hello kitty, mä nauroin sille vessapaperille kaupassa. Onneks en oo näihin seuraaviin törmänny

siinsä
Helvata mitä kouhotus kiinassa valmistetusta kamasta :( Tyypit tekee noita tuotteteita tosi huonolla palkalla ja monet nukkuukin siellä tehtaissa. Täällä noita tuotteita ostetaan TODELLA TÖRKEILLÄ HINNOILLA ;(
 
Mä sain Japanista tuliaisiksi Hello Kitty-syömätikut ja poika sai Hello Kitty-lasten haarukan. Joo-o :| Niin ja pyysin miestä tuomaan mulle juomaa kun oltiin menossa rannalle. Sain Hello Kitty limsaa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja nora:
mutaa nuo vessapaperit on varsin hyvä idea "sisäsiistiksi"opettelevalle lapselle!
Tämä onkin muuten oiva juttu! :) Tosin oma lapseni on jo "sisäsiisti". Kyllähän voisi siltikin kotiin ostaa tuota.

Ja oli Citymarketissa tosiaan noita. Wc-paperin lisäksi on talouspaperia sekä nenäliinoja :)
Ja hintakin oli "huokea". Mä en kyllä persustaani raaskis noin hintavaan paperiin pyyhkiä.
 
heh
Kävin cittarissa katsomassa kyseisiä HK-tuotteita ja en kyllä ostanut. Tuli jotenkin huijattu olo, kun näyttivät niin halvoilta ja hintaa kuitenkin oli paljon... joten hyllyyn jäivät. Ennemmin pyyhin persaukseni ja nenäni johonkin muuhun...
 
ei raaskinut
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Kävin cittarissa katsomassa kyseisiä HK-tuotteita ja en kyllä ostanut. Tuli jotenkin huijattu olo, kun näyttivät niin halvoilta ja hintaa kuitenkin oli paljon... joten hyllyyn jäivät. Ennemmin pyyhin persaukseni ja nenäni johonkin muuhun...
Meidän tyttö 4v ainakin jättöi pyyhkimättä,ja vei paprut huoneeseensa.
 
Prismassa tuli vastaan n. 2-kymppinen likka kaverinsa kanssa. tää sai jonkin "kohtauksen" palasi takasin ja sanoi "tää on pakko ostaa" ja nappasi Hello Kitty nenäliinoja hyllystä :LOL: :LOL: Mun vajaa 3v olisi halunnut kans, mutten ostanut. Vaikka Hello Kitty on ihan ok. Toista huutoa ei kuulunut, joten ei tainnut nähdä vessapaperia :D
 

Yhteistyössä