Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Miten ihmeessä sä KÖ olit vielä muakin nopeempi ;)
Mahtavaa tosiaan että nyt on useampi piteempään yrittänyt saanut plussan! Antaa uskoa muillekin, kun tuntuu välillä aika toivottomalta.

Novelle: onnellista odotusta :heart: :heart:

ONNEA NOVELLE!!! :heart: :heart: :heart:

Ihanaa kun plussia on alkanut ropista tähänkin pinoon myös pidempään yrittäneille.

Minä olen taustaillut viime viikot ja nyt on itsellä jännät päivät alkamassa. En ole jaksanut uskoa plussaamiseen, mutta pinossa puhaltaa nyt ilmiselvästi aivan uudet tuulet, joten toivoa ei ole menetetty. :)

Onnea suunnattomasti Novelle! :flower:

Maanantai päivän pelastus =)

Itse olen taustaillut, mutta nyt alkaa taas loppukierron vainoharhaisuus nostaa päätään. Olin viikonloppuna tuntevinani ihan selviä kiinnityskipuja ja tänään aamulla oli todella liki etten halaillut posliinia ennen töihin lähtöä... Näin helpolla sitä pystyy itselleen raskausoireita kehittämään vaikka vannoin etten sitä tee! :saint:

Mietin uskaltaisiko sitä testata jo torstai aamulla, koska olemme lähdössä pienelle lomamatkalle, tai oikeastaan sukuloimaan, ja haluaisin jo tietää ennen... Tiedän kyllä että se on liian aikaista, mutta kuitenkin. :ashamed:

Rakkaat kohtalotoverit, takokaa järkeä päähän etten lähde testailemaan liian aikaisin!

Ja kerran vielä onnittelut plussasta Novelle!

Maanantai 4.2.2008

Janis...................30
Hazel..................27
Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 13/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 12/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27..................................aloitus syksy 2008

Ada.....................29...........kp 8/26-30........toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 11/31.......................yk 2
Pilvilinna.............28..........kp 15/28.........................yk 4
Unico..................28............kp 15/26-30..................yk 14
Drömma..............29............kp 18/28........................yk 4
Hammy................28...........kp 21/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 21/28-32................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 24/25-26................yk3
Piip......................29...........kp 24/32-33............syksystä 2006
Postimestari........29...........kp 27/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 28/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 32/31-35................yk 5
Tähtisilmä............27...........kp 58/36.....................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Siirsin sut Novelle jo plussanneisiin B)

Onnea Novelle, ihana uutinen!! Onnellista odotusta! :heart:
Nimimerkkisi perusteella olemme samaa vuosikertaa, joten saan samalla itsellenikin vähän lisää toivoa :) .

Ja kysymys: miten pitkään teillä muilla yleensä kestää ovulaatiokipu? Mulla on jo ainakin neljä tai viisi päivää vihlonut oikealta puolelta, välillä säteilee jalkaan asti ja välillä kylkeen, en tiedä onko ovulaatiokipua vai jotain muuta, ennen en muista tällaista olleen. Ovistikkujen käyttö tuntui niin epämääräiseltä, että lopetin/unohdin sen parin päivän jälkeen (sain aikaiseksi muutaman haalean viivan), joten sen tarkemmin en tiedä, tuliko ovista tässä kierrossa vai ei. Toissapäivänä aloitin taas Primolut-kuurin, joten ei sitä enää ainakaan pitäisi tulla. Ehkä tuo kipukin pikkuhiljaa vaimenee.

Ihanaa alkuviikkoa kaikille!

Hammy, itsekin kyllä menin lankaan ja testasin jo viime keskiviikkona ihan salaa, negan tietysti, ja se osasi masentaa pariksi päiväksi. Mutta ole sä järkevämpi ja säästä testejä vielä.

Kiitos kaikille onnitteluista. Vähän hankala keskittyä töihin nyt, kun yritän vaan tarkkailla, onko jotain oireita havaittavissa. Se tekis tästä jotenkin konkreettisempaa. Viikonloppuna olin havaitsevinani ihan lievää huonovointisuutta, mutta nyt se on kadonnut. Ehkä vaan jännityksestä johtuikin. Nyt on vaan pieniä tuntemuksia alavatsassa, ei oikein kipua, mutta jotain "juilintaa".

