Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Hei nyt mä taas itekseni juttelen täällä mutta siis mitähän vattua tässä kaikenlaisten hormonien täyttämässä kropassani nyt tapahtuu... Toissapäivänä tosiaan ovistestissä oli lähes yhtä vahvat viivat. Eilen sitten oli haalentunut ja tänään ei melkein ollenkaan sitä ekaa viivaa näkyvissä... Tarkoittaako tää nyt et se ovis meni jo vai mitä? Ja niin oli tarkoitus ehkäistä tässä ekassa kierrossa niin siks osaksi testasinkin ovista (ja siis tietenkin ihan yleisen malttamattomuuteni vuoksi...) mutta nyt ollaan kyllä hommailtu lähes päivittäin ihan huvin vuoksi ja ilman kumeja. Kun siis luulin, että ovis vasta tuloillaan...

Toivon tärppiä ja en toivo. Sekavaa. Argh. |O

Ada
B) vajaan päivän olin pois ja koko etusivu oli muuttunut ihan vieraaksi. Onneksi kuitenkin löysin vielä tänne :wave: .

Jaa-a, onnistuukohan Kvartti tulemaan "vahinko raskaaksi"? Toivotaan niin. Vaikka vahinkoraskauksia ei kai yleensä etukäteen toivota. Perun, ei toivotakkaan.

Olen tikuttanut niin monessa kierrossa, että olen lakannut kiinnittämästä limoihin huomiota. Paitsi tänään. Arvioin, että ovis oli lauantaina (aikaisempien tikuttelujen perusteella). Tänään tuli huomattava määrä limaa, eikä mitään kevytrakenteista (anteeksi). Meniköhän mulla ovisbongaus ihan pieleen? Eikö ovista pitänyt seurata kuivakausi. Jeesus, että ottaa päähän! Jos jollain on ollut vastaavaa muutama päivä todetusta oviksesta, niin voisiko kertoa siitä. Kysyn vaan, koska en millään haluaisi heittää kirvestä kaivoon jo tässä vaiheessa kiertoa. Olisi niin kiva päästä nauttimaan tästä vauvakuumeilusta aina välillä. oi, negatiivisuus. Anteeksi!

Kiitos Piip ;)

Testaan nyt vielä pari päivää ja voihan se olla, että en edes ovuloi tässä kierrossa ja toi oli joku ohimenevä pilkahdus. Raskautta tuskin enää näyttää, kun reilu viikko sitten ei tosiaan tullut häiväystäkään toisesta viivasta. o-d-o-t-a-n siis vaan ajan k-u-l-u-m-i-s-t-a niin hommat selkenee. :D

Kumpa Piip tämä nyt olisi SE kierto kun sulla on noi clomit kerran käytössä!

Ada, mä nyt en oo mikään lima-asiantuntija ( :p ), mutta eikö se lima ole voinut vaan pysytellä siellä ja nyt tuli ulos? Jos se oli kerran aika paksua niin sehän olisi voinut vähän kuivua...? Niin ja mulla on ainakin oletetun oviksen jälkeen valutellut kaikenlaista kirkkaasta kermaiseen, mutta niissä kierroissa en kyllä oo raskautunutkaan, että en sitten tiedä oliko ovis väärin bongattu kuitenkin.

Sori, tästä ei varmaan ollut kyllä yhtään mitään hyötyä sulle! Mutta mee äkkiä nyt hinkuttamaan miestäs varmuuden vuoksi :D Ja kyllähän ne simpat lauantaista helposti tiistaille elää!

Voishan sulla KÖ hyvinkin olla ollut jo ovulaatio. Mitä tikkuja sulla on käytössä? Mulla ne tikut näyttää aina haamuviivaa :/
Ada: niin kaipa se lima voi lymyillä jonkin aikaa ovulaation jälkeenkin, kuten KÖ arveli :D Älä nyt heitä kirvestä kaivoon!

Ada
Kvartti, mä en usko, että ovistikuissa on pälkähdys ominaisuutta. Olisin Piipin kanssa samoilla linjoilla, että ovis taisi hupsis mennä ja nyt kyllätoivotaaneitoivota ;) .

Mä sovin itseni kanssa, että se kermamainen on jotakin odotellutta kamaa. Niistä totaalisen kuivistakaan kausista en ole raskautunut, että kaippa tässä on yhtä hyvät/huonot mahdollisuudet, kuin aina ennenkin.

Mistä tuli mieleen eräs valoisanpäivän ajatukseni. Nimittäin jos ei ole todettu mitään häikkää raskautumisessa, niin j o k a i s e s s a kierrossa on aivan yhtä hyvät mahdollisuudet onnistua. Tässä ajan kanssa on ruvennut tuntumaan, että ne mahdollisuudet muka kierrosta toiseen heikkenee, mutta niinhän se ei ole. Tai stressillä voi tietenkin vaikuttaa asiaan. Mutta onneksi stressi on meille työjuhdille ihan vieras juttu :LOL: . Joku ihme vanne mulla kyllä puristi taas tänään duunissa pään ympärillä, mikähän lie.

