Minnin kylppäri ennen/jälkeen :)

[QUOTE="Jep";29061970]Onko tossa viimeisessä kylppärikuvassa (jossa verho) todellakin pistorasiat, pesukoneliitäntä ja pesukone vasemmalla? Eikä mitään verhoa välissä???[/QUOTE]

On siinä ihan suihkuseinä välissä.

"aloittaja"
[QUOTE="Jep";29061970]Onko tossa viimeisessä kylppärikuvassa (jossa verho) todellakin pistorasiat, pesukoneliitäntä ja pesukone vasemmalla? Eikä mitään verhoa välissä???[/QUOTE]
Kaikki on vaiheessa. Siihen tulee suihkuseinä.

Olen nyt kolme viikkoa odottanut, milloin olis putkimiesten "huomenna". Tilanne on edelleenkin tämä:

Ei siis pesukoneliitäntää, ei kuivauspatteria, ei kattolamppua...
Onko minussa joku vika, kun ei noita tehdä valmiiksi?

Pääjehu ei vastaa sähköpostiin. LVI-pomo sentäs soitti ja kirjas kaikki puutteet. Mitään ei silti tapahdu.

"Anne"
Ap.n suihkun lattiakaivon ritilä on suoraan saatanasta. Onneksi nykyisessä kämpässä ei sitä ole vaikka kylppäri onkin jokin aika sitten uusittu. Parissa vanhassa oli ja ne soi kyllä niin että korvissa helisi. Muovisethan niihin sitten survottiin.

[QUOTE="Anne";29083019]Ap.n suihkun lattiakaivon ritilä on suoraan saatanasta. Onneksi nykyisessä kämpässä ei sitä ole vaikka kylppäri onkin jokin aika sitten uusittu. Parissa vanhassa oli ja ne soi kyllä niin että korvissa helisi. Muovisethan niihin sitten survottiin.[/QUOTE]

Miten niin saatanasta? Kyllä minä olen tuohon tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Olen nyt kolme viikkoa odottanut, milloin olis putkimiesten "huomenna". Tilanne on edelleenkin tämä:

Ei siis pesukoneliitäntää, ei kuivauspatteria, ei kattolamppua...
Onko minussa joku vika, kun ei noita tehdä valmiiksi?

Pääjehu ei vastaa sähköpostiin. LVI-pomo sentäs soitti ja kirjas kaikki puutteet. Mitään ei silti tapahdu.
Ei, vaan se on alalla tapana, että tehdään puolivalmiiksi jos ollenkaan. Hutilointi kuuluu myös kuvaan ja kaikki pieni luistaminen sopimuksista. Se on ihan rakennusalan motto. Ne on kato "ammattilaisia".

Näin
[QUOTE="Anne";29083069]Siis on se nätti, mutta ropisee niin perkeleesti. Tosin en tiedä onko meiltä puuttunut esim joku tiiviste? Kun ei olla itse asennettu, muutettu vain semmoiseen jossa oli.[/QUOTE]

Ei mun uudessa kylppärissä vaan ropise. Teillä on ollut jotenkin viallinen tai väärin asennettu.

"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29083075:
Ei mun uudessa kylppärissä vaan ropise. Teillä on ollut jotenkin viallinen tai väärin asennettu.
Näin mäkin olen taipuvainen ajattelemaan nyt kun tarkemmin pohdin. Eihän sitä ääntä kukaan tervejärkinen kestäisi. Ei kyllä edes tutkailtu löytyykö niihin tiivistettä sen lattiaosan ja pyörylän väliin.

"aloittaja"
[QUOTE="vieras";29083052]Ei, vaan se on alalla tapana, että tehdään puolivalmiiksi jos ollenkaan. Hutilointi kuuluu myös kuvaan ja kaikki pieni luistaminen sopimuksista. Se on ihan rakennusalan motto. Ne on kato "ammattilaisia".[/QUOTE]
Tää nyt on "pikkujuttu", mutta voin kuvitella ok-talonrakentajien epätoivon, jos kaikki ei sujukaan niin kuin pitäs.

ööh
[QUOTE="vieras";29061606]Onpas raikkaan romanttinen! Tykkään, kun laitit valkoista laattaa. Näyttää uudelta kauemmin.[/QUOTE]

En halua olla ilonpilaaja mutta mikä tuosta tekee raikkaan taikka romanttisen? :O Miten työ ihmiset ootte niin tylsiä, ainaista harmaata ja valkoista. Kolkoksi ja tylsäksi tekee.

Meilläkin on tuota saamarin harmaata laattaa kylppärissä kun edelliset asukit olivat juuri "hienosti" remontoineet. Hyi että mä inhoon sitä pimeää ja kolkkoa soppea mutta ei nyt ole heti varaa repiä pois ja laittaa mieluisia tilalle.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja ööh;29083810:
En halua olla ilonpilaaja mutta mikä tuosta tekee raikkaan taikka romanttisen? :O Miten työ ihmiset ootte niin tylsiä, ainaista harmaata ja valkoista. Kolkoksi ja tylsäksi tekee.

Meilläkin on tuota saamarin harmaata laattaa kylppärissä kun edelliset asukit olivat juuri "hienosti" remontoineet. Hyi että mä inhoon sitä pimeää ja kolkkoa soppea mutta ei nyt ole heti varaa repiä pois ja laittaa mieluisia tilalle.
Tää nyt on tämmönen tavallinen sen takia, että jos suunnittelee asunnon myyntiä niin pääasia on siisti ulkonäkö.

Jos tämä jäis loppuelämän asunnoksi niin olisin irrotellut oikeen kunnolla.
Esim. näillä Marrakech-laatoilla

Kuva täältähttp://elavastaelamasta.blogspot.fi/2012/03/marrakechin-kaakelit.html.

"emilia"
Nykyisin putket suositellaan laitettavaksi pintavetoina, jotta mahdolliset vuodot paljastuvat heti eivätkä vuoda rakenteisiin. Näin sanoi meille putkimies siinä vaiheessa, kun alettiin suunnitella lattiakaivojen ja vesipisteiden paikkoja remontoimaamme kylpyhuoneeseen, joka siis oli purettu kokonaan auki (hiekkamaa, villat seinissä jne

Sotkuista
Eikö teitä ihmiset haittaa kun on kaikki purkit ja purnukat näkyvillä, pyykinpesuaineista kymmeniin shampoopulloihin ja hammasharjaan asti? Ja kaikki vielä yleensä eri merkkisiä, ettei varmasti edes sovi yhteen. Mulle siitä tulee todella epäsiisti vaikutelma.

Yhteistyössä