Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Voi itku, Siilura!!! Onpas "ikävä" nähdä sinut taas täällä!!! Hyvä kuitenkin, että kaikki on nyt kropassa kunnossa ja voitte alkaa uuteen yritykseen. Mukavaa kaikesta huolimatta saada sut tänne meidän pinoon takaisin :D

Pilvilinna, mulle ei oo ikinä tullut MITÄÄN värin häiväystäkään mihinkään testiin, vaikka olisin kuinka tihrustellut ja monen tunnin päästä katsellut. Että uskoisin kyllä sun plussanneen :heart: Ja sullahan on tosiaan tuo tilastollinen etukin!

Mulle tuli just VALTAVA läjä ovistestejä postiluukusta. Tai 21 kpl niitä on ja 3 r-testiä päälle, mutta näyttää aikamoiselta määrältä... Vielä muutama päivä ja pääsee testailemaan, ehkä ensi viikon alussa. Nyt ei tarvi säästellä noita niinkuin viime kuussa...

Postis, miltäs tuntuu? Kuuluuko ketään tai mitään? Ja mitäs Adalle kuuluu? Mitään uutta???

Mulla on nyt huomattavasti parempi mieli kun pari päivää sitten. Menkat loppui ja turvotus niiden mukana poistui, paljon energisempi olo heti kun ei vaatteet kiristä keskivartalosta... Miehelle myös vähän avauduin tosta "kilpailutunnelmasta" ja yhdelle kaverille ja auttoi kummasti! Nyt taas uudella innolla hommassa mukana! Ou jee! B)

No voi helkkari, mä en nyt enää tiedä mitä mun kroppani puuhaa... Varoitus, seuraa aika yksityiskohtaista tietoa ruumiin toiminnoista: Luulin bonganneeni oviksen "oppikirjamaisten" aamulämpömuutosten, k-napukan koostumuksen ja ovistikkuplussan avulla jo neljä päivää sitten. Limat oli silloin semmoista juoksevaa, mutta ajattelin että missasin sen parhaan munanvalkuaisliman vaan kokonaan...

Olen jatkanut k-napukan ym. muiden juttujen tarkkailua ja NYT on sitten sitä oppikirjamaista kananmunalimaa vaikka k-napukka on aika napakka. Tsekkasin sitten ovistikuilla tilanteen ja taas näyttää melkein yhtä vahvaa punaista testiviivaa?!? Täh, ovuloinko mä vasta nyt vai toista kertaa tässä kierrossa vai mitä? Saapa nähdä mitä lämmöt sanoo aamulla. No tiedänpähän mitä tänä iltana taas tehdään... B)
Oon nyt pihalla kuin lumiukko, mutta huolet pois, parhaamme teemme.
=)

Kvartti: Mukavaa et olo on helpottanut...
Matarena: Sulle tule epitkät pari viikkoa, ennen kun asia selviää.. Tsemppiä...
Jatketaan sitte lima jutuilla...
tää oli muka näkevinään tänään just kans jotain limaa riippuvaa ja roikkuvaa ja (kyllä oli pakko kokeilla) sormien väliin tarttu mut oli kuitenkin venyvää mut aika liukasta et päästi ite irti sormista (ja juu mun ei pitänyt tätä harrastaa mut vahingossa huomasin...)

Heip kaikki! Paljon olette muutaman päivän aikana kaikkia mielenkiintoisia juttuja kirjoitellut. Lueskellut niitä kyllä olen, mutta jotenkin en ole sekasortoisten ajatukseni kanssa saanut näpyteltyä yhtään viestiä... Tuntuu, että nyt on annettu meikäläisen pienelle päälle ihan liikaa asioita mietittäväksi..

Siiluralle :hug: . Toivotaan, että plussaat pian uudestaan ja kaikki sujuu jatkossa hyvin!

Mukavaa illanjatkoa kaikille! :)

Kiitokset tietojan päivityksestä, noin on ihan hyvä nyt, kun en tiedä itsekään sitä kiertopäivää. Ei sitä gynekään voinut mistään tietää.

