Hakutulokset

1. P

Uusi ilmoittautuu :)

Tervetuloa :) Nimimerkkisi on kyllä aivan perseestä...
  2. P

Mä nyt avaudun joulusta ja rahattomuudesta vaikka siitä tuleekin kakkaa niskaan.

En lukenut tuota ekaa sivua enempää, ja tottakai ymmärrän tuon ongelman, että haluaa lahjoa, mutta ei ole rahaa. Ihana tuo sun vanhin kun riittää sukat ja suklaalevy, pääsee vielä pitkälle moisella asenteella :) Ja joulussahan sen yhdessä olemisen ja rakkauden ja tunnelman pitäis olla...
  3. P

Millä 6 kk vauvan saa neuvolassa tekemään osaamaansa/ miten valmistautua?

Heh, mä hekottelen täällä (oon vissiin vähän väsynyt) mielikuvalle, että vaavit on kotona ja lääkärin odotushuoneessa omia vilkkaita itsiänsä ja sitten vaan möllöttää silmät suurina lääkärin edessä. Ja vauvaa kun ei voi käskeä mitään. Mä jo niin nään valmiiksi meidän seuraavan tarkastuksen, että...
  4. P

Kertokaahan rehellisesti tekevätkö lapset onnelliseksi?

En osannut arvata ennen lapsen syntymää, että jotakin voi rakastaa niin paljon.
  5. P

Hmm. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? Kyse koulukiusaamisesta

Ai hyvänen aika että aina sieppaa tämmöiset kiusausjutut ja että niihin ei puututa. Sen verran olen takkiin ottanut koulumaailmassa, että jos joskus milloinkaan vähäänkää omaa lastani tullaan kiusaamaan koulussa tms, niin myllään niin koko pakan läpi, että kiusaaminen loppuu, teen kaikkeni...
  6. P

Syökö muut (aikuiset) vanukkaita? :)

JOo, ja aina olen saman ongelman edessä; paras on jackyn, onkohan se kaakao, mutta siis se semmoinen joka on LOHKEAVA, eli kiinteä, eikä semmoista lötköä. Mutta melko usein teen saman virheen, ja nyt päästää virheen ytimeen kun en nytkään muista purkin väriä. Eli otan aina oisko se nyt sinisen...
  7. P

Ovatko kaikki Lidlin asiakkaat köyhiä avustusten saajia?

Totta helvetissä ovat. Minä mukaan lukien.
  8. P

Miksi vanhemmat eivät anna kiinteitä alle 6 kk vauvalle?

Riita poikki ja kompromissi; kaikki aloittaa tästä lähin 5kk ;)
  9. P

Eikö muka kaikilla ole varaa maksaa lastensa autokouluja?

Tjaa, minä otin aikanaa opintolainan autokoulua varten kun ei ollut vanhemmilla sisarusparvelle varaa maksaa jokaiselle autokoulua. Toisaalta ihan hyvää oppia oli, että asiat eivät tapahdu ilmaiseksi jne. Maksaahan se aivan järkyttävän paljon nykyään, ja ei mikään ihme että vanhemmilla ei yks...
  10. P

Olen narkkari. Kysyttävää?

:laugh: tähän on tultu: narkkariksi itseään kutsuva, selkeästi ylpeä omasta elämäntavastaan, kiistelee mammapalstalla, että miksi hän ei voi nimittää itseään narkkariksi, kun joku toinen vänkää vastaan, että ap-narkkari ei "ansaitse" narkkari-titteliä.
  11. P

Miten sanoa kohteliaasti etten halua anopin hoitavan vauvaamme enää?

En itse olisi jättänyt vauvaa edes hoitoon tuommoiselle hoiturille, joka sanoo vaan aha ja katsoo telkkaria varsinkin kun ei ole aikaisemmin edes pitänyt ko vauvaa sylissä. Ja moisen taidon näytön jälkeen, että vauva on saanut huutaa nälkäänsä ilman että on nöyrtynyt soittamaan apua, oisin...
  12. P

Normaalia vai lievää aistiyliherkkyyttä?

En mistään mitään tiedä kun oma vauva vielä pieni..mutta sitä vaan että tarviiko tuon edes olla "aistiyliherkkyyttä" vaan että teidä lapsi on ihan tavallinen, mutta omanlaisensa eli nuo seikat nyt häiritsee. Ehkä aikuinen ja lapsi eivät ole keskenään vertailukelpoisia, mutta itse hermostun...
  13. P

Mitä miehelle 30v. lahjaksi?

Mä sain joitain vuosia sitten tandemlaskuvarjohypyn lahjaksi, ihan huippu!! Kateellisena tosin jäi mies sitten maahan katsomaan :) mites benji-hyppy?
  14. P

Nenilleen sai

Mulkku.
  15. P

Yksinkertaisimmat palstalaiset?

Mielestäni on huvittavaa, että niin kovin moni ärsyyntyy jostain "yksinkertaisuudesta". Kuitenkin ne ärsyyntyvät oikein kieli pitkällä avaa näiden ärsykkiensä ketjut, jotta voivat taas ärsyyntyä vähän lisää ja dissaila sitten ketjukaupalla, että miten se taaaaaas viittii. Ja sitten on helvetin...
  16. P

Ennen kuin sinulle tulee vieraita luoksesi, niin sinun pitäisi kyllä tehdä ainakin nämä...

mitään ei pidä tehdä, vaan tekee jos kerkee ja vieras on sorttinen, että ei kestä elämisen jälkiä. Toki vessan pitää olla siisti, mutta jos parit sukat tai pienen villakoirat sattuu jossain pilkistää, niin vieraat voi minun puolesta lähteä jos kokee, että nyt ei olla arvosteetu tarpeeksi. jos...
  17. P

Kuinka usein imuroitte?

No katoppa kun oli itse samaa mieltä, että miten ihmiset jaksaa viitsii, kun luin joskun vastaavan ketjun, kun silloin olin imuroinut kerran viikkoon. Sitten meille hankittiin rikkaimuri ja silläpä tulee sutaistua muutaman kerran viikkoon ja on helppo, ilokseen sillä hurauttelee :) ja sitten...

Yhteistyössä