Hakutulokset

1. H

Nyt viimeinkin saadaan jotain apua tytön huonoon nukkumiseen

Et varmaan ole tehnyt mitään väärin! Ja jos nyt mielipidettäni olet vailla niin päivärytmi vois olla yksi kokeilemisen arvoinen asia (enemmän kuin 2 päivää) Kaikki saa tehdä miten parhaaksi näkee. Sinä tunnet oman lapsesi en minä, mutta MINUN mielestäni 15 min torkkuminen 6* päivässä on ongelma...
  2. H

No mutta jos tuo on toimiva tapa niin miksi Jenis hakee apua huonoihin öihin? Sehän tässä oli pointti kun ap:n ja Jeniksen lapsi nukkuu huonosti. Mutta minä menen nyt nukkumaan jotta olen huomenna virkeä. Hyviä öitä kaikille! :)
  3. H

No ilmeisesti ei. Kolmen lapsen äiti. Ja näiden kanssa jos olisi menty vauvantahtisesti niin minua olisi saatu hakea valkotakkisten voimin. Kyllä minä pidin omia yöuniani hyvinkin tärkeinä myös lasteni kannalta. Samalla tavoin pidän heidän kunnolla nukkumistaan tärkeänä. Vuosia kestävä univaje...
  4. H

:o Seeelvä?!? :headwall:
  5. H

No mutta juurihan tästä käy ilmi että sinä et ole valmis keskittymään pitämään päivärytmiä jotta saisit vauvan nukkumaan. Sinun pitää päästä liikkumaan jatkuvasti. Tottahan se vauva herää vauhdin loputtua tarkistamaan ettei ole jäänyt yksin ja jos aina herää eri paikoissa niin tämä ei ole...
  6. H

Esim. www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2547,6444,6445,7649

Yhteistyössä