Miksi vanhemmilla on oletus että lapsi on hetero?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Kaikki ystäväni olettavat että heidän lapsensa tulee olemaan hetero. Ja he myönsivät että eivät tiedä miten suhtautuisivat jos lapsi kertoisi olevansa homoseksuaali. Itsekin myönnän että ajattelen että lapseni ovat heteroita.. Mistä tämä johtuu?

vieras
No koska niistä useimmiten tulee heteroita tai biseksuaaleja, jotka elää kuitenkin heterosuhteissa. Yleensä ihmiset ei valmiiksi odota muuta kuin sitä mikä on todennäköisintä.

jaa-a
Kai se on se paras vaihtoehto.. halutaan olla "normaaleja".

Itselleni olisi ihan sama vaikka lapseni olisikin homoseksuaali. Ymmärtäisin häntä. Itse olen myös ollut ihastunut samaan sukupuoleen, monta kertaa. Todella harvoin ihastun miehiin. Siltipä nyt raskaana olen.. vaikkei minulla mitään suhdetta mieheen olekaan, eikä kiinnostakaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Kai se on se paras vaihtoehto.. halutaan olla "normaaleja".
No ei se aina niinkään ole.
No miten se sitten on?
Ei se, että odottaa todennäköisintä ole mitään ennakkoluuloisuutta tai parhaan vaihtoehdon toivomista.
Sen lisäksi voi toki olla ennakkoluuloinen ja toivoa heteroutta, mutta oletus on sinällään itsessään neutraalia.

Musta olis outoa olettaa että tytöistäni tulee lesboja. :LOL: Mulle se ei olisi mikään shokki. Kunhan on onnellinen! Mutta kyllä mä pitkään kattosin jos joku vastasyntyneen äiti povais että tästä meidän Nico- Petteristä tulee homo :LOL:

Me ollaan joskus miehen kanssa asiasta puhuttu ja todettu et ihan sama kumpaa sukupuolta tuleva kumppani on niin kunhan saadaan se lapselle opetettua et kotiin voi tuoda kumman vaan ja pääasia on se elää onnellisena.
Kahtotaan aikanaan et tuodaanko näytille omaa vai toista sukupuolta oleva kumppani. Joka tapauksessa voi kertoa sen et meidän lasta kohdellaan sit kunnolla tai piru on irti.

Musta on vähän outoa ajatella, että mun lapseni voisi olla hetero. En oikein tiedä mistä heteroudesta on kyse ja miten se toimii. Tosin yhtä outoa olisi jos tyttö olisi täysin lesbo. Itse olen bi enkä ymmärrä miten sukupuoli voi vaikuttaa ihastumiseen tai rakastumiseen niin poissulkevasti. Tai edes kiihottumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Musta on vähän outoa ajatella, että mun lapseni voisi olla hetero. En oikein tiedä mistä heteroudesta on kyse ja miten se toimii. Tosin yhtä outoa olisi jos tyttö olisi täysin lesbo. Itse olen bi enkä ymmärrä miten sukupuoli voi vaikuttaa ihastumiseen tai rakastumiseen niin poissulkevasti. Tai edes kiihottumiseen.
voinko pommittaa parilla kysymyksellä yv:llä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Afrika:
Voi pommittaa, mä teen normi uloskirjautumis/sisäänkirjautumistempun niin pääsen jopa lukemaan niitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Afrika:
Voi pommittaa, mä teen normi uloskirjautumis/sisäänkirjautumistempun niin pääsen jopa lukemaan niitä :D
tyhjäätkö inboxias? :)

Yhteistyössä