Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

elossa ollaan, oon vaan vahan haksahtanut facebookiin etten meinaa tanne ehtia millaan.. olen lahdossa pitkan viikonlopun viettoon, tati tulee tietty just kylaan silloin kun ei pitais, nyt varsinkin kun on tuplasyy et se jattais tulematta; toive tulla raskaaksi ja yokylaily. eli muuria pystyyn taalla :attn: :attn: :attn:
tervetuloa Hazel! uusi nimimerkki on takuulla tarpeellinen kun yrittaa pysya tadilta piilossa :D
mukavaa vloppua!

Ada
Torstai 31.1.2008

Janis...................30
Kiki80..................27
Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 9/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 8/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 100/ ?..............aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 4/26-30........toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 7/31.......................yk 2
Pilvilinna.............28..........kp 11/28.........................yk 4
Unico..................28............kp 11/26-30..................yk 14
Drömma..............29............kp 14/28........................yk 4
Hammy................28...........kp 17/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 17/28-32................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 20/25-26................yk3
Piip......................29...........kp 20/32-33............syksystä 2006
Postimestari........29...........kp 23/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 24/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 28/31-35................yk 5
Novelle78............29...........kp 28/27-28........tammikuusta 2007
Tähtisilmä............27...........kp 54/36.....................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)

Perjantai 1.2.2008

Hazel..................27
Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 10/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 9/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27..................................aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 5/26-30........toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 8/31.......................yk 2
Pilvilinna.............28..........kp 12/28.........................yk 4
Unico..................28............kp 12/26-30..................yk 14
Drömma..............29............kp 15/28........................yk 4
Hammy................28...........kp 18/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 18/28-32................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 21/25-26................yk3
Piip......................29...........kp 21/32-33............syksystä 2006
Postimestari........29...........kp 24/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 25/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 29/31-35................yk 5
Novelle78............29...........kp 29/27-28........tammikuusta 2007
Tähtisilmä............27...........kp 55/36.....................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)

KÖ: kiva, kun olit muistanut minun uuden nimen. Ensi viikolla vanhenenkin sitten. Ei se kyllä tässä iässä ole enää mikään juhlan aihe, kun alkaa ikä painaa ;) Mutta odotan miehen tekemää synttärikakkua! Mitenkä olet KÖ voinut?

Juhuu, missä kaikki on! Taitaa kyllä olla monilla kierto siinä vaiheessa, ettei ole vielä jännättävää.

Mutta Gilmore, mikäs sulla on tunnelma näin loppukierrosta? Jännittääkö vähäsen vai piinailetko pahastikin? Postimestari jo täällä toivoikin tätimuuria eli pystytetään sitä!

Vadelmaunelmakin alkaa ainakin viikonlopun jälkeen jännäämään, eikös?

Ja Ada, en muista kerroitko jo, joko ostit jonkun auton. Joku viikko sitten olit jo löytänyt jonkun pienen mutta ihastuttavan.

Hei taas! Hihii, mua niin hihittää. Sain ilmeisesti elämäni ensimmäisen plussan ovulaatiotestiin!!! Ajattelin varmistaa sen muutaman tunnin päästä digitaalisella testillä. Ku musta se viiva on ainakin yhtä levee ja tosi tumma, mutta aavistuksen himmeempi ku kontrolliviiva En osaa sitä varmasti tulkita :headwall:

Tulis vaan jo ilta niin päästäis miehen kanssa saman peiton alle :heart: :heart: Vai pitäskö vasta huomenna :/ Eilen kuitenki jo harjoteltiin...

Anteeksi taas omanapaisuuteni :ashamed: Oon vaan niin hirmu onnessani!

Moi!