Hammy: Jos sää eilen testasit, niin musta sä voit jo aamusta ihan hyvin testailla ja kattoa mitä tuo. Hermojahan siinä kysytään jos odotella pitää hirveäön kauan. No se huono puoli et jos negaa tule eniin testejä menee, mut kyl mä olisin niin utelas et testailisin tiheemminkin siis ainakin sen joka toinen päivä (varsinkin jos testejä olis jemmassa) Ihan mielen rauhan vuoksi. voimia ja onnea matkaan millon seuraavaksi aiotkin testata!

On teillä ollut mielenkiintoiset lima keskustelut... No kantaa ottamatta, kun muka ei ole osannut yhdistellä niin tarkasti mitään. No joo välillä on limaisempaa kun taas välillä ei :D ja täähän auttaa ihan hirveesti :) Hauskoja noi erikoostumuksellisille limoille nimet, täytyy laittaa korvan taakse oikein kunolla.

Ada: Toi on hyvä huomio, et joka kierrossa on yhtäläiset mahdollisuudet vaikka ei siltä aina tunnnu. Nooh toivossa on hyvä elää...

Kvartti: Nyt on sitten kunnolla jännää aikaa et mitä tapahtunee...

Piip: Onnea matkaan, toivottavasti noista on apua ja tärppää :)

Olihan päivän aikana muuttanut taas ulkoasuaan :D tää aloitus sivu, mut onneksi palsta oli suurin piirtein sama tuttu vanha kun tänne asti pääsi :D kiva katella välillä sinisiä reunuksia vihreiden sijaan. Jotenkin oon aina tykänny enemmän sinisestä =)

Siis mulla näkyy edelleen se vanha näkymä! Mulla on tää keskustelu-sivu kirjanmerkeissä suoraan ja sieltä kun meen niin näyttää ihan samaa. Kävin kurkkaamassa vasta aloitussivulta kun sanoitte et on vaihtunut. Ihme hörhelöitä :D

Kvart över: Mull aon kirjan merkeissä ollu etusivulle ;) Kiva kattoa siitä onko lehti vaihtunut ja mitä siellä tällä kertaa sanottas :D mut ei enää jaksa miettiä et se pitäs saada, sen ehtii sitten :) Mut jännä et ei ollu vaihtunut siihen kirjanmerkkiin. Kauankohan se vielä toimii?

Keskiviikko 13.2.2008

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesästä 2006
Kvart Över..........28...........kp 22/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 20/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Piip......................29...........kp 4/32-33.........syksystä 2006
Gilmore...............29...........kp 5/31-35..................yk 6
Kevätesikko........28...........kp 7/28-34.................yk 13
Vadelmaunelma..28...........kp 10/25-26................yk 4
Postimestari........29...........kp 12/23-28................yk 11
Ada.....................29............kp 17/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 21/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 24/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 24/26-30................yk 14
Drömma..............29............kp 27/28.....................yk 4
Hammy................28...........kp 30/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 30/28-32................yk 3
Tähtisilmä............27...........kp ?/36.......................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Hammy, ootkos nyt uudelleen testannut? Tuu sit heti kertomaan, jooko?! :D

Voi ei pilvilinna :hug:

Mä en testannut vielä tänään kun illalla ja vaihtelevasti nyt aamullakin on ihan tätiä enteileviä oireita... Tosin mitään ei ole vielä näkynyt ja välillä tätioireet katoavat kokonaan! Huomenna meinasin, jännittävää!

Niin sitä piti vielä kysyä, saattaa kyllä olla todella tyhmä kysymys:
Minulla on ensi viikoksi varattu kauan sitten terveydenhoitajan papakoe. JOS nyt on käynyt hyvin (sormet ja varpaat ristissä), niin vaikuttaako se jotenkin papatestin ottamiseen? Voiko sen siis ottaa ihan normaalisti? Itse ajattelisin että voi, mutta ajattelin vielä kysäistä!

Piti vielä tuohon oireisiin lisätä, että alavatsassa on välillä tätioireiden lisäksi sellaista painontunnetta, erilaista kuin ennen tätiä.

Inhaa tää piinailu, melkein toivon että tulisi se täti sitten edes jos ei muuta..

Voi itku Pilvilinna!!!! :'( :hug: Aika lyhyt kierto tosiaan. Tuliko ihan kunnolla vai pienesti vain? Laitanko kp1 vai odotellaanko kuitenkin vielä jos loppuisi alkuunsa?

