Ikeassa tosi hienot uudeet lasten kalustteet

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/news/departments/childrens_ikea

Ne STUVA, ajattelin ostaa lapsille toselle kerrokselle, mut onko se liian halvan näköistä :D , mut voi että kun tykkään, ikea on just mun makuun vaikka laatu ei aina parhaimmasta päästä :ashamed:

Mama
Mitäpä väliä miten halvalta näyttää :) Mäkin tykkään IKEAn kalusteista kun ne on niin pirtsakoita jotenkin, sopii lastenhuoneeseen hyvin :> Osta ihmeessä, älä sitä hintaa mieti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama:
Mitäpä väliä miten halvalta näyttää :) Mäkin tykkään IKEAn kalusteista kun ne on niin pirtsakoita jotenkin, sopii lastenhuoneeseen hyvin :> Osta ihmeessä, älä sitä hintaa mieti.
no jos mä ostan näitä ja esim sängyt ja muut jostain mualta ettei liian halvan näköistä olisi :D

Mama
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Mama:
no jos mä ostan näitä ja esim sängyt ja muut jostain mualta ettei liian halvan näköistä olisi :D
No tuskimpa sun lapset välittää siitä kuinka halvan näkösiä ne on o_O
Nyt ei ihan mee mun kaaliin sun ajattelutapa, mutta mitäs siitä :)

vieras
Mä en ymmärrä et minkä helvetin takia joka kerta pitää miettiä et näyttääkö liian halvalta????? Tuskin lapset sitä hintaa osaa ajatella, eikö pääasian kuuluisi olla että lapset tykkää?

Mun mielestä ne on kanssa kivat. Sopivan yksinkertaiset! Mä ostan lastenhuoneeseen aina mahdollisimman "vähäeleiset" kalusteet sillä kun huone on muutenkin sotkusen näkönen kun on värikkäitä leluja pitkin poikin niin tykkään että se vähän rauhottaa huonetta kun kaapit ja poydät on mahdollisimman suoralinjasta ja selkeää! Voisin kyllä kuvitella ostavani jos meillä ei olisi jo tarvittavat hyllyt ( nekin ikeasta, kamalaa! :ashamed: :LOL: ). Mutta se mikä teki muhun tosiaan lähtemättömän vaikutuksen oli nuo pehmovihannekset,- hedelmät ja- herkut! Täytyy käydä ostamassa!!! IHANAA mä voin vihdoinkin pakata noi muoviset vihannekset kirppislaatikkoon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Huijari:
Mun mielestä ne on kanssa kivat. Sopivan yksinkertaiset! Mä ostan lastenhuoneeseen aina mahdollisimman "vähäeleiset" kalusteet sillä kun huone on muutenkin sotkusen näkönen kun on värikkäitä leluja pitkin poikin niin tykkään että se vähän rauhottaa huonetta kun kaapit ja poydät on mahdollisimman suoralinjasta ja selkeää! Voisin kyllä kuvitella ostavani jos meillä ei olisi jo tarvittavat hyllyt ( nekin ikeasta, kamalaa! :ashamed: :LOL: ). Mutta se mikä teki muhun tosiaan lähtemättömän vaikutuksen oli nuo pehmovihannekset,- hedelmät ja- herkut! Täytyy käydä ostamassa!!! IHANAA mä voin vihdoinkin pakata noi muoviset vihannekset kirppislaatikkoon!!!
ai tiedän, mun lapset kans halusivat ne muoviset vihanekset ja mä sanoin ei todellakaan ostaa

En vissiin taaskaan oikein päässyt juoneen kiinni. :D

Mutta siis itse olen ostanut ikealta kalusteita siksi että kyseiset jutut ovat mielestäni olleet kivan näköisiä ja ihan tukevan tuntuisia. Jos ovat edullisia niin se on ollut vain positiivinen juttu, ei siis ongelma että kalustus näyttää liian halvalta.

Mutta jos tuo liian halvalta näyttäminen vaivaa niin unohda ihmeessä koko ikea, varmasti löydät samantyylisiä kalusteita huomattavasti kalliimmallakin kun alat etsiä. Jätä vaikka hintalaput näkyviin niin tyhminkin vierailija tajuaa sisustuksen arvon (itse en sitä varmaan muuten tajuaisi/huomaisi).

YÄK

Ne STUVA, ajattelin ostaa lapsille toselle kerrokselle, mut onko se liian halvan näköistä :D , mut voi että kun tykkään, ikea on just mun makuun vaikka laatu ei aina parhaimmasta päästä :ashamed:
Be my guest - Ikea ja Älväri ovat lyömätön yhdistelmä

Alkuperäinen kirjoittaja YÄK:

no parempi älväri ja ikea kun esim jysk/sotka ja kerrostalo :D

YÄK

Voihan lyödä - mutta samalla tasolla ovat

Voihan lyödä - mutta samalla tasolla ovat
no ei todellakaan, Ikea 100kerta parempi vaikka halpaa onkin ja ok talo aina voita kaikki kerrostalot, mun mielipite, eikä mitään pahaa ole älvsby taloissa, niin kuin mä kutsun että samoja latikko paskoja ne on kun kastelli tai mikä muu vaan, paras talo on hirsitalo tai kivi, mikä on nyt meijän unelmassa ja mietitään siitä rakentaa jossain vaihessa jos kaikki mee hyvin =)

Yhteistyössä