Yksinkertaisimmat palstalaiset?

• Viestiketjun aloittaja Miella
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mut hei.. tää on keskustelupalsta, ei mitään sen vakavempaa...
Mua ei ainakaan yhtään haittaa, vaikken aina tule ymmärretyksi. Jos nyt joku aina silloin tällöin ymmärtää niin hyvä :)

Mun on muutenkin tosi vaikea selittää asioita, saati sit et ne samat jutut pitäis kirjoittaa :D
Hyvä asenne :D Vaikka olet kyllä monet kerrat marissut sitä, että kun ei ymmärretä ja mitäänkö ei saisi kirjoittaa ja aina valitetaan.

"vieras"
Kfkfkf, Rollo ja Booty.. Huumiskin voidaan lukea näihin. Scarlett ehdottomasti ei. Hän on järjen ääni.

Sitten on sekalainen joukko, josta ei oikeen voi sanoa mitään. Tulee vaan hämmentynyt olo, että onko Suomessa oikeasti vielä ihmisiä, jotka eivät ole käyneet edes peruskoulua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28717539]Kfkfkf, Rollo ja Booty.. Huumiskin voidaan lukea näihin. Scarlett ehdottomasti ei. Hän on järjen ääni.

Sitten on sekalainen joukko, josta ei oikeen voi sanoa mitään. Tulee vaan hämmentynyt olo, että onko Suomessa oikeasti vielä ihmisiä, jotka eivät ole käyneet edes peruskoulua.[/QUOTE]

Onko palstalla joku musta, kuka ei ole käynyt peruskoulua? :eek: Vai ihanko yleisesti tarkoitit tuolla keskustelujen tasoa..

[QUOTE="vieras";28717486]Onpa taas sitten järkeä vetää "idiootin" roolia tällä palstalla joka viestissä.[/QUOTE]

No tuskin kukaan vetää tarkoituksella idiootin roolia... tai mistäpä sitäkään tietää...
Se idioottikin voi olla tosielämässä mukava, symppis ja fiksu. Täällä palstalla se ei vain välttämättä välity. Syystä tai toisesta.

kfkfkf
[QUOTE="vieras";28717537]Hyvä asenne :D Vaikka olet kyllä monet kerrat marissut sitä, että kun ei ymmärretä ja mitäänkö ei saisi kirjoittaa ja aina valitetaan.[/QUOTE]

Nyt on kuule menny puurot ja vellit sekaisin. Olen sanonut, että mistään ei saisi kirjoittaa, kun aina tulee joku harmaa haukkuja ketjuun oli aihe mikä hyvänsä. Siinä ei ole kyse siitä, ettei mua ymmärrettäis... Jos mä kirjoitan jotain ja kaikki ei ymmärrä mitä tarkoitan, ni sitten eivät ymmärrä :) Ei se oo niin vakavaa..

Mielestäni on huvittavaa, että niin kovin moni ärsyyntyy jostain "yksinkertaisuudesta". Kuitenkin ne ärsyyntyvät oikein kieli pitkällä avaa näiden ärsykkiensä ketjut, jotta voivat taas ärsyyntyä vähän lisää ja dissaila sitten ketjukaupalla, että miten se taaaaaas viittii.
Ja sitten on helvetin hyvä idea tulla harmaana kirjoittelemaan, että miten ihmetyttää tää sekalainen sakki joka hyvä että on koulunsa läpäissyt?

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28717539]Kfkfkf, Rollo ja Booty.. Huumiskin voidaan lukea näihin. Scarlett ehdottomasti ei. Hän on järjen ääni.

Sitten on sekalainen joukko, josta ei oikeen voi sanoa mitään. Tulee vaan hämmentynyt olo, että onko Suomessa oikeasti vielä ihmisiä, jotka eivät ole käyneet edes peruskoulua.[/QUOTE]

On. Ja eiköhän näitä tule muutama lisää aina silloin tällöin... Osa näistä sitten käy suorittamassa peruskoulun loppuun ja saavat päästötodistuksen aikuisena. Osa ei koskaan... "kun mitä ihmettä sillä tekee? Kyllä elämässä pärjää muutenkin" Just joo.

[QUOTE="vieras";28717503]Tässä oiva näyte :D[/QUOTE]

Niin on, erittäin hyvä näyte siitä, miten erilaiselta teksti näyttää kun kirjoittaa "tajunnan virtaa" vs. siistiä kirjakieltä ja harkittuja lauserakenteita. Se ei kuitenkaan kerro älykkyydestä, lähinnä ehkä suhtautumisesta nettikeskusteluihin mammapalstalla.. Myös hymiöiden käyttö on toisille punainen vaate ja merkki tyhmyydestä, mikä on jo aika huvittavaa ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";28717555]Onko palstalla joku musta, kuka ei ole käynyt peruskoulua? :eek: Vai ihanko yleisesti tarkoitit tuolla keskustelujen tasoa..[/QUOTE]
Musta tai harmaa: ihan sama. Kyllä täällä on fiksuakin porukkaa. Aika vähän kumminkin.

