Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Nostelen pinoa...
Mitä teillä on viikonloppusuunnitelmissa? Onpa kurja, kun ei ole kunnon talvea täällä, pimeää ja märkää vaan. Onneksi on viikonloppuna tiedossa kaverin synttärien juhlistamista, ihan vaan syömisen merkeissä eli ei tarvitse huolehtia juomapuolesta.

Thank god its friday!

Semmosta stressiä pukkaa työmaalla että tänään otan täysin rentoutumisen kannalta koko illan! Avokki on poissa, aion laittaa hyvää syötävää ja uppoutua alesta ostamaani jännäriin.

Sen verran kaihertaa täti ja työt, että huomenna meinasin pyyhältää katsastamaan pitkästä aikaa tämän kaupungin yöelämää. Rehellisesti sanottuna kunnon känni tekisi hyvää! Kimalletoppia päälle ja tanssilattia haltuun!

Avokkikin on lähes koko tulevaa ovulaatiota ympäröivän ajan työmatkalla :kieh: mikäli se tulee silloin kun sen pitäisi, siis ovulaatio...

Pari tuntia vielä...

Hyvää viikonloppua kaikille palstailijoille!

Veit sanat suusta, Hammy: onneksi on perjantai! Tänään ajattelin käydä lenkillä ja sitten hankkia kulutetut kalorit takaisin herkkuja syömällä ja jos vaikka jonkun leffan katsoisi, joku hölmö romanttinen komedia voisi olla paikallaan...

Täti tuli sitten vihdoin tännekin, onneksi! Nyt alkaa jo tuska ja turvotus ja paha tuuli helpottaa (hyvä niin, melkein jo ryhdyin kiukuissani puremaan vastaantulijoita nilkkaan). Seuraavaksi sitten ovistikut tanassa ovulaatiota odottamaan :D . Tästä se taas lähtee! Eli kp 1/jotain ja yk taitaa olla 4. Tosin minunkin ovulaatio, jos sellainen sattuu tulemaan, osuu todennäköisesti aikaan, jolloin minun ja miehen välissä on muutama tuhat kilometriä :( . Että raskaudu nyt siinä sitten...

Iloista viikonloppua kaikille :) .

Ada
Perjantai 18.1.2008

Janis...................30
Hammy...............28.....kp4/28......................yk 2
Kiki80..................27
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 22/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 87/ ?............aloitus syksy 2008

Drömma....?............kp 1/ ?...............................yk 4
MemmuLiina...26......kp 4/28-32.......yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 7/25-26...... yk3
Piip......................29...........kp 7/?....................syksystä 2006
Postimestari.........29..........kp 10/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 11/28-34..............yk 12
Gilmore...............29...........kp 15/31-35...............yk 5
Novelle78............29..........kp 15/27-28..............tammikuusta 2007
Ada.....................29...........kp 18/26-30........toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28..........kp 26/?...................yk 3
Nanna81.............26...........kp 23/26-33................yk 14
Unico..................28............kp 24/27-30..............yk 13
Kaa....................29.............kp 24/32.....................yk 1
Siilura..................28...........kp 30/32.................yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 41/36.................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)

.Drömmalle tuli vähän tuollainen mystinen rivi. Lisäillään tietoja kunhan tiedetään ;)

Ada

Siis jee ja huh, että on perjantai!!! Meille tulee mukava viikonloppu, mennään kavereiden häihin ja olen ihan varma, että niistä tulee ihanat häät :heart: . Mä olen näitä kirkossaitkijä tyyppejä. Mutta ei se mitään. Olen hankkinut puvun, johon olen todella tyytyväinen ja saan vihdoin mentyä kampaajalle ja onnistutaan näkemään kaikki ystävät kerrankin samaan aikaan. Ja voi sentään... kyllä häät aina laittaa romanttisen sydämen pamppailemaan :p .

:hug: Drömmalle tädistä ja Hammylle hilpeää iltaa ;) !

