Hakutulokset

1. H

Ikeassa tosi hienot uudeet lasten kalustteet

Onko kenelläkään kokemusta noista duktig- lautasista ja kupeista? Onko ne kestäviä? Mulla tollaset vajaa 2v:t niillä leikkisi.
  2. H

Ikeassa tosi hienot uudeet lasten kalustteet

Mun mielestä ne on kanssa kivat. Sopivan yksinkertaiset! Mä ostan lastenhuoneeseen aina mahdollisimman "vähäeleiset" kalusteet sillä kun huone on muutenkin sotkusen näkönen kun on värikkäitä leluja pitkin poikin niin tykkään että se vähän rauhottaa huonetta kun kaapit ja poydät on mahdollisimman...
  3. H

Väkertäjät (uudempi parempi käsityöketju)

Aivan mahtava idea :flower:
  4. H

Se olin minä tänään Kampissa...

Nää on ihan loistavia! :laugh:
  5. H

Se olin minä tänään Kampissa...

:laugh: :laugh: :flower:
  6. H

laitettiin just lasten kanssa triopsin munat veteen! :)

On mullakin hetkeni kun pystyn tyynen rauhallisesti viemään hämähäkin pihalle, mutta mutta... Yleensä se inho vaan saa vallan. Mä en edes pysty syömään rapuja ellei joku muu niitä perkaa! Ihan oikeesti. Liikaa jalkoja ja minä ihan kylmähikisenä pidättelen hengitystä kun niitä availen. Mulla on...
  7. H

laitettiin just lasten kanssa triopsin munat veteen! :)

Joo okei! Mä voisin hakea lähestymiskiellon kaikille tollasille ja samankaltaisille ötököille! Vähintään olis valvontakamera ja hälytysjärjestelmä etteivät pääsisi ikinä missään tapauksessa terraariosta. Lapset ihan varmasti tykkäis mutta rajat on minulla ja lasteni vuoksi uhraamisellani...
  8. H

Viedään pissikset metsään!

Loistava idea :flower: =)
  9. H

Hankin aivan ihanan valkoisen juhlamekon kaverin hääjuhlaan tänään

Oliko siinä sellanen laahus ja kuuluko pakettiin tiara? :laugh:
  10. H

takokaa mulle miksi ei neljättä lasta!!!!!!

No jospa teillä on tarpeeksi omia lapsia? Adoptio pelastaisi yhden orvon?
  11. H

.

No eipä olis nykypäivänä kovin tavatonta. Mutta naura jos moinen naurattaa...
  12. H

Miksi vanhemmilla on oletus että lapsi on hetero?

Musta olis outoa olettaa että tytöistäni tulee lesboja. :laugh: Mulle se ei olisi mikään shokki. Kunhan on onnellinen! Mutta kyllä mä pitkään kattosin jos joku vastasyntyneen äiti povais että tästä meidän Nico- Petteristä tulee homo :laugh:
  13. H

Miksi vanhemmilla on oletus että lapsi on hetero?

Mä luulen että siksi kun valtaosa on?
  14. H

minkä merkkisen lapsen haluaisit jos saisit valita?

Mersun..., eiku...?
  15. H

Meillä lapsi on perheen pää!

Vastatkaa nyt jotain!!!
  16. H

hello kitty, mä nauroin sille vessapaperille kaupassa. Onneks en oo näihin seuraaviin törmänny

Paras vessapaperi minkä olen nähnyt oli sellanen missä oli joka arkissa sudoku :laugh: Mutta toi hello kitty innostus-> yök! Kuitenkin enemmän kuin mitään inhoan nykyään disney- prinsessoja!!! :x Sama naama joka kuvassa välillä käännettynä toiseen suuntaan. Mekkoja jokaiselle on jaksettu...
  17. H

Odottelen täällä... :whistle:
  18. H

Saanen hieman ihmetellä mitä siinä tapauksessa vapaan kasvatuksen kannattajat tekevät kun laki tulee vastaan? Lapsi haluaa karkkia ja laittaa sen kaupassa taskuun. Lapsihan saa näin tehdä ja te kerrotte että se on lain vastaista, mutta lapsi HALUAA seurauksista huolimatta karkkinsa. Nooh, jää...

Yhteistyössä