Maanantai 4.2.2008

Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006
Kvart Över..........28...........kp 13/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 12/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27..................................aloitus syksy 2008

Postimestari........29...........kp 3/23-28................yk 11
Ada.....................29...........kp 8/26-30........toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 11/31.......................yk 2
Pilvilinna.............28..........kp 15/28.........................yk 4
Unico..................28............kp 15/26-30..................yk 14
Drömma..............29............kp 18/28........................yk 4
Hammy................28...........kp 21/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 21/28-32................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 24/25-26................yk3
Piip......................29...........kp 24/32-33............syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 28/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 32/31-35................yk 5
Tähtisilmä............27...........kp 58/36.....................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

ihanaa Novelle etta tuli plussa ja etka menettanyt uskoa vaikka kauan jo yritittekin. :flower:
Mulla siis taas tati kylassa, soitin aamulla laakarille ja meen kuun lopussa, josko se sitten laittais lahetteen sinne IVF:aan, ei tasta muuten taida plussaa saada.. pieni optimisti ei ole tosin menettanyt uskoaan luomuplussaan, toivon samaa kuin Matarenalle ja Novellelle kavi B)

Voi itku Postis, että sinne ei se plussa sitten pamahtanut tässä kierrossa! Onneksi tunnut olevan optimistisella mielellä kuitenkin!

Omaa napaa: Mulla taitaa olla ovis tuloillaan(?). Km-vuotoa ei oo enää tänään tullut, tilalla vain valtava valkovuoto, ihan väritöntä. Olisi kyllä hienoa jos tuo nyt ovista merkkaisi, ei olisi kierto kuitenkaan ihan perseellään. Tosin eilen testasin huvikseni ovistestin kun halusin nähdä, onko raskaushormonit jo poistuneet, eikä tullut kuin yksi viiva. Eli kaiken järjen mukaan poistuneet ovat, plussan jälkeen nimittäin myös koitin ja niin vahva testiviiva tuli ettei väriä meinannut kontrolliviivaan jäädä ollenkaan. Toivotaan toivotaan. Ja jee, nyt saa vihdoin pupuilla sitten kun vuoto kerran on loppu ;)

Ada
:hug: Postimestari ja Vadelmaunelma!

Ja paljon, paljon, paljon onnea Novellelle :heart: :flower: :heart: ! Voi miten ihanaa! Olen usein miettinyt, että miltä se mahtaa tuntua, kun raskaustestiin tulee ihan oikea silmällä nähtävä viiva. Sen verran paljon olen minäkin viettänyt aikaa vessan lampun alla tikkuja tihrustaen, että jos ei olisi todisteita siitä, että raskaustestit oikeesti toimii, uskoisin niiden olevan huuhaata ;) . Saitte sitten yrittää melkein sen pyöreän vuoden. Ehkä se vuosi ei mennyt hukkaan, vaan oli jonkunmoinen jatkoaika nuoruuteen... en tiedä. Ehkä tässäkin vaiheessa voidaan vielä puhua nuoruudesta. Eiköhän ikä ole aikalailla mielentila. Rupesipa tulemaan juttua, mä vaan niiiiiiin ilahduin Novellen uutisista =) . Päätin samalla odottaa kaikessa rauhassa ainakin vuoden, ennen kuin ryhdyn soittamaan lääkärille. Tätä päästöstä ei tosin kannata kirjoittaa kiveen. Niin vaihtelevaa on tämä vauvakuumeisen mielentila ;) .

Olisin vaan todella toivonut Postiksellekin sen plussan... toivottavasti kaikki nämä Novellen onnittelut ei tee lisäkipeää :ashamed: .

Kvartti, siitä teidän kumihankkesta tuli mieleeni kuukautiset pillereiden aikana. Kuinka erilaiset ne oli, mulla ainakin. Viime tätivierailulla juuri ajattelin, kuinka kuukautisveri on tullut niin paljon terveemmän oloiseksi. Mun pillerimenkat oli niin...oudot, että tuskin sellaisilla limakalvoilla olisi kenenkään ollut mahdollista/mukavaa kasvaa. Ja nyt pääsen siihen, miten tämä ehkä liittyy teidän tilanteeseen. Niin, mulla on sellainen fiilis, että limakalvoilta kestää todella jonkun aikaa, ennen kuin ne toipuvat ja siksi pidän päästöstänne ihailtavan maltillisena ja viisaana. Mutta tämä nyt oli ihan puhdasta mutulääketiedettä ;) .

Huomenta, kiitos onnitteluista, olette te niin ihania kun jaksatte toisten puolesta iloita. Toivon kovasti pikaista tärppiä kaikille ja että odottavien puolella tavataan, ja saadaan vielä pikkukääröt ihan kotiin asti.

Testirintamalta vielä ensimmäiset uutiset. Miehen simpat on analysoitu ja ne oli kaikinpuolin ihan normaalit. Ehkä se on vaan tämä meikäläisen ikä ja pillerien syönti kun aiheutti pitkän yrittämisen. Voi kun kaikki nyt menisi hyvin.

