Novelle, mä jännään sun kanssa ja tuun heti aamulla katsomaan kun ilmoitat siitä plussasta! Meen huomenna vasta iltapäiväksi kouluun niin mulla on aamulla hyvää aikaa palstailla
Toivon oikein kovasti että tuo yk 14 olisi onnenkierto!
Me ollaan pästy takaisin kotiin, ihanalta tuntuu. Tavaratkin ovat noin pääpiirteissään löytäneet omille paikoilleen. Oli ihanaa, kun asuttiin tosiaan välillä yksiössä, niin nyt takaisin kaksioon muuton jälkeen on vaatehuoneessa tyhjä hylly, yksi kaappi vaatekaapissa on lähes tyhjä, sängyn alle ei tarvinnut jemmata mitään tavaraa ja keittiön yläkaapeista oikeasti löytää jotain. Aah, kuinka puhdistavaa kun ollaan saatu kaikki tarpeeton roju roskiin ja kierrätykseen!
Mä oon lueskellut tässä noita keskenmenojuttuja ja mietiskellyt uutta yritystä. Oon tullut siihen tulokseen, että seuraaviin menkkoihin mennään kortsujen kanssa (niitäkin löytyi sopivasti tässä muutossa..). Tai ainakin
koitetaan käyttää joka kerta. Kun lueskelin, että vaikka sitä ei enää käsketäkään odotella yksiä kuukautisia, niin monilla on mennyt seuraavakin raskaus kesken, jos välissä on ollut vain keskenmenovuoto. Että ehkä se on ihan hyvä odotella vähän, että saa toi kohtu lepäillä. Ja sitten kun se pieni sinne kiinnittyy (mikä siis tapahtuu heti siinä seuraavassa kierrossa, tietty..) on sillä mukavampi köllötellä eheässä limakalvossa.
Huomiseen, toivottavasti saat
Novelle heti aamusta päivittää listan ja siirtää ittes yläpään asemesta suoraan alapäähän
:heart: