:hug: Postimestari ja Vadelmaunelma!
Ja paljon, paljon, paljon onnea Novellelle :heart: :flower: :heart: ! Voi miten ihanaa! Olen usein miettinyt, että miltä se mahtaa tuntua, kun raskaustestiin tulee ihan oikea silmällä nähtävä viiva. Sen verran paljon olen minäkin viettänyt aikaa vessan lampun alla tikkuja tihrustaen, että jos ei olisi todisteita siitä, että raskaustestit oikeesti toimii, uskoisin niiden olevan huuhaata
. Saitte sitten yrittää melkein sen pyöreän vuoden. Ehkä se vuosi ei mennyt hukkaan, vaan oli jonkunmoinen jatkoaika nuoruuteen... en tiedä. Ehkä tässäkin vaiheessa voidaan vielä puhua nuoruudesta. Eiköhän ikä ole aikalailla mielentila. Rupesipa tulemaan juttua, mä vaan niiiiiiin ilahduin Novellen uutisista =) . Päätin samalla odottaa kaikessa rauhassa ainakin vuoden, ennen kuin ryhdyn soittamaan lääkärille. Tätä päästöstä ei tosin kannata kirjoittaa kiveen. Niin vaihtelevaa on tämä vauvakuumeisen mielentila
.
Olisin vaan todella toivonut Postiksellekin sen plussan... toivottavasti kaikki nämä Novellen onnittelut ei tee lisäkipeää :ashamed: .
Kvartti, siitä teidän kumihankkesta tuli mieleeni kuukautiset pillereiden aikana. Kuinka erilaiset ne oli, mulla ainakin. Viime tätivierailulla juuri ajattelin, kuinka kuukautisveri on tullut niin paljon terveemmän oloiseksi. Mun pillerimenkat oli niin...oudot, että tuskin sellaisilla limakalvoilla olisi kenenkään ollut mahdollista/mukavaa kasvaa. Ja nyt pääsen siihen, miten tämä ehkä liittyy teidän tilanteeseen. Niin, mulla on sellainen fiilis, että limakalvoilta kestää todella jonkun aikaa, ennen kuin ne toipuvat ja siksi pidän päästöstänne ihailtavan maltillisena ja viisaana. Mutta tämä nyt oli ihan puhdasta mutulääketiedettä
.