Kiitos vielä kaikille onnitteluista! :hug:
On tosi ihanaa, kun on saanut kertoa täällä uutisesta, kun vielä ei muille oikein oo uskaltanut kertoa. Ja mun on vaikea pitää näin isoa salaisuutta sisällä...
Paljon on tullut taas viestejä muutaman päivän sisällä! Kaikille tädin yllätteneille ja kipeyttämille yhteisesti iso voimapitoinen
:hug: !!
Ihanaa, että Pupuvaimo on plussannut! :heart: Pupuvaimo ei hirveästi enää palstaillut, kun liityin seuraanne, mutta aikaisemmista viesteistä lueskelin silloin hänen juttuja. Se antaa myös uskoa, että pidempään yrittäneillä onnistaa yhtä lailla.
Pilvilinnalle ja Piipille :hug: ja voimia!
Ada ja Unico :hug: sekä voimia! Olen varma, että onni kääntyy vielä parempaan päin!
Ja Kvartti: kyllähän siinä hulluuden partaalle ajautuu, kun niitä testejä tekee!
Ja Postimestari, älähän tältä palstalta mihinkään karkaa!
Mä lueskelen ainakin mielelläni sun kuulumisia! :heart:
Ja nyt vielä ajan omaa etuani: koska tämä pino on ehdottomasti paras
ja täällä kaikki ovat tosi mukavia ja leppoisia, toivon sydämeni pohjasta (ja oikeastaan vaadin), että kaikilla onnistaa ja tärppää lähitulevaisuudessa, jotta saadaan ne lähes kolmekymppisten jatkot perustettua!!
Mukavaa iltaa kaikille!
Ai niin, vielä Toivon gallupiin: musta oli ihan hyvä, että Sauli voitti BB:n. Hän oli ihan harmiton ja mukava "joojoo" -mies. Toisaalta mulle oisi voittajaksi kelvannut myös kyllä ketä tahansa muista nuorista finalisteista..