No silloinhan se on sama laittaa ne leggarit ja tennissukatkin, jos kerran tietoisesti epäsopivissa vaatteissa olet menossa joka tapauksessa.Joo, tiiän kyllä ettei trikoo oo juhliin sopiva materiaali.
Ihan sopiva se on, riippuu toki myös mekon ulkomuodosta. Huomio sit vaan tukkaan ja pärstään, hienot asusteet ja säihkyvä iltalaukku niin kukaan turhantärkeä ei edes tajua, että sulla on mekko päälläEn ole tarpeeksi hyvä tekemään muunlaista enkä oikein löydä kaupasta sopivia suht halvalla. Joo, tiiän kyllä ettei trikoo oo juhliin sopiva materiaali.
No kyllä sä jonkun mekon varmasti kaupasta löydät. Mä ostin tänään kolme kotelomekkoa kun en osannut päättää mikä ois paras eikä oo ees juhlia tiedossa. Trikoomekko ei oo juhlavaate.En ole tarpeeksi hyvä tekemään muunlaista enkä oikein löydä kaupasta sopivia suht halvalla. Joo, tiiän kyllä ettei trikoo oo juhliin sopiva materiaali.
Ja mä laitan selkään pitsiä. Ei mulla kyllä muutenkaan oo mitään kovin hienoja vaatteita olemassa. Ja tiedän, että jotkut saattaa tulla juhliin farkuissa tai jossain muissa epäjuhlavissa vaatteissa. ei se trikoo silloin niin paljoo haittaa. Ei se sentään oo mitään kuviollista.Ihan sopiva se on, riippuu toki myös mekon ulkomuodosta. Huomio sit vaan tukkaan ja pärstään, hienot asusteet ja säihkyvä iltalaukku niin kukaan turhantärkeä ei edes tajua, että sulla on mekko päällä
Ennen lapsia olin kokoa 36/38, nyt on vähän vielä masua jäljellä (mun mielestä, ei muiden) mutta koko 38 oli hyvä. Ihmettelin oikein kun yleensä kotelomekko on huono jostain kohtaa mut noi näytti istuvan kaikki. Tai sitten sovituskopissa oli jotenkin hämäävä peili.. Ne näytti jotenkin hukkaavan sen mahankin.Minkä kokoinen sä olet kun löydät mekkoja? Mun kokoisen on vaikee löytää
Kun oon aika pieni. Yritän tehdä tästä semmoisen että tän kehtaa laittaa.
Jaajaa. Ei tuu tänään valmiiksi.Sitten kuva tai ei tapahtunut..vai miten se meni