Tiistai 5.2.2008

Kvart Över..........28...........kp 14/ ??.....................yk 10/ 1

Toivo79...............28...........kp 13/27-34...aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma..28...........kp 2/25-26..................yk 4
Postimestari........29...........kp 4/23-28.................yk 11
Ada.....................29............kp 9/26-30.......toukokuusta 2007
Kaa.....................29............kp 12/31.....................yk 2
Pilvilinna.............28............kp 16/28.....................yk 4
Unico..................28............kp 16/26-30................yk 14
Drömma..............29............kp 19/28.....................yk 4
Hammy................28...........kp 22/28.....................yk 2
MemmuLiina........26...........kp 22/28-32................yk 3
Piip......................29...........kp 25/32-33.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 29/28-34................yk 12
Gilmore...............29...........kp 33/31-35................yk 5
Tähtisilmä............27...........kp ?/36.......................yk 8

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Susanna78 (yk 4)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Flussaiset huomenet!

Postimestarille :hug:

Eilen iski kauhea flunssa, jo omituisesti raskausoireetkin loppuivat samalla. :D Todellisuus siis otti voiton mielikuvituksesta! Eipä tarvitse enää tuskailla testaamisen kanssa, nyt yritän parantaa itseni levolla ja kuumalla teellä!

No voi harmi Hammy flunssasta! Nyt on liikkeellä sitä influenssaa, kuulemma ihan tuskainen joten toivottavasti ei ole sitä.

Novelle, aika ironista, että ne simppatestin tulokset tuli plussan jälkeen :D "Kyllähän tämä asia oikeastaan oli sittenkin jo tiedossa..." :D

Mä en tiedä mitä mun kroppa tekee. Naama kasvattaa ihan järkyttäviä paukamia joka puolelle, vaikka se raskausajan hormoninäppyvaihe meni jo ohi. Nyt on sitten niitä kipeitä ja tosi rumia.

Ja tulipahan sekin eilen testattua, että kortsun kanssa EI VOI harrastaa seksiä. Tai vaivalloista se ainakin on. Muutenkin tuntui, että ehkä toi tavara ei oo sittenkään vielä ihan kunnossa. Varmaan immenkalvo kasvanut umpeen tässä selibaatin aikana :D Pitää siis odotella vielä hetki.

Koitan saada kesätyöpaikkaa omalta alalta, toivon niin että onnistuisi. En jaksa enää olla tuolla mun rahatyöpaikassa kokonaista kesää!

Onnittelut Novellelle plussasta :flower: Meikäläiselle voikin sitten merkitä tuonne listaan, että kp2/25-26 yk 4... :( Minua ei ihan oikeasti harmita niinkään paljon se, että en tullut tässä kierrossa raskaaksi, vaan se, että kierto lyheni 23 päivään. Ja jos ovis osui päiville 12-14 (oma arvio), niin luteaali oli auttamattomasti liian lyhyt mikäli ovispäivä oli kp14....No, koska pitäisi muutenkin mennä "vuosihuoltoon", niin varasinpa nyt sitten gynelle ajan. Kysyn samalla tuosta lyhyestä kierrosta. Pakostakin mietittyttää, että miksi mulla vielä muutama vuosi sitten oli - vaikka ei ollut edes e-pillereitä tai muuta hormoniehkäisyä - kierto lähempänä 30pv, yleensä 28pv. Oonko tulossa jotenkin vanhaksi kurpaksi ja hedelmällisyys jo laskussa??? Sukulainen opiskelee lääkäriksi ja se kertoi, että niille oli ihan suoraan sanottu naistentautien kursilla, että ei muutakun pökköä pesään kaikille tuossa 25v. iässä niin onnistuu yleensä parhaiten ja on "ihanteellinen" ikä. Mutta kun eihän tää elämä aina niin mene...Tosin huomaan miettiväni sitäkin, että kun ollaan oltu miehen kansa yhdessä jo kohta 10v, niin entä jos oltaisiinkin saatu vaavi tyyliin "het" silloin nuorempina ja entä jos nyt onkin kohta ikää likaa? Että mitä me tällä odottamisella ja vehtaamisella voitettiin? No, rehellisesti sanottuna ei kait muuta kun rahaa ja se, että urat saatu alkuun - ja ehkä hieman kypsyyttä...? Sori nää synkät ja ehkä turhankin pessimistiset pohdinnat, mut nyt vaan tuntuu niin kurjalta tuo kierron lyheneminen...No, joka tapauksessa aion hommata sen digitaalisen ovistestin...

Yhteistyössä