Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Voi Kvartti, olen niin pahoillani. Eihän tuota meinaa uskoa todeksikaan. Jaksamista´ :hug:

Nanna, toivon niin, että plussa pysyisi ja saisit pikkuisen pysymään matkassa. Aivan mahtavaa, että täällä tulee joka kuukausi näitä positiivisiakin uutisia. Ja teillä kun on jo kauan yritystä takana, niin antaa toivoa itsellekin, että kyllä se vielä joku päivä onnistuu meillä kaikilla! :heart:

Moikat!

Ja suuren suuret onnittelut plussanneille ja rutistukset muille viellä plussaa odottaville...

Minut voitte poistaa listalta koska ei ole rahkeita ja energiaa kirjuutella, mutta tottakai käyn silloin tällöin lukasemassa teidän kuulumisia kun kiireiltäni kerkeän...itselläni on uusi yritys taasen päällä, menkat ohitettu...

Mutta oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja toivottavasti plussaamme kaikki pikaisesti :heart:

Toivotaan nyt etta pikkuinen ymmartaisi oman parhaansa ja pysyisi kyydissa =)
Kiitos teille kaikille tsempeista :flower: ma yritan taas kerran itsesuggestoitua raskaaksi :D nyt ei ainakaan pupuilun puutteesta voi syyttaa, eilen alkoi jo tehda tiukkaa kun ei enaa yhtaan huvittanut mut kuitenkin tavallaan "piti panna".. mies on kans innostunut ihan oikeesti tasta vauva-asiasta ja se sitten sai houkuteltua viela yhdelle rundille B) sita hirvittaa taa mahdollinen hoitojen aloitus, eli se nyt kirjaimellisesti panee parastaan ettei tarttis hoitoihin menna :LOL:
Ihan nakit silmilla taalla istun tyopaivan jalkeen, olipahan taas paiva! luulis ettei vuorotyossa tarttis tehda ylitoita mut olen ilmeisesti vaarassa.. tanaankin meni tunti ylityon puolelle kun toita oli enemman kuin ehtii tyoajan puitteissa tehda, sairaanhoitajana paperihommat on mulle myrkkya ja niiden parissa siis sain askarrella puoli viiteen, kele! no, huomenna onneksi vapaata, saa nukkua pitkaan ja juoda aamukahvit kaikessa rauhassa
mukavaa todellakin tulla tanne takaisin, on ollu teita ikava

:p :attn:

Pilvilinna: raportoipa meille, miten clomien kanssa menee. Mullakin se on varmaan edessä, jos ei nyt parin kuukauden kuluessa mitään tapahdu. Eiköhän sullekin se ovis nyt clomeilla löydy. Hyviä kokemuksiahan on ainakin Nannalla.

Postis: teillähän on kunnon tsemppi päällä :) toivotaan tulosta :heart: Mukavaa, kun olet tullut takaisin palstailemaan.

Unicolle tervetuloa takaisin Suomeen.

Keskiviikko 23.1.2008

Janis...................30
Kiki80..................27
Sitrus79..............28........................................kesästä 2006
Kvart Över...........28........................................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 27/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 92/ ?............aloitus syksy 2008

Pilvilinna.............28..........kp 3/28...................yk 4
Unico...........28............kp 3/26-30..............yk 14
Drömma....?............kp 6/ ?...........................yk 4
Hammy...........28.....kp 9/28......................yk 2
MemmuLiina...26......kp 9/28-32.......yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 12/25-26...... yk3
Piip......................29...........kp 12/?....................syksystä 2006
Postimestari.........29..........kp 15/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 16/28-34..............yk 12
Gilmore...............29...........kp 20/31-35...............yk 5
Novelle78............29..........kp 20/27-28..............tammikuusta 2007
Ada.....................29...........kp 23/26-30........toukokuusta 2007
Nanna81.............26...........kp 28/26-33................yk 14
Kaa....................29.............kp 29/32.....................yk 1
Siilura..................28...........kp 35/32.................yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 46/36.................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)

Nanna: Joko haluat plussanneisiin?

Täällä taivastellaan et olikos mulla menkat sittenkään (ärsyttävää) 2 päivää tuli ruskeaa, mutta paperissa punaista, ja joo kuppiin tuli se 4ml vrk. Juu tuli sekin mitattua sen tilavuus :whistle: Mut nyt taas tänä aamuna ei mitään. Ihan outoa. toisaalta jos ne ei olis laskenut aluksi niin nyt olis vasta 29 päivä niin vielähänne kerkee uudelleen räjähtää, mut omituiset. Ja sorry taas lima veri juttuja, mutku mä en jaksa aina ymmärtää tätä mun kroppaa...
No sen verta vielä et nyt oon tilannut lääkärin ;) sille sanoin toisen vaivan tilatessani, mut ajattelin samaan kyytiin kysästä et mites tää juttu, miksei onnistu ;) ja mitäs nytte ;) mut en joutunut kuitenkaan puhelimeen sanomaan sitä syyksi haluta lääkäriin. Mikäköhän siinä on et 9 kertaa 10 kun sinne soittaa on puhelimessa tyly vastaaja.
Ja tä nyt oli tälläinen omanapaisuus viesti...