Unico - missäs maassa sitä mennään?

Toivo, noista PMS-oireista oli ihan pakko avautua, että meikäläisellä ainakin ovat pahentuneet pilsujen lopettamisen jälkeen. :headwall: Täällä ainakin on kauhea V-tutus ja nälkä koko ajan ja väsyttää. Ja tätä on nyt jatkunut monta päivää. Toivottavasti täti tulee sukkelaan, että pääsee näistä oireista ja uuden kierron alkuun.

Mukavaa viikonloppua allihopa!! :xmas:

Tervetuloa takas Suomeen Unico! Mä kuulisin ainakin mielelläni vähän matkakuulumisia! :)

Ja tosiaan, aivan ihanaa että on perjantai!! Justiinsa vasta kotiuduin töistä ja oon aivan puhki tän työviikon jälkeen. Oon kyllä ollu tosi väsynyt ja niin huonovointinenkin jonkun aikaa, että töissä on kyllä aika ikävää olla tehokas ja tehdä pitkiä päiviä... Taidanpa tästä lössähtää unten maille.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Moikka taas,

Kiki oli jo alkuviikosta kyselly, millä alalla olen, kun on pitkiä päiviä. Ihan oikeeseen osuit, talousalalla ollaan :p Tällä viikolla en ole ehtinyt paljo käydä täällä, kun olen ollut aamusta iltaan töissä ja nukkunut ja vaihtanut vaatteet välissä. Ens viikko onneks vähän helpompi :)

Mitäs muut tekee työkseen?

:heart: :heart: :heart: Näät oli tunnelmat, ja takaisin hirveä hinku :D Kaikkea pientä tarttui mukaan, ja iso patsas :LOL: No joo se siitä suosittelen. Ainoa minkä olisin jättänyt pois on mahatauti ;) Tosin nyt alkaa pahasti näyttää siltä et se oli lääkityksen sivuvaikutusta, seuraillaaan asiaa jos sen seuraavaksi pystyisi välttämään.

Uni rytmi meni, enmä normaalisti vapaalla tähän aikaan kuku, mut onneksi se on näin päin helpompi kääntää, päikkärit kehjiin ja pysyy illalla hereillä niin muuta tarvi :D Tarkempia saa kysellä jos tahtoo tietää...

Nyt vaan tietää et tässä kierrossa ei tarvi jännätä muuta kun että millon alkaa, et pääsee uuteen kiertoon. Mut en ole ihan sata varma mut musta mä olin tunnistavinani oviksen reissussa :D Nyt vaan seuraavaa odotellessa ja katsoessa meneekö samoin :D Kuluis vaan aika ja loppus noi lääkkeet niin pääsis paremmin selvyyteen :D
suklaan himo palasi kun tulin takas ;) mut ei niin pahana, mut kuitenkin kun sitä piti mukanaan kotiin raahata niin pakkohan ne on syödä :D :whistle: :saint:

Ada: Millanen puku? Kuvaile, aattelin et missä häät ja miten tarkenee? Kun on tällänen viileä ilma. (okei paljon lämpimämpi kuin yleensä tähän aikaan)

Ada: ihana termi tuo hihhulisiipi :LOL: Jaa että välttää kaakaota, ovulaation ja kuukautisten välillä... Hmm... siihen kuuluu kai sitten myös suklaan välttäminen, ei huono idea olis ainakin puolet kuusta suklaa lakossa ja toisen puolen sais syyä ;) ( jaa-juu nää mun kommentit liittyy tohon adan ayerveda juttuun sivulla 48, en jaksanut alkaa lainaamaan)

Ja sitten vielä yks juttu, siellä oli iavan yli suloisia lapia, olis sellanen tehnyt mieli pakata sieltä mukaan. niin kuin se yksi viikon vanha pikkuinen. :D :heart:

