Naapureita häiritsee pihalla olevat vaipat

• Viestiketjun aloittaja "kyylä"
  • Ensimmäinen viesti
"hmh"
Olishan se ystävällistä ja naapureita ja ohikulkijoita huomioivaa, jos siinä olis vaikka joku laatikko näkösuojana, mihin ne vaipat pudottelet, ja ne siitä sitten viet.

"edla"
me asutaan kerrostalossa ja mulle tuli naapuri räyhäämään kun vein vauvan vaippoja roskikseen,haisi koko rappukäytävä ja hissi!Ikkunastako minun olisi pitänyt ne heittää?

Joopa. Oikeus on valittaa, mutta sinulla on samanlainen oikeus olla ottamatta kuuleviin korviisi.

Mulle ei tulis mieleenkään olla närkästynyt naapurin vaipoista, vaikka sellaisia sattuisin huomaamaankin. Oikeesti, ihmiset on outoja!!! :headwall:

jaa..a
Voisikohan olla että joku naapuri on virheellisesti luullut, että niitä vaippoja säilytellään portailla pidempäänkin ja oli huolissaan yleisestä hygieniasta, rotista jne.. Toki voi olla että jollekkin oli ihan vaan esteettinen kysymys, joitain kun saattaa jo yököttää pelkkä vaipan näkeminenkin (sen sisällön vuoksi). Meitä on niin moneen junaan ja oudoimmat kannattaa jättää huomiotta.

tässä selitys
No joko naapuri on muuttanut paremmalta alueelta jonnekin WT-alueelle, tai sitten ap on muuttanut vahingossa jonnekin viksumpaan rivariin.

Kyl se oma piha tarttis pitää siistinä ja kunnossa. Eikä siin kuuluis olla vaippoja. Mutta noilla WT-alueilla WT-rivariäidit noin tietty käyttäytyy.

Kyllä mua ainakin ällöttäisi jos naapuri pitäisi oman ulko-ovensa vieressä vaippakasaa. Sisäänkäyntialueet ovat taloyhtiön yleistä aluetta, ja ne on pidettävä siistinä. Millaisen huudon nostaisitkaan, jos oma naapurisi paskattaisi koiransa ovenpieleensä vain muutaman metrin päähän omasta ovestasi...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;29069723:
Ei rappukäytävään!!!! Rimpauta mielummin naapurin ovikelloa ja kysy josko hän säilyttäisi roskapussiasi eteisessään siihen asti että ehdit tai jaksat viedä sen pihalle asti.
No eikai ne naapurit ota omaan eteiseen niitä haisemaan!! Helponta on heittää pussi omalta parvekkeelta naapurin parvekkeelle kysymättä, sitten ei tarvii edes itse viedä kun löytäjä joutuu pitämään sen!

Yhteistyössä