Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Moikkelis! Täällä ei kummempia. Käytiin eilen ikeassa säästämässä. Mukaan´tarttui 1 lipasto ja korit vaayehuoneeseen ja kaikkee krääsää ja vokkipannu 5 e:lla! Siellä kyllä aika vierähtää nopeasti. Mulla on ens vko töissä ja sitten taas pitää matkustaa toiselle paikkakunnalle oppisopimuksen teoriajaksolle pariks viikoks tai siis viikonlopun oon kotipaikkakunnalla jossa pidetään tyttöporukan pikkujoulut. Yks tytöistä odottaa vauvaa, saas nähdä onko jo iso vatsakumpu. Kauhee toi Jokelan juttu! Menkkojen pitäis alkaa kymmenen päivän päästä mikäli kierto on kohdallaan. Kisut voi hyvin. Heh ja terve Únicolle arvasin ettet malta pysyä poissa. Mietin että josko ei kans kävis täällä hetkeen mut en malta pysyä poissa. Mulla nyt kumminkin on yrityksen aloittamiseen vielä aikaa vuoden verran!

Kvert över :hug: Mullakin on ollu noita super vuoto kipu kiertoja muutama, mut ne on kyllä alkaneet ajallaan tai tais olla se yks mikä alko päivää etuajassa, sellanen. Et apua missä mun särkylääkkeet on ;)
nanna81: :hug:

Voimia teille kaikille!

Toivo: missä ikeassa kävit? Juu eipä täältä malta olla pois, tänne on kuitenkin niin hyvä purkaa oloansa (tässä asiassa, muut jätetään muualle vaikka välillä tuntuu et vois huutaa ettei räjähtäisi)

Ja tunnetusti plussa tuulia!!! Ens kierrossa sitten tempaistaan tuo lussa...
(jos muuten tulee niin tulee huonoon saumaan, pitää tarkistaa uusiksi kaikki lääkkeet mitä on suunnitellut pakkaavansa mukaan...)
Käänteispsykologiaa :LOL:

Milloin te Unico nyt siis lähdettekään sinne reissuun? Jännäää!!!

Omaa napaa vielä, tein raskaustestin ja negaa näytti. Kerrankin olin iloinen negasta!! Eli jättimenkat vaan, ei muuta. Ja siis näähän kyllä alkoi ihan ajallaan, perjantaina oli tasan 14 päivää oviksesta ja silloin alkoi punainen vuoto. Toivottavasti ei enää kovin montaa päivää vuoda niin pääsisi seuraavaan kiertoon kiinni. Pitääpä tilata muuten ovistestejä.

Nanna, mua surettaa niin sun puolesta!!! Ja Adan! Kumpa nää vastoinkäymiset nyt kääntyisi jo voitoksi kaikille!

Ada
:hug: Huomenta kaikille! Kiva kun palasit Unico!

Mä voisin olla peitenimeltä Pimu89. Eikö se kuulosta melko vahinkoraskautujalta :LOL: Saanko olla lapsijäsenenä teidän lähes kolmikymppisten pinossa?

Kyllä nämä vastoinkäymiset tästä voitoksi kääntyy! Ei suostuta muuhun! Eikä luovuteta, näytetään sille tädille!

Huomenta ja aamuhalit heti kaikille :hug: Varsinkin Kvartille, Adalle ja Nannalle!

Menipähän viikonloppu taas vauhdilla. Toivoin ovista isänpäivälle hyvän karman vuoksi ja näille main se taisikin osua. Ovistikut näytti vahvaa viivaa eilen ja tänä aamuna oli lämpö noussut puoli astetta edellisestä aamusta, samaa kertoivat kaikki muutkin merkit. Ei tarvinne kertoa mitä puuhattiin ahkerasti... :D :heart: Aika lyhyttä kiertoa tämän mukaan tulossa. Nyt voin sitten taas pari viikkoa haaveilla ja pitää peukkuja pystyssä, hypistellä jäniksen käpälää, ripustaa hevosen kenkiä ja etsiä neliapiloita ynnä muuta onnea tuovaa.