Eka vapaa viikonloppu kuukauteen :) Kyllä alkaakin jo väsy painaa. Aika hiljaista on tässä navassa kaikilla rintamilla. Jos tästä kierrosta tärppää, niin ihmeraskautuminen on mahdollista :p Eli kun tää kierto meni käytännössä ohi, niin sais kyllä tulla täti jo ja pääsis uuteen kiertoon. Viikonlopun ohjelmassa nukkumista, nukkumista ja nukkumista. Ja nukkuakin vois :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Hazel, kiitos kysymästä, ihan hyvin oon voinut tässä. Itse asiassa ihan yllättävän hyvin, oon itekin ollut ihmeissäni. Ajattelin että jos mulle jotain tällaista käy niin mut saa samatien heivata johonkin laitokseen, mutta kyllä tässä ehkä järjissään pysyy kuitenkin. Tuntuu, että tää kokemus on jotenkin lähentänyt meitä miehenkin kanssa. En siis todellakaan toivo enää lisää ikävien asioiden vuoksi lähentymistä, mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin =) Välillä tulee sellaisia surullisia hetkiä, mutta en oo enää itkeskellyt kuitenkaan eikä oo kestäneet kauaa.

Edelleen tuhruttaa, joten eiköhän tässä jonkin aikaa saa ovista ja menkkoja odotella.

Postis, todellakin tätimuuri pystyssä! :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
Olisi niin täydellistä, kun plussaisit nyt tässä kierrossa ja välttäisitte kaiken vaivan mitä tutkimuksissa yms on! Tai siis on täydellistä että plussaat nyt, koska siis sähän plussaat kyllä!

Ihanaa, me päästään vihdoin tänä viikonloppuna takaisin omaan kotiin. Ollaan oltu remonttia evakossa nyt 5 kuukautta, alkaa tän yksiön seinät pikkuhiljaa kaatua päälle... Ja ihanaa, saan juoda viiniä tässä tavaroita pakkaillessa :D

Ada
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: pystytän Postikselle muuria minäkin! Nyt pidetään peukkuja ihan täysiä!

Ja onnea Pilvilinnalle ovisplussasta :flower: ! Nyt samalla hyvällä plussakarmalla muutaman viikon päästä sitten raskausplussa :) !

Mua on niin harmittanut, kun olen vaan kiireessä lukenut juttujanne, mutten ole ehtinyt keskittyä ja kirjoittaa mitään. Heippa kuitenkin ihan jokaiselle ja kaikkea hyvää, onnea ja menestystä, iloa ja valoa! Tervetuloa Hazel, toivottavasti pääset nauttimaan uusien hyvästä raskautumisonnesta ;) !

Ostin juu sen maailman kauneimman auton. Se on kuin koru! Oikea helmi ;) . Valitettavasti, vaikka se onkin ihmeen hieno auto, niin sitäkin täytyy tankata. Unohdin sen tänään ja sain seistä räntäsateessa motarin varressa miettimässä, että kuinka hönö voi ihminen olla jos sokeasti luottaa vaan johonkin ajotietokoneeseen, eikä perinteiseen bensamittariin ollenkaan. Olin matkalla shiatsuun kun auto hyytyi. Soitin sitten shiatsuhoitajalleni ilmoittaakseni, että en pääse tulemaan. Mutta sepä lähtikin pelastamaan mua bensakanisterin kanssa. Onneksi on hyviä ihmisiä! Sain tienposkeen jasmiiniteetä ja auto sai löpöä.

...Menisi nyt aika nopeaan, että pääsisi tästä kierron tiistaikohdasta!

Novelle, hertsilei, siellähän ollaan yliajalla? Mitäs mitäs? Kyllä täälläkin vähän jo taidetaan jännitellä. Lämmöt nousi dpo 7 (eli eilen) 36,8:sta asteesta 37,0 asteeseen, ja minä pöljäke pistän sen tietysti kiinnittymisen piikkiin. Voi tosin johtua siitä että heräilin yöllä, enkä aamuyöstä enää nukahtanut kunnolla. Mites muut lämmönmittailijat, kuinka paljon teillä vaikuttaa heräämisaika, tai esim. heräily kesken unien?

Tässä kierrossa taidan saada piinailuseuraksi ainakin Postimestarin ja ehkä myös Vadelmaunelman. Jos FF:n ovislaskelmat pitää paikkansa, täällä jännätään tätiä ensi perjantaina. Saapa nähdä mihin asti pystyn rimpuilemaan testaamatta...