Hammy, mä oon käsittänyt että kyllä se papa voidaan ottaa raskaana oleviltakin. Mulla kysyttiin ainakin siellä ekassa lääkärintarkastuksessa rv 7+ että milloin on otettu ja totesi ettei tarvi ottaa kun oli niin vähän aikaa edellisestä. Eli tuskimpa se haitallista on ollenkaan.

Tää kurkkukipu on ihan raastavaa! Positiivisiakin asioita tosin käynyt mulle tänään, suurella todennäköisyydellä sain kauan havittelemani kesätyön :D Perjantaina pitäisi vielä varmistus saada, mutta hyvältä vaikuttaa tällä hetkellä, jee! Ja nyt kun tuo asia on hoidossa perjantaihin saakka, voin rauhassa löhötä sohvalla peiton alla teemuki kourassa ja katsella nauhoittamiani Sydämen asialla-jaksoja :p

Kvart Över, mä olen ihan uskomattoman kade! Ja kiitos vastauksesta.

Ulkona on ihana ilma ja tällä hetkellä olisin mieluummin joko siellä tai juurikin kotona sohvalla lepäilemässä, kuin täällä tunkkaisessa toimistossa kärvistelemässä. Työmotivaatio edelleen nollassa, odotan vaan viikonloppua!

Taytyi tulla Kvartille seuraa pitamaan ettei sen tartte taalla yksinaan hopista =)
Mulla kans noi limat (ihana puheenaihe) ei tasmaa ollenkaan mun oviksen kanssa. Silloin marraskuussa kun kavin siella lapsettomuuslaakarilla ja se ultrasi ja sanoi oviksen tulevan n. 4pv paasta munasolun koon perusteella. Ma nimittain silloin luulin etta mun ovis oli jo ollut limojen perusteella. Mulla tulee heti menkkojen jalkeen limaa ja sitten se melkein loppuukin. En siis enaa luota tohon limajuttuun.. olipas delikaatti puheenaihe heti aamutuimaan. Ja mun pitais pesta jaakaappi nyt, ennen kuin meen kauppaan ja taytan sen. (miten niin aiheet hyppii..)
Voi Pilvilinna :hug: sulla nayttaa olevan vahan samaa ongelmaa kun mullakin, kierrot lyhyita.. Ja Hammylle testionnea :flower:
niin, se jaakaappi..

Voi harmi Pilvilinna. toivotaan,että toi ois vaan joku hämy kuitenkin.

Hammy: vaikuttaa lupaavalta! Mulla kanssa työmotivaatio hukassa. Kahvitunnilla tässä teidän seurassa, kun ei pomoa näy ;)

Hei KÖ tai kuka sitten päivittää listaa, niin vaihtakaa nyt ihmeessä mulle se vuosi lisää. Siis ei yritystä vaan ikää :D Mulla on muuten taas se tilanne, että tädin pitäis saapua, mutta en ole sannut ovistakaan bongattua, joten pelkään pahinta, että ei taas tule ollenkaan. Eilen just ihmettelin miehelle, että miten jaksan seurata tätä palstaa, kun mulla itsellä ei ole koskaan mitään "raportoitavaa", kun koko yritys tuntuu kuivuneen kokoon. Mutta ihmeesti sitä vaan jaksaa kiinnostaa teidän asiat ja jännäillä muiden puolesta :)

Jospa sä et vaan oo onnistunut bongaamaan ovista, mutta se olis kuitenkin tapahtunut, Hazel!
Ja mä kovasti toivon että kohta sulla olis sitten kerralla ne kaikki raportit esittää kerralla! Plussan kera siis. Ja vuosi on nyt lisätty listoille :D

Kvart över: Tuli siis sekin selvitettyä millon vanha puoli lakkas toimimasta :D, Kipeenä täällä on hyvä roikkua, saa hiukan ulkomaailman kuulumisia...

Pilvilinna: :hug:

Hammy: Jännää, huomenna siis het aamusta kurkkimaan mitä näytti ;) peukkuja!

Postimestari: siis sehän meinaa jos limat on aikaisessa et ei saalopettaa touhuja siihen vaan pitää ihan vissillä viiä seuraavaan kiertoon tai plussaan asti et varmasti osuu :D

Hazel: Sullahan on hirvee hinku vanheta :D
Mut niinhän se täällä tulee roikuttua vaikka olis se ei niin mitään sanova hetki, mut kun pitää olla utelias miten muilla menee ja jos joku saiskin oplussan niin olis se hienoa :D Ei sitä voi jäättä seuraamatta miten kamuille käy ;)

Miks täällä muuten on ainakin mulla nyt et useammin tulee viesti et viestin tallennus epäonnistui kun se et läpi meni? Outoa, yrittääköhän tää palsta vierottaa itsestään...

Yhteistyössä