Pilvilinna: mä en kanssa ole saanut koskaan mitään viirua siihen RFSU:n testiin ja olen tehnyt niitä 4 kpl. Ne on ollut ihan valkosia. Tätä viimestä testiä katoin vielä testausta seuraavana päivänä, kun se oli roskiksen päällä eikä siihen ollut tullut mitään. Että kannattaa sun kokeilla vaikka ylihuomenna, koska parissä päivässähän ne hormonipitoisuudet moninkertaistuu. Niin, ne Terolutit sain tosiaan, kun puolen vuoden aikana mulla on ollut vain 2 menkat!

Mulle muuten se gyne sanoi, ettei luota niihin ovistesteihin, vaikka monet niitä tuntuu käyttävän. Aika outoa, kun niitä markkinoidaan luotettavina ja käytetään tosi paljon, mutta sitten lääkäreillä on kuitenkin ihan eriäviä näkemyksiä niistä... Että ehkäpä teidän, jotka mietitte niitä ovisoireita, niin kannattaa luottaa muihinkin merkkeihin kuin testituloksiin.

Siiluralle :hug:

Hassua tosiaan kun noilla lääkäreilläkin on ihan erilaisia käsityksiä asioista. Mulle sanoi gyne nimenomaan että käytä ovistestejä niin tiedät ajankohtaa... Mutta esim. viime kierrossa en löytänyt ovista tikuilla, limoja kyllä oli ja verikoe näytti sen olleen "ajallaan". Ehkä en testannut tarpeeksi usein. Matarena, oo onnellinen jos löysit kaksi ovista :D

Siilura, otan osaa. :'( :heart:

Matarena, oletko testaillut ovista tikuilla aiemmin? Mulla ainakin se ovisplussa jää pysymään todella pitkäksi aikaa. Kerran testasin piruuttani kuutena päivänä, mutta sitten lopetin testien tuhlaisun. Ties kuinka kauan olisi näyttänyt plussaa! Gynen mukaan eka pluss on oikea plussa.

Oon nyt parissa kierroissa tikutellut ovista ja yleensä haalea haamu on muutamassa päivässä vahvistunut plussaksi, jonka jälkeisinä päivinä testatuissa tikussa ei ole juuri mitään enää näkynyt. Nuo testaukset on siis ollut aiemmin ihan selkeitä, eikä siihen tikkuun ole tullut useampana päivänä vahvoja viivoja. Näillä oli vielä neljä päivää eroa ja se on aika monta päivää mun lyhyissä kierroissani.

Eli ovis oli joko kp10 tai kp14 tai sekä että... Saapa nähdä koska tädin pitäisi kolkutella, täytyy kai elää ajatuksessa, että vasta 14pv tuosta jälkimmäisestä.

Yritin kelailla tässä, että onko suvussa kaksosia ja ainakin äidinäidin äidinäiti oli kaksonen, mutten muita muista nyt. Se kai voi olla perinnöllistä että kumpikin munasarja ovuloisi samassa kierrossa ja nimenomaan äidiltä tyttärelle periytyvä juttu. Mutta oon kuvitellut että ne munasarjat ovuloisi sitten yhtä aikaa eikä noin suurella päiväerolla.

On tainnut vauvakuume laittaa mun kropan ylikierroksille. Mielenkiintoista, mutta hiukan pelottavaa...

Siilura :hug:

Terveisiä kaikille np-ultrasta!Käytiin tiistaina miehen kanssa ja siellähän se meidän matonen oli kovasti kasvanut ja heristeli nyrkkiä,kun jouduttiin sitä väkisin herättelemään.Taitaa tulla tempperamenttinen pakkaus :D
Seuraava ultra sitten jo 2.1.2008 ja neuvola onneksi välissä joulukuun puolessa välissä.
Tulkaahan joku taas mun kaveriksi tonne odottajiin:wave:

Hemuli79 ja "matonen" 12+6 (ultran mukaan 13+3)

