Hyi!Tepan kylppäri nyt ja nyt
Ei, vaan se on alalla tapana, että tehdään puolivalmiiksi jos ollenkaan. Hutilointi kuuluu myös kuvaan ja kaikki pieni luistaminen sopimuksista. Se on ihan rakennusalan motto. Ne on kato "ammattilaisia".Olen nyt kolme viikkoa odottanut, milloin olis putkimiesten "huomenna". Tilanne on edelleenkin tämä:
Ei siis pesukoneliitäntää, ei kuivauspatteria, ei kattolamppua...
Onko minussa joku vika, kun ei noita tehdä valmiiksi?
Pääjehu ei vastaa sähköpostiin. LVI-pomo sentäs soitti ja kirjas kaikki puutteet. Mitään ei silti tapahdu.
Siis on se nätti, mutta ropisee niin perkeleesti. Tosin en tiedä onko meiltä puuttunut esim joku tiiviste? Kun ei olla itse asennettu, muutettu vain semmoiseen jossa oli.Miten niin saatanasta? Kyllä minä olen tuohon tyytyväinen.
Näin mäkin olen taipuvainen ajattelemaan nyt kun tarkemmin pohdin. Eihän sitä ääntä kukaan tervejärkinen kestäisi. Ei kyllä edes tutkailtu löytyykö niihin tiivistettä sen lattiaosan ja pyörylän väliin.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29083075:Ei mun uudessa kylppärissä vaan ropise. Teillä on ollut jotenkin viallinen tai väärin asennettu.
Kissan tassujen tilanne on nyt jo hyvä. Ei sitä väriä millään saanut pois vaan kissa on pikkuhiljaa nyhtänyt tuppo kerrallaan sitä poisMites sinisten tassujen lopulta kävi, lähtikö eriste? huippukuva!
Kyllä säälitti niin paljon tuo elukka silloin kun se tapahtu: käveli surkeana ja ravisteli kinttujaanAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29083790:Voi kisua... Jarrutöppöset...
Tää nyt on tämmönen tavallinen sen takia, että jos suunnittelee asunnon myyntiä niin pääasia on siisti ulkonäkö.Alkuperäinen kirjoittaja ööh;29083810:En halua olla ilonpilaaja mutta mikä tuosta tekee raikkaan taikka romanttisen? :O Miten työ ihmiset ootte niin tylsiä, ainaista harmaata ja valkoista. Kolkoksi ja tylsäksi tekee.
Meilläkin on tuota saamarin harmaata laattaa kylppärissä kun edelliset asukit olivat juuri "hienosti" remontoineet. Hyi että mä inhoon sitä pimeää ja kolkkoa soppea mutta ei nyt ole heti varaa repiä pois ja laittaa mieluisia tilalle.
Sulle on vissiin kans tehty putkiremppa (putkien pintavedot)? Miks niitä ei ole koteloitu vaan jätetty noin?Tepan kylppäri nyt ja nyt