Aamupäivää kaikille!
Päätin tulla teitä pitkästä aikaa moikkaamaan. Olen yrittänyt aktiivisesti laittaa vauvakuumeilun taka-alalle ja keskittyä muihin asioihin elämässä. Olen kuitenkin käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumisianne, ihan täysin en pystynyt näitä sivuja rauhaan jättämään. :ashamed:
Ja paljonpa täällä on ehtinyt tapahtuakin! Täti on pitänyt monia jännityksessä, mutta, hemmetti, kuitenkin löytänyt perille!
Kvartille,
Adalle ja
nannalle ainakin :hug: Ja tietenkin kaikille muillekin pettyneille. Olisi jo aika saada tuonne plussanneet-listallekin lisää porukkaa. Esim.
pilvilinna, miltä vaikuttaa?
Pinon nimen vaihtaminen olisi ehkä paikallaan tädin hämäämiseksi.
Pitäisikö nykyisen nimen perään liittää vaikka
ei vielä yritystä, moneen vuoteen, niin josko alkaisi plussia paukkua?
Vielä vähän omaan napaa: Saimme miehen toisen simppatestin tulokset ja ne olivat huomattavasti paremmat kuin ensimmäisen!
Multa otetaan
taas keltarauhashormoniarvo ja sen jälkeen päätetään, mikä on seuraava askel. Vähän mua kyllä ihmetyttää, kun kysyin kokeillaanko seuraavana clomeja ja lääkäri sanoi, että jos mun kierto on säännöllinen ja ovulaatio tapahtuu, niistä ei ole hyötyä. Kuitenkin kun näitäkin palstoja lukee, tuntuu, että toiset lääkärit määräävät hormoneita todella helposti, ilman sen kummempia tutkimuksia. Meitä taas on tutkittu tutkimisen peräänkin. Hyvähän se tietenkin on, ei sillä. Kunhan itsekseni kummastelen.
Jatkotutkimuksia ja -hoitoja odotellessani olen muuten aloittanut vyöhyketerapian. Luin jostain, että siitä voi olla apua epäsäännölliseen kiertoon ja ovuloimattomuuteen, muun muassa. Voin kyllä suositella! Vielä en tietenkään osaa sanoa muista vaikutuksista, mutta ainakin se rentouttaa.
Mä kannatan muutenkin luonnonmukaisuutta, tiettyyn rajaan saakka, ja siksi halusin kokeilla, voisiko kroppa itse korjata häiriötilansa. Raportoin hoidon edetessä, miltä alkaa vaikuttaa!
Vetäydyn taas toviksi taka-alalle pitämään teille muille peukkuja. Mukavaa tiistaita! :heart: