ja haluaisitko tytön vai pojan? :D
Neith 07.08.2010 #6 pojan haluaisin, horoskooppimerkillä ei sinänsä mitään väliä mutta olishan se kiva jos syntyis alkuvuodesta..
pojan haluaisin, horoskooppimerkillä ei sinänsä mitään väliä mutta olishan se kiva jos syntyis alkuvuodesta..
AnniHelena71 07.08.2010 #9 täysin hypoteettinen kysymys koska lapset on jo tehty mutta kaipa sitä kahden pojan jälkeen toivoisi tyttöä, tosin todennäköisesti se sitli olisi poika ja hyvin menisi joukon jatkona.
täysin hypoteettinen kysymys koska lapset on jo tehty mutta kaipa sitä kahden pojan jälkeen toivoisi tyttöä, tosin todennäköisesti se sitli olisi poika ja hyvin menisi joukon jatkona.
kolmen äiti 07.08.2010 #11 Sellaisen huoltovapaan, vähän kuluttavan ja idioottivarmasti toimivan. Ei mitään ikäviä ylläreitä matkan varrelle eikä isoja kuluja. Mitä merkkiä tuollainen on?
Sellaisen huoltovapaan, vähän kuluttavan ja idioottivarmasti toimivan. Ei mitään ikäviä ylläreitä matkan varrelle eikä isoja kuluja. Mitä merkkiä tuollainen on?
itse kaksonen 07.08.2010 #13 Alkuperäinen kirjoittaja äiti: jos puhut horoskoopeista niin oinas tytön. :heart: Click to expand... Mulla on oinas-tytär. Pojat ovat rapu, leijona ja kauris
Alkuperäinen kirjoittaja äiti: jos puhut horoskoopeista niin oinas tytön. :heart: Click to expand... Mulla on oinas-tytär. Pojat ovat rapu, leijona ja kauris
Bonaire 07.08.2010 #14 puoli afrikkalaisen :saint: ja muunlaista en itseasiassa edes huolisi ei niin väliä onko tyttö vai poika..
puoli afrikkalaisen :saint: ja muunlaista en itseasiassa edes huolisi ei niin väliä onko tyttö vai poika..
Mummomainen 07.08.2010 #18 Minä haluaisin vesimiehen, kaksosen tai vaa'an. Sitten meillä olisi koko perheellä ilmamerkkiset horoskoopit. =)
Minä haluaisin vesimiehen, kaksosen tai vaa'an. Sitten meillä olisi koko perheellä ilmamerkkiset horoskoopit. =)
q 07.08.2010 #22 Alkuperäinen kirjoittaja vieras: haluaisin synnyttää Lacosten 15v pojan Click to expand... repesin!