Mittariasiaa B)
Mulla oli ennen sellainen ihan tavallinen halpis digimittari. Just ennen kun plussasin, oltiin mökillä ja tein vaihtarit mökin lääkekaapin kanssa, koska sillä oli paljon hienompi tunnettua merkkiä oleva mittari, joka näyttää kahden desimaalin tarkkuudella. Se kaappi siis sai mun halpiksen itelleen ja mä otin sen Philipsin. Perustelin asian sille sillä, että se tarvitsee mittariaan paljon harvemmin. En kuullut vastalauseita.
Nyt kun tässä tämä vuotelu loppuu ja saan raskaushormonit alas, ajattelin alkaa mittailla tällä ah niin hienolla mittarilla. Ja suusta. Ennen mittasin kainalosta ja aikalailla nuo lämmöt kyllä heitteli, johtui varmaan juuri tuosta Gilmoren mainitsemasta käsien asennosta. Ihan selkeästi huomasin, että jos olin nukkunut selälläni kädet pään päällä (joo, oikein ihanaa tekee hartioille tuo asento, en tajua miksi joskus herään tollasesta kidutuksesta...) oli lämmöt alempana kuin jos olin nukkunut kyljelläni ja mittasin alla olevasta kainalosta.
Ja Unico tosiaan, ei ne mitkään mittarit oo kai valmiita silloin kun piippaavat. Kaikki tähän asti kokeilemani kyllä nousee vielä sen piipin jälkeen jonkin verran.
Muuta askaa, mieliala vähän vaihtelee, mutta itkukohtauksia en oo saanut. Masentava olo on välillä, mutta nopeasti se siitä menee kun vaan ei tarvi olla pitkiä aikoja yksin. Aamulla olin jo oikein iloinen kun pääsin kouluun ja normaalit rutiinit palaa kuvioihin.
Päästä tosin huippaa aina välillä ja lärvi on kun lakana, aurinkopuuteri on kovassa käytössä. Eiköhän toi menetetty veri parissa viikossa ala palautumaan, on tosiaan ihan huono olo välillä kun heikottaa. Mutta kaikki ajallaan.
Huolettaa vähän, kun tuntuu että miehelle tämä on ollut kova paikka. Se jo puhuikin tossa, että ei jaksaisi ainakaan heti alkaa kovasti uudelleen yrittämään. Apua, jos se nyt haluaa pitää jonkun vuoden harkinta-ajan niin mä en kestä! Ite oon sitä mieltä, että uutta yritystä kehiin heti kun kroppa antaa luvan. Että jos siinä taas kestää se 9 kuukautta tai kauemminkin (voi mä niin toivon että ei!) niin parempi aloittaa heti.