Te joilla on haluttomuutta! Pyyntö jokaiselle, ikään tai sukupuoleen katsomatta!

• Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
Olen nainen, ja olen itsekin ollut eräässä vaiheessa pitkään haluton, joten tiedän mistä puhun. Lisäksi itselläni yhdyntä sattui tosi kovasti pitkän aikaa alavatsaan, joten elämässäni on ollut parin vuoden kausi avioliitossa, jolloin haluttomuus on vaivannut.

Silti, rakkaudesta mieheen, en alkanut pihtaamaan. Koska se, ettei nyt vaan tee mieli, ei mielestäni ole hyvä syy kieltäytyä aina vaan.
Hyvin harvoin kieltäydyin haluttomuuteni aikanakaan seksistä, sillä tein jo suhteen alkuaikoina päätöksen, etten tule miestä pitämään puutteessa, jos sille ei ole painavaa syytä.

Joten pyyntö jokaiselle haluttomalla, ettekö voisi vaikka kerran viikossa antaa kumppanillenne myös sitä fyysistä rakkautta?
Se suhde oikeasti kärsii siitä, että toinen pihtaa, vähemmän se haluton yleensä kärsii siitä, jos yhden illan silloin tällöin "uhraa" miehelle/vaimolle.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
meillä on vuosiin mahtunut ja varmasti tulee mahtumaankin haluttomia kausia ja silloin ei todellakaan tarvi edes kerran viikkoon antaa mitään toiselle siinä mielessä.
sopii meille.
Kauanko olette olleet yhdessä? Meillä kyllä myös viikko menee niin äkkiä ette siinä mieti välttämättä kumpikaan mitään.

ap
ja tuo viikko oli nyt vaan tollanen summanmutikassa heitetty. Enemmän mietin tälläisia, joilla saattaa mennä kuukausia, tai vielä pidempään, että jompikumpi joutuu olemaan yksin halujensa kanssa.

Mielestäni on äärimmäisen itsekästä antaa toisen "kärsiä", ellei sitten seksi aiheuta fyysisesti tai henkisesti pahaa oloa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulta on väkisin otettu (raiskatttu), joten en taatusti aio toimia koskaan itseäni vastaan jos joskus haluton olisinkin =)
tuon ymmärränkin täysin, seksuaalisen väkivallan uhriksi joutuneen onkin varmasti muutenkin vaikeampaa henkisellä tasolla ryhtyä seksiin.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
meillä on vuosiin mahtunut ja varmasti tulee mahtumaankin haluttomia kausia ja silloin ei todellakaan tarvi edes kerran viikkoon antaa mitään toiselle siinä mielessä.
sopii meille.
Kauanko olette olleet yhdessä? Meillä kyllä myös viikko menee niin äkkiä ette siinä mieti välttämättä kumpikaan mitään.
vajaat 10v.

auryn
Mä antaisin vaikka joka aamu ja ilta. Mun haluttomuus johtuu fyysisen huomion puutteesta. Siis jos läheisyys on "käsi-housuun" niin ei kiitos. Tunkekoon kätensä omaan housuunsa.

Mulla syyt on varmaankin pitkälti kokemuksissa, mutta olen kyllä voimakkaasti sitä mieltä, että myöskään sellaisen ihmisen, joka ei ole koskaan kokenut seksuaalista tai muunlaista väkivaltaa, ei tarvitse suostua seksiin vain siksi että kumppani niin haluaa tai käskee.

ap
tottakai haluttomuuden syitä pitää hoitaa, tarkoitin tässä lähinnä sellaista tilannetta, että vehkeet kyllä tarvittaessa toimii, mutta seksi nyt vaan ei satu innostamaan.
Silloin se haluttomuus ja kieltäytyminen on itsekästä.

Voisin vaikka vannoa, että em. tilanteessa, se joka välillä suostuu seksiin, ei kärsi siitä lähelläkään yhtä paljoa, kuin se, kumpi joutuu jäämään ilman.

En väitäkään, että ilman seksiä ei voi elää, mutta kyllä jokainen sen varmasti tietää, että halukkaalle sen puute laskee todella paljon elämänlaatua pidemmän päälle.

vieras
Mutta kun minä annoin ja tavalla tai toisella helpotin miehen seksin nälkää, mutta sekään ei riittänyt. Mies halusi sitä seksiä joka helevatan päivä 5 kertaa päivässä ja aina kun siltä kysyi, että mitä haluat, niin vastaus oli seksiä, myös kun kysyi mitä tuon kaupasta, niin seksiä.
Niin ja jos en ollut himosta soikeana joka kerta, niin sekään ei käynyt, sillä minähän sitten vaan annoin sitä seksiä vaan siksi kun on pakko.
Ei tuollaistakaan kukaan jaksa

ap
ja itseasiassa itsekin olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, mutta ei se, että rakkaudesta kumppaniini suostuin ilman haluja, tuntunut pahalta.

Mutta todella ymmärrän, että monella satutetulla ei näin ole, ja sellaisissa tapauksissa seksi ilman haluja vähentää niitä entisestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Silloin se haluttomuus ja kieltäytyminen on itsekästä.

Voisin vaikka vannoa, että em. tilanteessa, se joka välillä suostuu seksiin, ei kärsi siitä lähelläkään yhtä paljoa, kuin se, kumpi joutuu jäämään ilman.
No ei sen itsekkäämpää kuin se, että vaatii seksiä kun kumppani ei siihen ole halukas tai haluaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei siitä ole innostunut.

Olisi mielenkiintoista tietää, mihin tietoon perustat vannomuksesi siitä, että seksin puute on vahingoittavampaa kuin se, että sitä tehdään pakosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja itseasiassa itsekin olen kokenut seksuaalista väkivaltaa, mutta ei se, että rakkaudesta kumppaniini suostuin ilman haluja, tuntunut pahalta.
No kuka sulle ollenkaan on sanonut, että kaikki ihmiset kaiken aikaa rakastaa kumppaneitaan? Pitkässä parisuhteessa voi hyvinkin käydä niin, että rakkaus on välillä hukassa.

Yhteistyössä