Perjantai 16.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästä ; ; 2006
Ada.....................28...........kp 7/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 8/31-33...............yk 9
Unico..................27...........kp 12/28....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 12/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 13/31-33...............yk 7
Siilura..................28..........kp 14/40 (?).............yk 1
Matarena............29...........kp 15/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 16/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 21/24-29..............yk 4
Toivo79...............28...........kp 23/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 23/23-28............yk 7
Oliva...................27............kp 24/ ?............aloitus syksy 2008
Pilvilinna.............28............kp 42/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 43/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 71/49.............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

heippa!
Mukavaa Hemuli etta kayt meita taalla kurkkimassa, koita sa pitaa matkustaja mukana ja tyytyvaisena :)
Kiva nahda pitkasta aikaa, Siilura, mutta ikava kun se tapahtuu naissa merkeissa, pahoitteluni :hug:
Juu, Unico mulla on taalla asiat aika hyvin :D
Ja taalla ei tunnu viela miltaan, etten tieda kuinka monta paivaa tassa viela odotellaan..
viikonloppuja! tuli vahan lyhyt viesti kun toissa oli tanaan niin kiire etta ajatukset on vielakin ihan levallaan, kokoilen niita kahvikupposen aaressa.. :p

Hei kaikille täältä "tauolta"!

Huomasin, että täällä ollaan keskustelut kirkasvalohoidosta. En lukenut kaikkia viestejä kovin tarkkaan, joten en ole varma, onko joku jo tuonut seuraavaa esille, joten haluan sen nyt ainakin sanoa: Kirkasvalohoitoa ei suositella henkilöille, joilla on kaksisuuntainen mielihäiriö, sillä se laukaisee maniaa. En ole sh, mutta muuten ihmissuhdeammattilainen ja terapeuttina työskennellyt ja näin kertoivat lääkäri ja psyk.sh:t, joten kirkasvalohoitoa ei mun työpaikassa annettu kaksisuuntaista mieliealahäiriötä sairastaville...Enhän toki tiedä, onko täällä kellään sitä, mutta siltä varalta kuitenkin, enkä tarkoita tällä varoittelulla mitään pahaa. Ko. häiriön tuntevat kyllä tietävät miten vakavasta ilmiöstä maniassa on kyse. Onneksi itse pääsen pian ihan luonnon valoon tropiikkiin, mutta muuten kuulostaisi ihanalta itsekin saada kirkasvalohoitoa - silloin töissä istuttiin itsekin välillä valohoidossa aamuisin :)

Perjantai-iltaa. Se on viikonloppu eessä taas, paitsi että mulla huomenna työpäivä. Vähän harmittaa. Tännepäs ei erikoisempia, menkkoja odotellessa. Selvästi enemmän tulee valkovuotoa näin luomukierrossa kuin pillerikierrossa.Ens lauantaina ois tyttöporukalla pikkujoulubileet, joten sitä odotellessa! Joopa joo vielä n. vuosi pitäis jaksaa odottaa että voidaan alkaa tositoimiin lasta yrittämään. Sitä ennen mennään kumilla, mikä ei kyllä ollenkaan tunnu kivalta ja samanlaiselta kuin ilman.

Siiluralle osanotto ja :hug: ja Hemulille hyvää jatkoa odotukselle!

Tulin vain pikaisesti nostelemaan pinoa, kun olimme tippuneet jo toiselle sivulle. :attn:

Siiluralle :hug:

Hemulille mukavaa masun kasvatusta! :heart:

Oletko, pilvilinna, tehnyt uusintatestiä? Pidän sinulle peukkuja, kuten muillekin loppukiertolaisille! :wave:

Lauantai 17.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästä ; ; ; 2006
Ada.....................28...........kp 8/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 9/31-33...............yk 9
Unico..................27...........kp 13/28....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 13/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 14/31-33...............yk 7
Siilura..................28..........kp 15/40 (?).............yk 1
Matarena............29...........kp 16/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 17/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 22/24-29..............yk 4
Toivo79...............28...........kp 24/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 24/23-28............yk 7
Oliva...................27............kp 25/ ?............aloitus syksy 2008
Pilvilinna.............28............kp 43/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 44/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 72/49.............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Juu, viikonloppua täälläkin :D Olisin halunnut lähteä ulos, mutta mies ei jaksanut ja nyt en kyllä itsekään enää jaksa... Alkaa toi sänky vetää kummasti puoleensa tähän aikaan lauantai-illasta :D

Lueskelin näitä palstoja (joo.. ei pitäisi!!) ja en käsitä, miten kukaan ihminen voi ikinä onnistua tulemaan raskaaksi. Ja vielä vahingossa jotkut. Kyllä on erilaisia ihmiskehot!

Yhteistyössä