hello kitty, mä nauroin sille vessapaperille kaupassa. Onneks en oo näihin seuraaviin törmänny

Paras vessapaperi minkä olen nähnyt oli sellanen missä oli joka arkissa sudoku :LOL: Mutta toi hello kitty innostus-> yök! Kuitenkin enemmän kuin mitään inhoan nykyään disney- prinsessoja!!! :x Sama naama joka kuvassa välillä käännettynä toiseen suuntaan. Mekkoja jokaiselle on jaksettu suunnitella joku kaksi. Inhottaa kun niitä on kaikkialla ja kaikessa ja mun tyttö on hulluna niihin! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Tämä onkin muuten oiva juttu! :) Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.

Ja oli Citymarketissa tosiaan noita. Wc-paperin lisäksi on talouspaperia sekä nenäliinoja :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Tämä onkin muuten oiva juttu! :) Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.

Ja oli Citymarketissa tosiaan noita. Wc-paperin lisäksi on talouspaperia sekä nenäliinoja :)
Meillä oli sitä wc paprua ja tuoksu joltain, en nyt mansikasta tiedä.
 

Yhteistyössä