Huomenta kaikille. Pahoittelut tädin vierailuista kaikille :( . Tännekin se onneton löysi aivan ajallaan lauantaina eli nyt onpi kp3/25-26. Pyytäisin kuitenkin nyt ystävällisesti laittamaan mut listalle siten, että älkää laittako kiertopäiviä vaan, että "tauko". Olen nimittäin lähdössä tuonne Kaukoidän suuntaan ja eikö tietenkin vaan ole täti taas tulossa juuri lähtöpäivänä - ellei siis tapahtuisi sellaista ihmettä, että tulisin raskaaksi. Pessimisti olen, joten päätin tuikata NuvaRingin paikoilleen nyt hetkeksi. Ja ihan vaan siksi, että mä olen aina tosi kipeä ja valutan niin kun hanasta laskisi, että en kestä mitään 10h lentoa ja kuumaa tropiikkia menkoissa. Aah, mikä painajainen. Palailen joulukuun puolissa välin takaisin, jolloin NuvaRing saa taas lähteä ja alkaa 2. yk...Mutta seurailen palstaa ennen kuin lähden ja aktiivisemmaksi palaan kun tulen takaisin. Niin ja lupaan yrittää viedä ne kaikki täällä kiertelevät tädit ihan oikeasti Vinku-Intiaan saaakka :LOL:

Maanantai 12.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästä 2006
Ada.....................28...........kp 3/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 4/31-33...............yk 9
Kiki80..................27..........kp 5/43-40................yk 4
Unico..................27...........kp 8/28....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 8/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 9/31-33...............yk 7
Matarena............29...........kp 11/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 12/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 17/24-29..............yk 4
Toivo79...............28...........kp 19/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 19/23-28............yk 7
Oliva...................27............kp 20/ ?............aloitus syksy 2008
Pilvilinna.............28............kp 38/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 39/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 67/49.............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Kvart över: Tammikuussa vasta, mut tää hätäilee ja valmistelee ja miettii ja vääntää ja kääntää :D Joulukuulla pitäs alkaa popsimaan niitä malaria mössöjä ;)

Vadelmaunelma: Jos lähetät ne sinne nini käske lähteä alkuvuodesta johonkin muualle ettei ne mua sieltä löydä :D

Ja juu täällä yritys kasvattaa toi matka kuume niin suureksi ettei tät vaavikuumeilua hirveesti muista tai jaksa ressata :D Mut toisaalta miettiny ja selannu noita ohejita et sama kai tuo on vaikka ei jätäkkään yritystä pois noitten mömmöjen ajaksi :)

heippatirallaa!
Mulla on tanaan ollut aktiivinen paiva, vaikka aamulla laiskotti ihan hirveesti. Loysin itselleni pikkujoulumekon ja yhden joululahjankin ostin, sen lisaksi etta tietty treenasin ja siivosin, olen ylpea itsestani B) Mulla on taas vatsassa tuntemukset etta tati on tunkemassa meille, mut toivon totisesti et nailla kiertopaivilla se alyais pysya poissa viela mieluiten viikon ajan. Tassa kierrossa en ole viitsinyt stressata enka edes kyttaa oireita, kun se laakariaika jo siintaa lahitulevaisuudessa.. Hyva Unico et sulla on jo matka mielessa, etka ehdi mietiskella tata vauva-asiaa, ehka se tarppi tulee silleen hiipimalla kulman takaa ;) Mites jos muutettais tan pinon nimi "alle 20-kymppiset tyottomat sinkkukuumeilijat" -nimiseksi, johan tulis tarppeja tanne :LOL:
mukavaa viikon alkua teille! :flower:

Heipat kaikille!
Vkl meni tiiviisti vanhassa työpaikassa, ja tänään aloitin uudessa työpaikassa, jee! Olin ihan intona, ja sen verran alkoi uran luominen kiinnostaa, että päätin käyttää sittenkin vielä ne kaksi ehkäisyrengasta jotka mulla on jo kaapissa ja aloittaa sitten vasta "yritys"...
Voihan siinä pidempi tovi vierähtää, että vauveli ilmoittaa tulostaan, mutta nyt haluan keskittyä hetken uuteen työpaikkaan, ja sitten vasta alkaa jännäileen lisääntymista! :D
Pikkujouluja kaikille!

Huomenta! Tänään selviää sitte onko tuolla enää mitään jäljellä. Ultra on aamusta. Itsellä kyllä on vahva tunne, että tyhjä kohtu on... Saa nähdä kuin paljon vielä voi heittää mieli maahan kun tähän nyt on ollu aikaa valmistautua kuitenki. Vai voiko tällaseen edes valmistautua...

Toi sinkkukuumeilija kuulostaa hyvälle, mutta voisko siihen vielä liittää vaikka alkoholin johonki :D . Johan alkais tärppejä tännepäinki löytymään varmaan :LOL: .