Lauantai 2.2.2008

Hazel..................27
Kvart Över..........28...........kp 11/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 10/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27..................................aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 6/26-30........toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 9/31.......................yk 2
Pilvilinna.............28..........kp 13/28.........................yk 4
Unico..................28............kp 13/26-30..................yk 14
Drömma..............29............kp 16/28........................yk 4
Hammy................28...........kp 19/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 19/28-32................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 22/25-26................yk3
Piip......................29...........kp 22/32-33............syksystä 2006
Postimestari........29...........kp 25/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 26/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 30/31-35................yk 5
Novelle78............29...........kp 30/27-28........tammikuusta 2007
Tähtisilmä............27...........kp 56/36.....................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)

Novelle, eikö jo testit polttele kaapissa?? ;)

Huomenta kaikille ja oikein leppoisaa viikonloppua! Olen ollut tällä viikolla niin kiireinen, että en ole täälläkään ehtinyt kuin nopeasti käydä katsomassa teidän kuulumiset. Postimestari: toivon parasta eli plussaa sulle =) . Onnittelut Pilvilinnalle myös ovulaatiosta :flower: Itsellä ei oikeastaan mitään "oireita" tai kummallisuuksia. En tosin olen niitä ehtinyt miettikäkään. Vähän on joinakin päivinä ollut jotain pientä alavatsakipua, mutta en tee niistä mitään johtopäätöksiä. Yritin alkukierrosta mittailla lämpöjä, mutta digitaalinen mittari olikin rikki enkä jaksanut kovin pitkään mittailla tavallisella elohopeamittarilla. Sitä paitsi olen muutenkin niin laiska, että en aina mitannut samaan aikaan. Limojen ja kipujen perusteella arvioin ovulaation osuneen kiertopäiviin 12-14. Ensi kiertoon hankin kyllä ovistikut, mutta eihän sitä tiedä. Keskiviikkona pitäisi alkaa menkat, jollei jotain parempaa ole tiedossa. Mutta nyt kaikille oikein hyvää viikonloppua...Minäpä suunnnistan tästä kohta shoppailemaan kun vaan ensin juon tämän kanelikahvin loppuun...

Välikevennys:

Tässäpä oivallinen peli tärppiä odotellessa: Olet siittiö, jonka tehtävänä on tietysti hedelmöittää munasolu, ja väistellä matkalla piileviä vaaroja...: :LOL:

http://www.addictinggames.com/youdasperm.html

Kaa
Laiskana kopion oman tekstini toisesta ketjusta:

Morjens kaikille taas tauon jälkeen!

Olen tarkoituksella pitänyt hieman taukoa jokapäiväisestä palstailusta. Nyt on menossa noin kymmenes kiertopäivä, luulen. En edes siitä ole varma. Tässä kierrossa on siis tarkoitus olla stressaamatta, ja siihen kuuluu se että päiviä ei lasketa eikä ovista yritetä bongata. Mennään ihan luomufiiliksellä.

Olen tässä kuitenkin huomannut itselläni yhden uuden piirteen kropassani km:n jälkeen. Kohdun alueelle vihloo aina silloin tällöin koko kierron ajan. Ei vain menkkojen tai oviksen aikana. Aikalailla joka toinen päivä jomottaa ja vihloo, sama tunne oli kaavinnan jälkeen. Kai se jotenkin liittyy limakalvoon, tiedä sitten.

Töissä on muuten neljä ihmistä jäämässä kesään mennessä mammalomalle. Uskomatonta! Meillä on normaalisti mammalomia vain noin neljän vuoden välein... ja yleensä vain yhdellä ihmisellä. Nyt on todella outo tilanne. Kohtalon ivaa... :/

Ada
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Novellelle ja onpas jännittävää! Olisipa tämä nyt se onnellinen kierto, jossa saat huomenna tulla kirjoittamaan ihania uutisia :heart: ! Postimestarille myös kovasti onnea piinauspäiviin!!!

:hug: Harmi Kaa nuo vihlonnat! Toivottavasti se on ihan normaalia. Kannattaisi varmaan kuitenkin tarkistaa asia tohtorilta.

Mäkin taidan mennä tämän kierron ilman ovistikkuja. En tiedä kannattaako sitä joka kierto tikuttaa, kun ainahan se on melkein samaan aikaan ollut. Ja tässä kierrossa osuu kivasti vapaapäivien ajalle, jolloin muutenkin on aktiivisempaa kuin arkena. Yök, yök, yök - huomenna se arki taas sitten saapuu.

