K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko Stephanien ensituntien kuuntelut vielä muuten päivittyneet Spottariin? Krisin stoorissa on pari tuntia sitten ollut 12418, vissiin reaaliaikainen luku se.
Jotain 5 tuhatta oli. Ja mun mielestä Krisin stoorissa näkyy vaan ne luvut, joiden käyttäjät ovat kirjautuneena spotifyn stats.fm sovellukseen. Tän ainakin päättelin aikoinaan Bluzan luvuista, jotka olivat suurimmat kuin sovelluksen luvut silloin kun niitä kattelin

vierailija
Jotain 5 tuhatta oli. Ja mun mielestä Krisin stoorissa näkyy vaan ne luvut, joiden käyttäjät ovat kirjautuneena spotifyn stats.fm sovellukseen. Tän ainakin päättelin aikoinaan Bluzan luvuista, jotka olivat suurimmat kuin sovelluksen luvut silloin kun niitä kattelin
Ja toi sovellus mun mielestä päivittyy aina välillä eli ei muutenkaan ole ihan reaaliaikaiset luvut

vierailija
Nää tunnistukset on ihan yhtä hupaisia kuin trolli/Aito-jahti, eri mielipide niin oot poistelija vauvalta tai sääntöjankkaaja. Juu ei.
Musta taas kaikkein huvittavimpia tyyppejä olette te, jotka tulette tänne haukkumaan ja syyttämään kaikesta ikävästä kompostilaisia, vaikka itsekin pyöritte täällä 24/7 eli olette juurikin niitä pahoja kompostilaisia. Ja kyllä, tunnistin juuri sinut tällaiseksi tapaukseksi.

vierailija
Okei, voisi sitten olla noin kun siellä sovelluksessa joskus päivällä oli vaan 8000. Mä en yhtään muista paljon Bluza sai ekoina tunteina tai ekana päivänä. :D

vierailija
Musta taas kaikkein huvittavimpia tyyppejä olette te, jotka tulette tänne haukkumaan ja syyttämään kaikesta ikävästä kompostilaisia, vaikka itsekin pyöritte täällä 24/7 eli olette juurikin niitä pahoja kompostilaisia. Ja kyllä, tunnistin juuri sinut tällaiseksi tapaukseksi.
Veit sanat suustani. Tämä on joku Hyacinth Bucket ilmiö. Yritetään esittää, että ollaan parempia kuin muut, vaikka ei sitä olla.

vierailija
Paitsi kai tajuat, että niitä poistelijoita on enemmän kuin yksi, jokuhan poisteli sieltä myös niitä K ja B ficcejä, vaikka ne todellakin kuuluu ketjuun.
Hänhän puhui tuossa monikossa?

Sen takia tuo poistelu on ongelma ja itsekästä. Yksi poistelija poistaa omasta mielestään loukkaavaa sisältöä ja toinen taas loukkaantuu jostain muusta ja poistaa jne. Lopulta iso osa viestejä vaan katoaa ja keskustelua on hankala käydä.

Yhteistyössä