Jännää kuinka nuo laatikkomieltymykset on jokaisella omat, mulla on tosiaan intohimo lanttulatikkoon, mutta tykkään tietty myös imelletystä perunalaatikosta. Unicolla oli mielenkiintoinen tuo uuniperuna katkarapukastikkeella, onko sulla hyvä resepti siihen kastikkeeseen? Ja Coke on expertti kalojen laitossa! Mä tykkään kanssa kaikista kalaruoista, graavista ja sillistä, mutta kylmäsavu- ja lämminsavulohi kiilaa niiden edelle. En vaan itse jaksa valmistaa, ostan kiertävältä savukalan myyjältä tai kaupasta noi. Ja nythän mä muistinkin, että joka joulu pitää saada myös luumukermarahkaa piparimuruilla, vaikka olis kuinka täynnä, niin tota rahkaa pystyy vielä lusikoimaan...
).( Täällä samaa jomottelua aina välillä, välillä ei oikein mitään tuntemuksia. Huomenna on jo kp28 eli silloin viimeistään pitäisi kierron tulla täyteen ja perjantai kertonee totuuden. Jos sais ens yön nukuttua kunnolla kun oon ollu niin levoton pari yötä. Heräilin kaikkin ääniin ja oon nähny ihan ihme unia. Näin mm. unta missä salakuljettajat oli piilottaneet timantteja elävän koiran sisään...aika sekopäistä.
).( Täällä samaa jomottelua aina välillä, välillä ei oikein mitään tuntemuksia. Huomenna on jo kp28 eli silloin viimeistään pitäisi kierron tulla täyteen ja perjantai kertonee totuuden. Jos sais ens yön nukuttua kunnolla kun oon ollu niin levoton pari yötä. Heräilin kaikkin ääniin ja oon nähny ihan ihme unia. Näin mm. unta missä salakuljettajat oli piilottaneet timantteja elävän koiran sisään...aika sekopäistä.