Hakutulokset

1. P

takaisinveto ciraf- ensikirja

Ajankohtaista, Prisma, Helsinki
  2. P

"Teillä ei kyllä ole kovin paljoa leluja"

Elekee kehatko tapella!
  3. P

"Teillä ei kyllä ole kovin paljoa leluja"

Meijän lapsella on yksi käpylehmä.
  4. P

Miten tehdä hyvä täytekakku?

kato vaikka kinuskissalta kakkupohjan ohje. Itse teen kääretorttuohjeella ja leikkaa vaan pellillisen kahtia niin tule suorakaiteen muotonen kakku. Helpompi. Ja pursotukseen flora vispi niin et voi vatkata yli ja taitaa olla jämäkämpää ja edelleen voit jämäköittää pursotusta kun laitat...
  5. P

Mikäs ois hyvä tiskikone?

Nainen. :D (vitsi vitsi)
  6. P

Vähän joulufiilistelyä

Tää on paras, hyvä että ei itku tuu.. ja toinen on AAAVe Maria :) Oi, joulu on jotain niin käsittämättömän superihanaa, ja nimenomaan se odottaminen, että alan jo tapanin päivänä odottaa seuraavaa joulua :D Ainoa vaan, että inhoan lahjojenpaljoutta.. toivoisin vaan sydäntikkarin mieheltä...
  7. P

Palstalaiset joiden kirjoituksia seuraatte? Miksi?

Suurimmalla osalla mustista on jotain sanottavaa ja kiva lukea. Ja sitten on pari mustaa jotka ärsyttävät paljon. Luen palstaa paljon, mutta en vielä oikein ole itse terästäynyt kirjoittelussa, kun aina kun syventyy johonkin niin muksu vaatii hetkensä. Ja jokseenkin haluaa pysytellä niin...
  8. P

Miksi pieniltä viedään äiti

Kauhea tilanne :( (ja Björn tuntuu aina vaan kommenttiensa perusteella olevan ressukka tyhmä mulkku)
  9. P

Sukupuolineutraaliksi kasvattaminen

Jos lapsi haluaa isona kaupasta jotain joka "ei edusta" omaa sukupuolta, niin eikun vaan. Mutta itse taidan roolittaa pientäni jo nyt. Ostan tiettyjä leluja ja sukupuolen väristä vaatetta. Ja närkästyin suorastaan, kun lapseni oli ihan vauva, ja joku täti luuli vääräksi sukupuoleksi. Mutta kun...
  10. P

Minnin kylppäri ennen/jälkeen :)

Mites sinisten tassujen lopulta kävi, lähtikö eriste? :) huippukuva!
  11. P

Naapureita häiritsee pihalla olevat vaipat

No eikai ne naapurit ota omaan eteiseen niitä haisemaan!! Helponta on heittää pussi omalta parvekkeelta naapurin parvekkeelle kysymättä, sitten ei tarvii edes itse viedä kun löytäjä joutuu pitämään sen!
  12. P

Kiva ylläri vuokranantajalta

Ehkä aavistuksen äkkinäistä toimintaa vuokranantajalta, mutta nykyään on jos minkätyppistä viheltäjää, että ehkä en itsekään, jos vuokranantaja olisin, alkaisi kyselemään ja mankumaan jokaisen vuokralaisen perään että missä maksu viipyy. Tuosta ehkä oppinet sen, että seuraavan kerran tosiaan...
  13. P

Keittiöihmiset! Onko tuo ruoka nyt syömäkelvotonta?

Onneksi sun ei tarvitse sitä syödä.
  14. P

TRYPOFOBIA, wohoo, kylmänväreeni hunajakennoa kohtaan sai selityksen.

Luin juuri iltalehteä ja siellä oli juttu "kammoatko reikiä" eli trypofobia. En ole tosiaan aikaisemmin tiennyt, että sille on oikeesti oma fobiansa, mutta olen aina ihmetellyt kun ihoni nousee kananlihalle kun näen reikäisiä tms kohonysty pintoja, kuten hunajakennot ja joitain vastaavia (ei...
  15. P

Aion antaa tuon teinin pois koska se

Siis onhan se NORMAALI ILMIÖ nuorilla, juuri tuossa iässä, että kokeillaan alkoholia ja tupakkaa... todella, todella hankala juttu se on. Tosi asia on, että nuori ne tupakkansa ja alkoholinsa jotenkin ja jossakin kokeilee, sanoi vanhemmat eitä tai joota siihen. Itse ajattelen niin, että ei...
  16. P

Teen trikoomekon juhliin...

Sitten kuva tai ei tapahtunut..vai miten se meni :D
  17. P

Prismassa eräs äiti imetti tänään reteesti koko rinta paljaana...

Ravintolassa, siis kahvilaa suuremmassa/hienommassa paikassa en imettäisi, ja kahvilassakin vähän harsolla peitellen. Mutta mielestäni se on jokaisen lastansa ruokkivan äitin asia, miten reteesti rinta esillä imettää. Jos joku ei ole vielä tissiä nähnyt niin sitten on aika jo nähdä? Ja...
  18. P

Kontortionisti, mitäs se tarkoittaa. KVG ei auttanut.

Taipui se sen verran. Tänkjyy.
  19. P

Kontortionisti, mitäs se tarkoittaa. KVG ei auttanut.

Katsoin juuri talenttia ja siinä oli kontortionisti-tanssija, mies joka taipui sillälailla vaikka mille mutkalle ja nivelet yli. Osaako joku sanoa, mistä tulee tuo kontortionisti sana ja mikä sen lähinnä oleva "suomennos" oli eli mitä se tarkalleen tarkoittaa?
  20. P

osa-aikainen siivooja osti fatboyn!

AP tai kuka näitä pipsanpipsanpipsa aloituksia tekee, HANKI ELÄMÄ, ELÄMÄ, älä ole kateellinen paska. Laihduta, lihota, hanki lääkkeet, tee ihan mitä vaan, mutta lakkaa tekemästä näitä aloituksia.... Tää on idioottimaisinta täällä koko palstalla.

Yhteistyössä