Tiistai 13.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästä 2006
Ada.....................28...........kp 4/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 5/31-33...............yk 9
Kiki80..................27..........kp 6/43-40................yk 4
Unico..................27...........kp 9/28....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 9/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 10/31-33...............yk 7
Matarena............29...........kp 12/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 13/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 18/24-29..............yk 4
Toivo79...............28...........kp 20/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 20/23-28............yk 7
Oliva...................27............kp 21/ ?............aloitus syksy 2008
Pilvilinna.............28............kp 39/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 40/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 68/49.............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Nanna :hug: Sun tilanne ainakin kertoo että clomit auttavat. Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan ja salamatkustaja pysyy kyydissä!

onnea uuteen työhön Hammy! :flower:

Mitä jos perustetaankin uusi ketju nimellä Lähes täysi-ikäiset pissiskuumeilijat, johan alkais meille plussia satamaan... :LOL:
ks.määrittely: http://hiki.pedia.ws/wiki/Pissis
Mä voisin vaihtaa nimimerkkini ihqrenaksi. :D

Aamupäivää kaikille!

Päätin tulla teitä pitkästä aikaa moikkaamaan. Olen yrittänyt aktiivisesti laittaa vauvakuumeilun taka-alalle ja keskittyä muihin asioihin elämässä. Olen kuitenkin käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumisianne, ihan täysin en pystynyt näitä sivuja rauhaan jättämään. :ashamed:

Ja paljonpa täällä on ehtinyt tapahtuakin! Täti on pitänyt monia jännityksessä, mutta, hemmetti, kuitenkin löytänyt perille! :( Kvartille, Adalle ja nannalle ainakin :hug: Ja tietenkin kaikille muillekin pettyneille. Olisi jo aika saada tuonne plussanneet-listallekin lisää porukkaa. Esim. pilvilinna, miltä vaikuttaa? ;)

Pinon nimen vaihtaminen olisi ehkä paikallaan tädin hämäämiseksi. :D Pitäisikö nykyisen nimen perään liittää vaikka ei vielä yritystä, moneen vuoteen, niin josko alkaisi plussia paukkua? :p

Vielä vähän omaan napaa: Saimme miehen toisen simppatestin tulokset ja ne olivat huomattavasti paremmat kuin ensimmäisen!
Multa otetaan taas keltarauhashormoniarvo ja sen jälkeen päätetään, mikä on seuraava askel. Vähän mua kyllä ihmetyttää, kun kysyin kokeillaanko seuraavana clomeja ja lääkäri sanoi, että jos mun kierto on säännöllinen ja ovulaatio tapahtuu, niistä ei ole hyötyä. Kuitenkin kun näitäkin palstoja lukee, tuntuu, että toiset lääkärit määräävät hormoneita todella helposti, ilman sen kummempia tutkimuksia. Meitä taas on tutkittu tutkimisen peräänkin. Hyvähän se tietenkin on, ei sillä. Kunhan itsekseni kummastelen.

Jatkotutkimuksia ja -hoitoja odotellessani olen muuten aloittanut vyöhyketerapian. Luin jostain, että siitä voi olla apua epäsäännölliseen kiertoon ja ovuloimattomuuteen, muun muassa. Voin kyllä suositella! Vielä en tietenkään osaa sanoa muista vaikutuksista, mutta ainakin se rentouttaa. Mä kannatan muutenkin luonnonmukaisuutta, tiettyyn rajaan saakka, ja siksi halusin kokeilla, voisiko kroppa itse korjata häiriötilansa. Raportoin hoidon edetessä, miltä alkaa vaikuttaa!

Vetäydyn taas toviksi taka-alalle pitämään teille muille peukkuja. Mukavaa tiistaita! :heart:

Hei vaan Sitrus79 :wave: Tulehan kertomaan sitten kokemuksia vyöhyketerpiasta.

Eipä täällä mitään tuntemuksia, toivon vaan ettei kierto venähdä niinkuin viime kierrossa. Hiiva iski tossa muutama päivä sitten, mutta alkaa oleen jo ohi. Onhan sitä sanottu että se voisi olla raskausoire B) Noh, jalat maassa ootellaan tätiä viikonloppuna.

Heh, olen tässä hekotellut teidän hämynimiehdotuksillenne. (Kirjastossa, älkää naurattako enempää...) Mä voisin vaihtaa nimimerkiksi seitsemänäiti-86.