Hei tytöt!

Muistatteko kun viimeksi puhuin siitä neitseellisestä raskautumisesta? Noh, ehkä se on mahdollista: miestä ei ollut oviskalenterin mukaan otollisina päivinä mailla eikä halmeilla, en ittekseni löytänyt ovista tikuillakaan ja nyt aamulla testasin haamujen haamun (mieskin todisti että oli). Ja tällä kertaa ei ollut mikään roskishaamu :kieh: (niin kuin viimeksi). Täytyy nyt toivoa, että meidän ihmelapsi pysyy matkassa. Testaan viikonloppuna vielä uusiksi, ei tätä meinaa uskoa muuten.

Moi,

Onnea siilurallekin! Kylläpä niitä plussia tippuu ja hyvä niin!

Oma napa: Ei kyllä tärppää tästä kierrostakaan, ylitöitä pukkaa :p Tänään, kun lähtee töistä, pääsee varmaan lähelle 50 tuntia. Siis uudesta vuodesta lähtien. Arvatkaa vaan, kiinnostaako paljon kotona puuhailla vauvoja tai mitään muutakaan...

Onnea Siilura ja Nanna :flower: Kvartille suruvalittelut :'( Voisitko Siilura kertoa "miten sen teit", jos et ovisaikaan ehtinyt puuhailemaan??? Tahtoo tietää...jospa sitä itsekin puuhailee ihan väärään aikaan ;) Mulla nyt kp 12/25-26. Ja nyt taas silmät kiinni, jos ette halua lukea: kp 10 tuli oikein kunnon limaläjä, sellainen limatulppa. Ja limainen olo jatkui eilenkin, tänään vähemmän. Kipuja ei, eikä seksihalujakaan :| Lähinnä kiertopäivien ja liman perusteella ahkeroitu, mutta kun ei nyt yhtään huvittaisi. En sitten tiedä, onko mitään ovista nyt vai ei tai tässä lähipäivinä...Olen vain niin puhki taas töistä...Ensi kierrossa kuiteskin hommaan ne ovistestit, jos ei nyt sitten tärppää...

Oikein paljon onnea Nannalle ja Siiluralle!! :heart: Ihanaa tytöt!!! Nyt vaan kaikille muillekin plussaa kehiin! Ja vauvat tiukasti kiinni jalustoihin yhdeksäksi kuukaudeksi! (tai ehkä mielellään plussasta eteenpäin kuitenkin vain kahdeksaksi...)

Täällä alkaa mieli jo vähän parantua, olin tänään siellä lääkkellisessä tyhjennyksessä. Kivuliasta oli ja edelleen sattuu mahaan, mutta ei niin kammottavaa kun kuvittelin. Kirjoitin tonne keskenmeno-osioon pitkän tarinan siitä, jos jotain kiinnostaa. Tuulimuna-otsikon alta löytyy. Toivon kovasti, ettei kenenkään enää tarvitsisi käydä läpi tällaista!

Onnea siilura! ihanaa etta mekin jotka ollaan yritetty jo vaikka kuinka kauan onnistutaan =)
Voi kvartti, hyva etta olet jo paremmalla mielella, vaikka tottakai asia viela ottaa voimille. Paiva kerrallaan..
Unico: en oikein tieda mitaan muuta poppakonstia tohon miehen kaannytykseen kuin aika. Mun mies sanoi kun marraskuussa kaytiin siella lapsettomuuslaakarilla etta jos olisin puoli vuotta aiemmin vongannut silta spermanaytetta, tuskin olis suostunut. Ja nyt se on jo myontynyt tahan mahdolliseen koeputkeenkin, vaikka mielummin se onnistuisi kuitenkin luomuna, se ronkkiminen ym. ei ole kivaa ja se on kai vahan huolissaan mun kestamisesta, kaikki hormonit ym. asiaan liittyva. Sen takia nyt varmaan yritetaan oikein urakalla ettei tarttis sita rumbaa aloittaa.. Eli miehet kai tarttevat aikaa kun ne pohdiskelee tata isaksi tulemista.. no nyt ei taas viitsi hopista taman enempaa, moikka!

Hei! Täällä ollaan! Satuitteko katsomaan 45 min ohjelmaa? Siinä Oli sikiöseulonnasta. Kysyisinkin mitä mieltä olette, menisittekö sikiöseulontaan ja mitä tekisitte jos ilmenisi että lapsellanne olisi esim. Downin syndrooma, pitäisittekö lapsen vai keskeyttäisittekö raskauden. Itselle se olisi todella vaikea päätös enkä vielä pysty sanomaan mitä tekisimme miehen kanssa. Asiaa pitäisi todella miettiä todella pitkään ja hartaasti.

