vierailija
Onko Stephanien ensituntien kuuntelut vielä muuten päivittyneet Spottariin? Krisin stoorissa on pari tuntia sitten ollut 12418, vissiin reaaliaikainen luku se.
Siis hän itse tuossa juuri aiemmin kirjoitti että poistelee vauvalta viestejä?Nää tunnistukset on ihan yhtä hupaisia kuin trolli/Aito-jahti, eri mielipide niin oot poistelija vauvalta tai sääntöjankkaaja. Juu ei.
Eivät edes tajua sitä, että he itse omalla käytöksellään laittoivat naulan arkkuun vauvalla. He kokivat kaiken liian pervona tai sääntöjen vastaisena.Joo, poistelijat ja sääntöjankkaajat pilasi vahvan tunnelman silloin aikoinaan ja sama meno ilmeisesti jatkuu yhä.
Jotain 5 tuhatta oli. Ja mun mielestä Krisin stoorissa näkyy vaan ne luvut, joiden käyttäjät ovat kirjautuneena spotifyn stats.fm sovellukseen. Tän ainakin päättelin aikoinaan Bluzan luvuista, jotka olivat suurimmat kuin sovelluksen luvut silloin kun niitä kattelinOnko Stephanien ensituntien kuuntelut vielä muuten päivittyneet Spottariin? Krisin stoorissa on pari tuntia sitten ollut 12418, vissiin reaaliaikainen luku se.
Ja toi sovellus mun mielestä päivittyy aina välillä eli ei muutenkaan ole ihan reaaliaikaiset luvutJotain 5 tuhatta oli. Ja mun mielestä Krisin stoorissa näkyy vaan ne luvut, joiden käyttäjät ovat kirjautuneena spotifyn stats.fm sovellukseen. Tän ainakin päättelin aikoinaan Bluzan luvuista, jotka olivat suurimmat kuin sovelluksen luvut silloin kun niitä kattelin
Se on telakoitunut meihin.Jos sääntöjen noudattaminen on sinulle kerran niin tärkeätä, niin miksi et itse noudeta ollenkaan tämän ketjun yhdessä sovittuja sääntöjä? Koska olet tekopyhä sekopää?
Musta taas kaikkein huvittavimpia tyyppejä olette te, jotka tulette tänne haukkumaan ja syyttämään kaikesta ikävästä kompostilaisia, vaikka itsekin pyöritte täällä 24/7 eli olette juurikin niitä pahoja kompostilaisia. Ja kyllä, tunnistin juuri sinut tällaiseksi tapaukseksi.Nää tunnistukset on ihan yhtä hupaisia kuin trolli/Aito-jahti, eri mielipide niin oot poistelija vauvalta tai sääntöjankkaaja. Juu ei.
Okei, voisi sitten olla noin kun siellä sovelluksessa joskus päivällä oli vaan 8000. Mä en yhtään muista paljon Bluza sai ekoina tunteina tai ekana päivänä.Jotain 5 tuhatta oli. Ja mun mielestä Krisin stoorissa näkyy vaan ne luvut, joiden käyttäjät ovat kirjautuneena spotifyn stats.fm sovellukseen. Tän ainakin päättelin aikoinaan Bluzan luvuista, jotka olivat suurimmat kuin sovelluksen luvut silloin kun niitä kattelin
Tää kiinnostais!Onko Stephanien ensituntien kuuntelut vielä muuten päivittyneet Spottariin? Krisin stoorissa on pari tuntia sitten ollut 12418, vissiin reaaliaikainen luku se.
Bluzan eka vuorokausi oli jotain ~80 000 eka kokonainen vrk.Okei, voisi sitten olla noin kun siellä sovelluksessa joskus päivällä oli vaan 8000. Mä en yhtään muista paljon Bluza sai ekoina tunteina tai ekana päivänä.
Joo esim mulla on toi sovellus ja nyt sen kautta tulevat striimimäärät on jotain 13 tuhatta eli veikkaisin, että näyttää vaan tuon sovelluksen käyttäjien striimitOkei, voisi sitten olla noin kun siellä sovelluksessa joskus päivällä oli vaan 8000. Mä en yhtään muista paljon Bluza sai ekoina tunteina tai ekana päivänä.
Katotaan paljon Stephanie saa ekan vuorokauden aikana. Nyt tosiaan ekat tunnit oli sen joku 5 tuhatta luokkaaBluzan eka vuorokausi oli jotain ~80 000 eka kokonainen vrk.
Šbj sai yli 100 000.
Ei ollut minun kirjoitus toi.Siis hän itse tuossa juuri aiemmin kirjoitti että poistelee vauvalta viestejä?
Veit sanat suustani. Tämä on joku Hyacinth Bucket ilmiö. Yritetään esittää, että ollaan parempia kuin muut, vaikka ei sitä olla.Musta taas kaikkein huvittavimpia tyyppejä olette te, jotka tulette tänne haukkumaan ja syyttämään kaikesta ikävästä kompostilaisia, vaikka itsekin pyöritte täällä 24/7 eli olette juurikin niitä pahoja kompostilaisia. Ja kyllä, tunnistin juuri sinut tällaiseksi tapaukseksi.
Paitsi kai tajuat, että niitä poistelijoita on enemmän kuin yksi, jokuhan poisteli sieltä myös niitä K ja B ficcejä, vaikka ne todellakin kuuluu ketjuun.Eivät edes tajua sitä, että he itse omalla käytöksellään laittoivat naulan arkkuun vauvalla. He kokivat kaiken liian pervona tai sääntöjen vastaisena.
Ne ficit loukkasivat Bojania.Paitsi kai tajuat, että niitä poistelijoita on enemmän kuin yksi, jokuhan poisteli sieltä myös niitä K ja B ficcejä, vaikka ne todellakin kuuluu ketjuun.
Hänhän puhui tuossa monikossa?Paitsi kai tajuat, että niitä poistelijoita on enemmän kuin yksi, jokuhan poisteli sieltä myös niitä K ja B ficcejä, vaikka ne todellakin kuuluu ketjuun.
Se loukkaava törky kuuluikin poistaaNe ficit loukkasivat Bojania.
Ne ficit loukkasivat Bojania.
Kiinnostaa paljonko Stephanie saa. Jotenkin on tunne, ettei yhtä paljon kuin Bluza tai SBJ. Ne molemmat oli myös Suomen iTunesissa ykkösenä ja Stephanie ei, tosin se nyt on sijoituksena aika yhdentekevä kun on sellaista nappikauppaa.Bluzan eka vuorokausi oli jotain ~80 000 eka kokonainen vrk.
Šbj sai yli 100 000.
No niinhän mä just kirjoitin. Viestien poistajat ja sääntö-Sannat tuhosivat sen ketjun. Siitä alkoi domino efekti.Paitsi kai tajuat, että niitä poistelijoita on enemmän kuin yksi, jokuhan poisteli sieltä myös niitä K ja B ficcejä, vaikka ne todellakin kuuluu ketjuun.
Joo varmaan tulee vähemmän kuuntelulta kun Stephanien promoamiseenkin panostettiin nyt vähemmän.Kiinnostaa paljonko Stephanie saa. Jotenkin on tunne, ettei yhtä paljon kuin Bluza tai SBJ. Ne molemmat oli myös Suomen iTunesissa ykkösenä ja Stephanie ei, tosin se nyt on sijoituksena aika yhdentekevä kun on sellaista nappikauppaa.