Olen tosi pahoillani Adan ja KO:n sekä etenkin nannan puolesta.

(.) Rinnat ovat alkaneet kipeytyä ja valkovuotoa tulee taas enemmän. Veikkaanpa, että siis kahden päivän sisään tulee jo jotain muutakin. Pääsenpähän vihdoinkin varaamaan sen gynen.

Yh, en millään jaksaisi alkaa tehdä mitään oikeata. Miksi tätä tekstiä syntyy niin helposti keskustelupalstalle, jollei tuohon wordiin saa ylös oikein sanaakaan?

:heart: piip

heippa!
Nanna :hug: :hug: uutta yritysta nyt vaan kehiin.. Juu, hyvia nimiehdotuksia teilla on; taa bailaavat ikisinkkupissikset olis aika hyva hamayskeino :LOL:
Kiva kun tulit moikkaamaan sitrus ja toivottavasti paasette laakarin kans yhteisymmarrykseen, tosin ymmarran laakarin pointin et jos sulla on hormonit kunnossa, niin miksi soisit niita lisaa? *kysyy varovasti*
Ma olen tanaan tehnyt maratoniin verrattavan suorituksen ja juossut kenkakaupoissa etsimassa sopivia korkkareita pikkumustaan. Homman tekee tukalaksi mun 35-numeron jalka, johon ei siis meinaa monoa loytya! onneksi oli yksi liike joka tilaa pienia numeroita ja kun monoihin viela tumppasi sisaan pohjalliset niin vot! oli juhlakengat loydetty. Huh. eipa muuta, ei ole mitaan oireita mihinkaan suuntaan viela, ei edes v---ta =)

:wave:

Heip kaikille ja pahoittelut niille, joille viimeksi on täti tupannut. Jäi aika laihaksi plussapino, vaikka tuntui, että niin monella oli ne hetket samaan aikaan. No ens kerralla sitten. Nannalle varsinkin tsemiä! Clomit taitaa tepsiä, joten toivotaan parempaa onnea nyt tässä kierrossa. Kiva, että pääsette pian yrittämään uusiks.

Mulla vasta taas outoa onkin. Mulla alkoi ne "kuukautiset" aika kovilla kivuilla ja tuhrulla, mutta missään vaiheessa ei tullut verta. Ja tuo tuhrukaan ei oikeasti ollut vuotoa, vaan vessassa käydessä sen vain havaitsin. Nyt eilen loppui kaikki, ei enää mitään. Eli kuukautiset ei koskaan alkaneet. No siitä innostuneena tein testin, selvä nega.

Eli mitäköhän tästä pitäis ajatella???? :eek: En siis edes tiedä, alkoiko nyt uusi kierto vai oliko tuo jokin välivuoto? Eipä ole ennen tollasia "kuukautisia" ollut, ei voi muuta sanoa. Huomenna meen gynelle, niin toivon, että sais jotain vastauksia. Eikö ole tosi outoa?

Sitrus: mustakin tuntuu, että jotkut lääkärit määrää kaikenlaisia hormoneja ja yleensäkin lääkkeitä tuosta vaan, jotkut taas ei millään. Mutta niinhän se on, että noissakin asioissa on näkemyseroja ja lääkärit toimii oman näkemyksensä mukaan. Eihän ne lääkäritkään voi tietää vastauksia kaikkeen, voivat antaa vääriä lääkkeitä tai olla antamatta...

Ada
Huonoa onnea on jaettu tälle palstalle nyt riittävä määrä! Tulipa taas kasa pettymyksiä. :hug: Kaikille pettyneille! Nyt herra kakkakarma, mene kiusaamaan joitain muita!

Ihanaa, että Sitrus oli saanut parempia uutisia testeistä! Olen samoilla linjoilla luonnonmukaisten hoitojen suhteen. Ja terveyden ylläpidon. Otin myös selvää vyöhyketerapiasta, mutta päädyin akupunktioon. Mulla se on toiminut nyt parin kuukauden ajan. Siis ovulaation suhteen. Ja viime kierrossa taisi tärpätä, mutta ei kuitenkaan. Antaa se kuitenkin toivoa. Päätin muuten siirtyä greippimehua hevimpiin aineisiin, olen greippikuurilla, vedän semmoisenaan :LOL: ilman mehua. Panokset kovenee ;)

Tapasitko Postis niitä kenkäkauppojen hyllyjen välistä hyökkäileviä myyjärouvia? Pelottavia tyyppejä!

Yhteistyössä