Hakutulokset

1. P

Jos mä eroaisin mun miehestä hän ei uutta vaimoa löytäisi.

Noin minäkin luulin joskus, mutta niinpä löysi ja minä olen edelleen vain eronnut, jämä suorastaan :D
  2. P

Kuinka moni täysimettänyt aloittaa kiinteät, kun vauva on 4kk, vaikka kasvu hyvää?

Ja lisään vielä, että tuo allergiamomentti voi olla hyvinkin täyttä shaibaa.. en tiedä. Menen vain sen mukaan mitä neuvolasta luukuttavat :)
  3. P

Kuinka moni täysimettänyt aloittaa kiinteät, kun vauva on 4kk, vaikka kasvu hyvää?

Me aloitettiin maistelemalla siinä 4 kk kohdalla tai heti jälkeen... terkka sanoi silloin, että hyvä opettaa vauvaa lusikkaan. Ei sillä ruualla olekaa tarkoitus mahaa täyttää, mutta tosiaan allergioiden takiakin hyvä maistella jo ennen 6kk:tta. Kaiketi saa sieltä äidinmaidonkin kautta, mutta...
  4. P

8-vuotias kuravaatteissa - pieni iloinen hehkutus

Joka kaupungissa ja kylässä pitäisi olla semmoinen "tule sellaisena kuin olet"-koulu ja tarha ym. Osittain sen vuoksi kun vanhemmilla ei ollut rahaa ylenpalttisesti niin en saanut sitä kuuminta hittiä mitä muillakin tenavilla oli, mutta enpä sanoisi sen minua traumatisoineen. Omalle lapselle...
  5. P

Apua! Mikä näppy kk ikäisellä vauvalla naamassa? :(

Meijän "vauvelilla" on koko ajan ollut jos jonkunnäköistä näppylää ja nyppyä naamassa varsinkin eka kuukausina eikä niistä lääkärit ole olleet huolissaan, mitä ollaan käyty muissa asioissa. Jos on yksittäinen ja ei pahene ulkonäkö, niin enpä olisi huolissaan.
  6. P

Yökkiruoat pinoon.

On se jännä miten se on makuasia :) Oon melko kaikkiruokkainen, ja sen perseestä näkee, mutta mitkä jää lautaselle: -Oliivit (menee pitsassa, yllättäen...) -Lipeäkala -Liha, joka on yhtään sitkasta, meinaa oksu tulla. Kun taas kanamunakastike on ihan mielettömän hyvää!!

Yhteistyössä