mä olen ainakin cittarissa nähnytAlkuperäinen kirjoittaja siis täh:MITÄ? Onko jossain myynnissä Hello Kitty-vessapaperia, joka haisee mansikoilta?
Oikeesti? Tänään onkin sopivasti kauppapäivä niin täytyy käydä katsomassa. Jos vaikka ostais... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä olen ainakin cittarissa nähnytAlkuperäinen kirjoittaja siis täh:MITÄ? Onko jossain myynnissä Hello Kitty-vessapaperia, joka haisee mansikoilta?
Tämä onkin muuten oiva juttu! Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.Alkuperäinen kirjoittaja nora:mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Tuo näyttää siltä, että se hyökkää kimppuun hetkenä minä hyvänsä.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
pakko lopettaa nyt noiden selaaminen
Meillä oli sitä wc paprua ja tuoksu joltain, en nyt mansikasta tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Tämä onkin muuten oiva juttu! Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.Alkuperäinen kirjoittaja nora:mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Ja oli Citymarketissa tosiaan noita. Wc-paperin lisäksi on talouspaperia sekä nenäliinoja
WauAlkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi: