Heips taasen.
Vadelmaunelma Mä veikkaan, että mulla on ovis ollut tosi myöhään tässä kierrossa (kp 26 tai jotain) ja sen takia viiva testissäkin oli niin haalea. Eli omien laskujen mukaan hedelmöittymisestä olisi vasta 8-9 päivää. Jos ei näin niin sitten oviksen on täytynyt olla ennen miehen matkaa joskus kp 15-17. Mulla vaan on ollut niin pitkät kierrot, että epäilen sitä myöhempää ajankohtaa itse.
Gilmore mun piti aloittaa lämpöjen mittailu ensi kierrosta ja olin jo aloittanut Fertility Friendin käytön. Mut olen kyllä muiltakin kuullut, että raskautuminen on onnistunut vaikka ovista ei ole tikuilla bongannutkaan (voihan se olla vaikka niin, että ovispäivänä testipissa onkin ollut liian laimeeta tai jotain eikä sitten ole näkynyt testissä kunnolla. Ovishaamuja bongasin kyllä varmaan viitenä päivänä).
En mä kyllä sitten tiedä, pelottaa kyllä että mitä näistä raskautumisista tulee kun on tällainen kierto ja ihan arvaamaton kroppa. Mutta keskenmenon jälkeen tämä oli joka tapauksessa hyvä uutinen. Toivon nyt kovasti, ettei täti yllätä kesken ilonpidon.
Ihanaa
Kvartti että olet jo paremmalla mielellä. Täällä on yksi jos toinenkin tainnut ottaa sinun kohtalosi melko henkilökohtaisesti. Itselläkin kun oli km:stä vain kolmisen kuukautta niin kyllä se kirpaisee kun lukee kanssasisarten kohtaloista. Mut hei, kaikki mikä ei tapa vahvistaa ja muita kliseisiä lohdutuslauseita
. Aika siihen suruun parhaiten on auttanut. Ja tietysti palstalaisten sympatiat.