Hienoa PeePee!!!!! Mahtavaa kun asiat edistyvät!
Muokkaan vähän listaa omalta osaltani eli mulle tulikin ihan uudenlainen hoito. Siis samaa hoitoa on toki kokeiltu "jo" kymmenille muillekin suomessa mutta mulle siis uusi eli Arimidex.
Toki piti ekana käydä lukemassa haittavaikutukset...
"Lääkkeen yleisin haittavaikutus on kuumien aaltojen ilmaantuminen. Muita melko yleisiä ovat mm. voimattomuus, nivelten kipu ja jäykkyys, emättimen kuivuus, hiusten harventuminen, ihottumat, pahoinvointi, ripuli ja päänsärky. Mahdollinen uneliaisuus voi heikentää tarkkaavaisuutta liikenteessä."
Että Jee........
Lääkkeen olisi tarkoitus kasvattaa munista ihan kuten Clominkin mutta vaikutusmekanismi on kai hieman erilainen. Lääkettä käytetään vanhemmilla naisilla rintasyövän hoitoon. Varila kyllä selitti asian hyvin mutta mä tipahdin kyydistä siinä jossain solutasolle laskeuduttaessa..
Tarvittaessa voidaan sitten ottaa käyttöön vielä Puregonitkin ja josko tämä tehoaisi paremmin kuin Clomit niin voitais päästä jopa inssiin. Mutta hieman pessimistinä olen koska mun munisten kasvuhan on kuin Iisakin kirkon rakennusprojekti..
Sain vielä aamulla kuulla omalääkäriltä, että mulla on polvessa Bakerin kysta.. Ei kiva sekään. Oon toki odottanut pääseväni ultraan mutta lähinnä alkuraskauden ultraan eikä vasemman polven.
Kamilla......2.inssi........clomit, Pregnyl ..............kp5/29-31/pp
PeePee77..ei inssiä......luomuilua.....................kp21/29-31/pp?
Alexandria...................luomuilua?..................kp?/?/pp
postimestari................luomuilua?..................kp?/?/pp
Raitapaitainen...Arimidex, Puregon (?), Pregnyl + jotain?..kp1/31-
Sini 78.....................luomuilua......................kp16/28-30
Melia.........3 inssiä, clomit, Puregon, Pregnyl.....kp 8/28-30/pp