Gilmore, lämmöt mulla on yleensä vähän korkeammalla viikonloppusin, kun nukun pidempään. Yöllä heräily ja huonosti nukkuminen aamun puolella taitaa vaikuttaa toiseen suuntaan, eli lämpö mittaamisaikaan on normaalia alempi, mutta tästä en ole ihan varma.

Mulla taitaa muuten olla nyt yk 14, eli sama jolla Nanna plussasi. Jospa siitä tulisi meidän kauemmin yrittäneiden onnen kierto! Unico voisi hyvin päästä samaan veneeseen myös. Toivotaan toivotaan :heart:

:attn: :/ :attn: :attn: Täällä myös muuririntamassa mukana!! :attn: :attn: :attn:

Voi vitsit Novelle, nyt on munkin pakko jossain välissä huomenna töissä ehtiä kurkkaamaan täältä, josko oot ehtinyt testaamaan aamulla... Jännään sun puolesta! +++ :whistle:

Kaikille hyvää alkavaa viikkoa! Mä kyllä odotan taas jo ens perjantaita. Ei huvittais tuo työnteko sitten yhtään, ja kiirekin piru siellä on. Tai koskapas ei siellä kiirettä ois. Tuli persiin alla saa olla koko ajan. :/

Novelle, mä jännään sun kanssa ja tuun heti aamulla katsomaan kun ilmoitat siitä plussasta! Meen huomenna vasta iltapäiväksi kouluun niin mulla on aamulla hyvää aikaa palstailla :D Toivon oikein kovasti että tuo yk 14 olisi onnenkierto!

Me ollaan pästy takaisin kotiin, ihanalta tuntuu. Tavaratkin ovat noin pääpiirteissään löytäneet omille paikoilleen. Oli ihanaa, kun asuttiin tosiaan välillä yksiössä, niin nyt takaisin kaksioon muuton jälkeen on vaatehuoneessa tyhjä hylly, yksi kaappi vaatekaapissa on lähes tyhjä, sängyn alle ei tarvinnut jemmata mitään tavaraa ja keittiön yläkaapeista oikeasti löytää jotain. Aah, kuinka puhdistavaa kun ollaan saatu kaikki tarpeeton roju roskiin ja kierrätykseen!

Mä oon lueskellut tässä noita keskenmenojuttuja ja mietiskellyt uutta yritystä. Oon tullut siihen tulokseen, että seuraaviin menkkoihin mennään kortsujen kanssa (niitäkin löytyi sopivasti tässä muutossa..). Tai ainakin koitetaan käyttää joka kerta. Kun lueskelin, että vaikka sitä ei enää käsketäkään odotella yksiä kuukautisia, niin monilla on mennyt seuraavakin raskaus kesken, jos välissä on ollut vain keskenmenovuoto. Että ehkä se on ihan hyvä odotella vähän, että saa toi kohtu lepäillä. Ja sitten kun se pieni sinne kiinnittyy (mikä siis tapahtuu heti siinä seuraavassa kierrossa, tietty..) on sillä mukavampi köllötellä eheässä limakalvossa.

Huomiseen, toivottavasti saat Novelle heti aamusta päivittää listan ja siirtää ittes yläpään asemesta suoraan alapäähän ;) :heart:

Oli ihan pakko tulla kirjoittamaan. En nyt yhtään ymmärrä, mitä kehoni puuhailee. Ei mitään oireita ole ollut sen enempää tädistä kuin vauvastakaan, mutta äsken huomasin, että täti on tullut kylään puskan takaa! En oikeasti ymmärrä. Mulla ei ole kipuja eikä mitään! Mitä tää voi olla. Ja sitä paitsi nyt on "vasta" kp 23! Yleensä mulla alkaa kivut 2-3pv ennen ja ne on tosi selkeet ja muutenkin on kivuliaat noi mun menkat eli syön särkylääkkeitä enemmän kuin laki sallii ja gynen mukaan mun pitää aloittaa särkylääkket jo useampi päivä ennen menkkoja. Nyt ei ole kipuja, mutta verta valuu. Tuhru on kyllä tuttua, mutta tässä on kyllä seassa vertakin, ei tosin mitään tummanpunaista, vaan vaaleaa...Toivottavasti vaan ei olisi kierto lyhenemässä, koska se tarkoittaisi väistämättä hyvästejä vaavihaaveille liian lyhyen luteaaliajan vuoksi...Kenelläkään mitään neuvoja mulle? :headwall:

