3 pistettä
Mä tunnustan: ostin cittarista Hello Kitty nenäliinoja, talouspaperia ja vessapaperia Vessapaperin säästän jouluun
Onpa juu "tosi hyvä idea". Opettaakapa lapsenne tolle, ei enää ikinä pyyhi tavan paperiin..Alkuperäinen kirjoittaja nora:mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Mä kans nauroin eilen cittarissa noitaAlkuperäinen kirjoittaja endie:mä olen ainakin cittarissa nähnytAlkuperäinen kirjoittaja siis täh:MITÄ? Onko jossain myynnissä Hello Kitty-vessapaperia, joka haisee mansikoilta?
Tahtoo kansAlkuperäinen kirjoittaja 3 pistettä:Mä tunnustan: ostin cittarista Hello Kitty nenäliinoja, talouspaperia ja vessapaperia Vessapaperin säästän jouluun
Ja hintakin oli "huokea". Mä en kyllä persustaani raaskis noin hintavaan paperiin pyyhkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Tämä onkin muuten oiva juttu! Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.Alkuperäinen kirjoittaja nora:mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Ja oli Citymarketissa tosiaan noita. Wc-paperin lisäksi on talouspaperia sekä nenäliinoja
ja Halpa Halli mainosti myös..Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä olen ainakin cittarissa nähnytAlkuperäinen kirjoittaja siis täh:MITÄ? Onko jossain myynnissä Hello Kitty-vessapaperia, joka haisee mansikoilta?
Meidän tyttö 4v ainakin jättöi pyyhkimättä,ja vei paprut huoneeseensa.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kävin cittarissa katsomassa kyseisiä HK-tuotteita ja en kyllä ostanut. Tuli jotenkin huijattu olo, kun näyttivät niin halvoilta ja hintaa kuitenkin oli paljon... joten hyllyyn jäivät. Ennemmin pyyhin persaukseni ja nenäni johonkin muuhun...