Ada
Ihanaa kun Unico kysyit mekosta :heart: ! Se on nimittäin niin ihana. Mulla oli vahva kuva siitä millainen sen täytyy olla. Näin sen jo kaukaa kaupassa. Ajattelin, että tuolla nyt on tuo mulle tehty mekko, toivottavasti ei maksa kolmeasataa... ei se onneksi ihan maksanutkaan. Se on raakasilkkiä, tummanpunainen ja klassinen ylhäältä, helmasta vähän rock. Eilen ryhdyin hermoilemaan, että jäädyn puvussani ja lähdin kauppaan etsimään pelastusta. Ja joku ihmeellinen shoppailuonni iski taas, kun löysin kahdeksalla eurolla alennusrekiltä juuri mun kokoisen juhlavan boleron. Tulin juuri kampaajalta ja olo on odottavan hilpeä. Sää on huono, mutta meillä on kyyti. Hään on keskustassa.

Lähetän teillekin tätä ihanaa kevyttä tunnelmaani ja toivotan hyvää lauantaita!

Sunnuntai 20.1.2008

Toivo79...............28...........kp 24/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 89/ ?............aloitus syksy 2008

Drömma....?............kp 3/ ?...........................yk 4
Hammy...........28.....kp 6/28......................yk 2
MemmuLiina...26......kp 6/28-32.......yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 9/25-26...... yk3
Piip......................29...........kp 9/?....................syksystä 2006
Postimestari.........29..........kp 12/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 13/28-34..............yk 12
Gilmore...............29...........kp 17/31-35...............yk 5
Novelle78............29..........kp 17/27-28..............tammikuusta 2007
Ada.....................29...........kp 20/26-30........toukokuusta 2007
Nanna81.............26...........kp 25/26-33................yk 14
Unico..................28............kp 26/27-30..............yk 13
Kaa....................29.............kp 26/32.....................yk 1
Pilvilinna.............28..........kp 28/?...................yk 3
Siilura..................28...........kp 32/32.................yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 43/36.................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)

Toivotavasti meni oikein tarkistaaa, niin korjataan jos on jotain väärin...

Sunnuntai 20.1.2008

Kvart Över...........28........................................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 24/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 89/ ?............aloitus syksy 2008

Drömma....?............kp 3/ ?...........................yk 4
Hammy...........28.....kp 6/28......................yk 2
MemmuLiina...26......kp 6/28-32.......yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 9/25-26...... yk3
Piip......................29...........kp 9/?....................syksystä 2006
Postimestari.........29..........kp 12/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 13/28-34..............yk 12
Gilmore...............29...........kp 17/31-35...............yk 5
Novelle78............29..........kp 17/27-28..............tammikuusta 2007
Ada.....................29...........kp 20/26-30........toukokuusta 2007
Nanna81.............26...........kp 25/26-33................yk 14
Unico..................28............kp 26/27-30..............yk 13
Kaa....................29.............kp 26/32.....................yk 1
Pilvilinna.............28..........kp 28/?...................yk 3
Siilura..................28...........kp 32/32.................yk 3
Tähtisilmä...........27...........kp 43/36.................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)

Täällä taas :'(

Torstaina töissä huomasin vessassa käydessä vaaleanpunaista vuotoa. Pelästyin ihan kamalasti ja soittelin Naistenklinikalle, mutta siellä sanottiin, että syytä huoleen tuskin on jos vuoto ei kovene.

Eilen sitten hulahti pönttöön oikein kunnolla ihan kirkasta verta ja lähdettiin tarkistamaan tilanne. Tyyppi oli kuollut kohtuun jo viikoilla 6+ jotain, oli ihan saman näköinen kuin uudenvuodenaaton ultrassa, sydän vaan ei enää sykkinyt. :'(

Nyt odotellaan, jos lähtisi itsestään tyhjentymään (vuotoa ei oo taas eilisen jälkeen tullut), jos ei, menen keskiviikkona lääkkeelliseen tyhjennykseen.

Surullisia ollaan!! :'(

Yhteistyössä