Jee Novelle, jännää! B) Vähänkö pitää huomenna rynnistää helmat hampaissa katsomaan. Et sit pidä hulluja jännityksessä. :D

Vadelmaunelma, mulla on joskus paukahtanut täti samalla tavalla puskista, tyyliin viikkoa liian aikaisin ilman mitään enteilyjä. Yleensä onnistuin vielä olemaan jossain kaupungilla tai töissä ilman mitään siteitä, kiva. Ehkä sullakin on vaan jotain satunnaista hormoniheittelyä tässä kierrossa, johtuen jostain kuun asennosta ja auringonpilkuista? Voi olla ihan yhden kerran ohimenevä juttu. Mulla tuo sijoittui niihin aikoihin kun täti muutenkin temppuili alhaisen painon vuoksi, mutta palaili kyllä sitten itsellään ihan normaaliksi ilman mitään kuuria tai muuta kun vähän "riskiinnyin" (korkojen kera :D ). Mutta siis välttämättä ei mitään mistä kannattaa huolestua, jos tuohon yhteen kertaan jää.

).( Koitan täällä puhua itselleni järkeä ja olla testaamatta huomenna. Tänään siivoillessa osui kaapissa silmään ne viimekuussa saamani "ilmaistestit", ja aijai että poltteli rynnistää saman tien tekemään. No, ehkä annan Novellen hoitaa huomisen plussailut, nyt on kuitenkin vasta kp 30 ja oviksen mukaan tulossa n. 35 päivän kierto, joten eipä hötkyillä. Sitä paitsi ei oikein saatu ovista työreissun takia hyödynnettyä, joten todennäköisyys on kyllä tässä kierrossa tooooodella pieni. Mutta minkäs teet, kun se "entäpä jos" - vaihe on jo saatu päälle... Raah.

Ajateltiin että seuraavat pari kiertoa koitettaisiin olla ihan TJOT - linjalla, koska tämä yrittäminen on hiukan jo alkanut mieltä painaa. Jos sitä osaisi silloin vähemmällä yrittämisellä ottaa kevyemmin sen ainaisen koopeeykkösenkin. Nyt jo vähän karmii...

Aurinkoista alkuviikkoa!

Plussasin!!! Voi hitsi! Testastin mammaksin liuskalla aamulla, sellasella normaalilla eli ei mikään herkkä testi edes ollut. Ja vaalea viiva siihen ilmestyi testiviivan viereen. Ei tosiaan mikään kovin vahva, mutta viiva kuitenkin.

Onnen kierto tosiaan taitaa olla tämä yk 14. Toivottavasti myös Unicolle heti perään...

Ihan just mun tuuria, että kun alotettiin tutkimuksia, niin heti tuli tärppi. No, en mä vielä uskalla sinne neuvolaan soittaa ja kertoa, miten kävi. Jos loppuviikolla sitten, jos viiva vahvistuu. Voihan se olla, että jotenkin kun luovutti vähän yrittämisen kanssa, niin samalla rentoutui sen verran, että tärppi tulikin just sen vuoksi. Tai mistä näistä tietää. Varovaisen onnellinen olo. Mies oli vielä tosi varovaisella mielellä ja sanoi, että odotellaan nyt pari viikkoa, ennen kuin uskotaan. Toivotaan, että pysyy matkassa syksyyn saakka!

IHANAA NOVELLE!!!! :heart: :heart:

Siis ihan mielettömän hienoa! Nyt kovasti toivotaan että pysyy kyydissä mukana! Toi on niin hieno tunne kun on monta kuukautta tehnyt aina sen negan ja sitten kun ekaa kertaa näkee ne kaksi viivaa, ei meinaa uskoa silmiään! Ihanaa, kun pitkään yrittäneillekin nyt tuntuu plussia riittävän!

Yhteistyössä