Onnea Siilura ja nanna! :heart: :flower: :heart: :flower:

).( Täällä on päätä saatu rauhoittumaan projektin tiimoilta, elämässä on tällä hetkellä niin paljon muuta kivaa meneillään. Ja tietysti rauhoittaa tuo ensi kuun lopulla oleva ensikäynti polilla. Kyllä me silti ollaan pupuiltu ja oviksia bongailtu tikulla (kp15 tällä kertaa), mutta meillä hommat jätetään sitten työmaalle eikä kanneta mukana kotiin. :LOL:

Tsemppiä kaikille ihanille! :heart:

Kevätesikko: Onea matkaa! ja plussa tuulia sinne!

Toivo79: Ei tullut katottua (ei yleensäkkän töllöä). Mutta asiasta, eipä ole mietitty. Mut luulen et se miettiminen jää yleensäkkin siihen kun on sen aika. Saa nähdä kauanko menee. Nyt ontaas sellainen aallon pohja olo et ei meille tuu koskaan vauvaa... No onneksi tää olo ei ole kun tilapäistä ;) jos vanhat merkit paikkansa pitää...

Ihanaa, onnea Nanna ja Siilura! :heart: Jospa Siiluralla oli ovis johonkin ihan mystiseen aikaan kierrosta, tyyliin kp 3 tai jotain. Nousiko sulla lämmöt ollenkaan, vai seuraatko edes?

Kvartille :hug:.

Täällä on tiukka oviksenmetsästys käynnissä, mutta pentele noista tikuista mitään selvää ota. Se on ihan fifty-sixty onko se viiva nyt sitten yhtä vahva vaiko vähän vaaleampi. No, ens kiertoon - eiku ai niin - sääli kun en sitä digitaalista ehdi koittaa kun kerran tästä kierrosta plussaan, se ois voinu olla selkeempi. :p

Huomenna ihan karsea päivä töissä, kammottaa jo etukäteen. No, päivänhän ne karseatkin päivät onneksi vaan kestää, kai sitä nyt kahdeksan tuntia seisoo vaikka päällään.

Nyt menen vaanimaan siippaa... :kieh:

KÖ: Voimia. Kiva, että olet jaksanut kirjoitella. Luin tuolta toiseltakin puolelta. Toivottavasti pahin on nyt takana :heart:

Siiluralla onnittelut! Kerro tosiaan "miten sen teit"!!

MemmuLiina: samalla alalla ollaan ja siksi varmaan arvasinkin mitä teet. Nyt arvaan, että väännät jonkun konsernin tilinpäätöstä tai sitten tarkistat sellaista ;) Sun työmäärä kuulostaa kyllä suurelta, mutta onko se kausiluontoista? Muista, että kroppa ei välttämättä kauan jaksa, vaikka pää jaksais. Eli muista lepo =)

Heips taasen. Vadelmaunelma Mä veikkaan, että mulla on ovis ollut tosi myöhään tässä kierrossa (kp 26 tai jotain) ja sen takia viiva testissäkin oli niin haalea. Eli omien laskujen mukaan hedelmöittymisestä olisi vasta 8-9 päivää. Jos ei näin niin sitten oviksen on täytynyt olla ennen miehen matkaa joskus kp 15-17. Mulla vaan on ollut niin pitkät kierrot, että epäilen sitä myöhempää ajankohtaa itse.
Gilmore mun piti aloittaa lämpöjen mittailu ensi kierrosta ja olin jo aloittanut Fertility Friendin käytön. Mut olen kyllä muiltakin kuullut, että raskautuminen on onnistunut vaikka ovista ei ole tikuilla bongannutkaan (voihan se olla vaikka niin, että ovispäivänä testipissa onkin ollut liian laimeeta tai jotain eikä sitten ole näkynyt testissä kunnolla. Ovishaamuja bongasin kyllä varmaan viitenä päivänä).

En mä kyllä sitten tiedä, pelottaa kyllä että mitä näistä raskautumisista tulee kun on tällainen kierto ja ihan arvaamaton kroppa. Mutta keskenmenon jälkeen tämä oli joka tapauksessa hyvä uutinen. Toivon nyt kovasti, ettei täti yllätä kesken ilonpidon.

Ihanaa Kvartti että olet jo paremmalla mielellä. Täällä on yksi jos toinenkin tainnut ottaa sinun kohtalosi melko henkilökohtaisesti. Itselläkin kun oli km:stä vain kolmisen kuukautta niin kyllä se kirpaisee kun lukee kanssasisarten kohtaloista. Mut hei, kaikki mikä ei tapa vahvistaa ja muita kliseisiä lohdutuslauseita :) . Aika siihen suruun parhaiten on auttanut. Ja tietysti palstalaisten sympatiat.

Yhteistyössä