Mielestäni on huvittavaa, että niin kovin moni ärsyyntyy jostain "yksinkertaisuudesta". Kuitenkin ne ärsyyntyvät oikein kieli pitkällä avaa näiden ärsykkiensä ketjut, jotta voivat taas ärsyyntyä vähän lisää ja dissaila sitten ketjukaupalla, että miten se taaaaaas viittii.
Ja sitten on helvetin hyvä idea tulla harmaana kirjoittelemaan, että miten ihmetyttää tää sekalainen sakki joka hyvä että on koulunsa läpäissyt?
Todellakin :D

*muoks* Mutta se on varmaan sellaisen älykkyyden merkki jota me yksinkertaiset tollot emme ymmärrä :xmas:

kfkfkf
Niin on, erittäin hyvä näyte siitä, miten erilaiselta teksti näyttää kun kirjoittaa "tajunnan virtaa" vs. siistiä kirjakieltä ja harkittuja lauserakenteita. Se ei kuitenkaan kerro älykkyydestä, lähinnä ehkä suhtautumisesta nettikeskusteluihin mammapalstalla.. Myös hymiöiden käyttö on toisille punainen vaate ja merkki tyhmyydestä, mikä on jo aika huvittavaa ;)
Monet varmaan lukee tekstinsä läpi kun se on valmis. Ja tosiaan miettivät mitä kirjoittavat. Mä en ainakaan lue missään vaiheessa :D kirjoitan vaan sitä mukaa, kun juttua tulee :)

ja hymiöistä, ei ne täällä varmaan ihan huvikseen ole :D :stick:

kfkfkf
[QUOTE="vieras";28717604]Musta tai harmaa: ihan sama. Kyllä täällä on fiksuakin porukkaa. Aika vähän kumminkin.[/QUOTE]

Nää haukkujat yleensä kuvittelevat olevansa tosi fiksuja :D
Sit aloittavat tällaisia ketjuja kuiteskin :whistle:

Monet varmaan lukee tekstinsä läpi kun se on valmis. Ja tosiaan miettivät mitä kirjoittavat. Mä en ainakaan lue missään vaiheessa :D kirjoitan vaan sitä mukaa, kun juttua tulee :)

ja hymiöistä, ei ne täällä varmaan ihan huvikseen ole :D :stick:
Ne on just sitä varten ettei niitä käytettäis, kun ne ärsyttää muita!! |O

Ja vähäks joku saa nyt repiä hermoa kun tuokin hymiö ^ kuvaa haukotusta, ei suinkaan sellaista ärsyyntynyttä tuskastumista millaisena minä sitä käytän ;) :p

"vieras"
Nyt on kuule menny puurot ja vellit sekaisin. Olen sanonut, että mistään ei saisi kirjoittaa, kun aina tulee joku harmaa haukkuja ketjuun oli aihe mikä hyvänsä. Siinä ei ole kyse siitä, ettei mua ymmärrettäis... Jos mä kirjoitan jotain ja kaikki ei ymmärrä mitä tarkoitan, ni sitten eivät ymmärrä :) Ei se oo niin vakavaa..
Uusi näyte ;) Ei vainkaan. Minua ei kenenkään "yksinkertaisuus" ärsytä, mutta joskus kyllä ihmetyttää, miten hupsuilta jotkut vaikuttavat. Hupsuus on ulkopuolisista hauskaa, mutta miten lienee sitten, kun asuu sen hupsun kanssa.

runkkaava naapurisi
Mul oli entisissä puistohommissa työparina yksi nainen joka oli kyllä täysi pahvi. En oikein tiedä oliko puolet aivoista jäänyt kotiin vai mikä oli, mutta sen kanssa kyllä sai olla jatkuvasti hakkaamassa päätään seinään. Niin yksinkertaiset ihmiset on harvassa. Ja ne jutut... Se myötähäpeä jo ennen kuin edes kyseinen henkilö kommentoi yhtään mihinkään mitään. Sai lempinimekseen "peruna". Saattaa lukea tätäkin palstaa ja jopa tunnistaa itsensä tästä tekstistä.

Kaipa se ettei lue kirjoja tai koskaan joudu ajattelemaan mitään huomisen ruokaa hankalampaa sellaista aiheuttaa...

toinen vieras
Millainen aikuinen ihminen voisi edes hetken verran ajatella, että tällaisen ketjun aloittaminen olisi hyvä idea? Jos joku niin tällaisen ketjun aloittaminen tai siihen nimien listaaminen kertovat yksinkertaisuudesta ja kypsymättömyydestä. Sellainen antaa ihmisestä todella epämiellyttävän, katkeran ja kypsymättömän kuvan. Mitä yrität AP saavuttaa tällä ketjulla? Onko sen tarkoitus korottaa sinua? Jos et muulla tavoin voi tuntea itseäsi hyväksi, niin sinulla on elämässäsi jotain todella pahasti pielessä.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Mul oli entisissä puistohommissa työparina yksi nainen joka oli kyllä täysi pahvi. En oikein tiedä oliko puolet aivoista jäänyt kotiin vai mikä oli, mutta sen kanssa kyllä sai olla jatkuvasti hakkaamassa päätään seinään. Niin yksinkertaiset ihmiset on harvassa. Ja ne jutut... Se myötähäpeä jo ennen kuin edes kyseinen henkilö kommentoi yhtään mihinkään mitään. Sai lempinimekseen "peruna". Saattaa lukea tätäkin palstaa ja jopa tunnistaa itsensä tästä tekstistä.

Kaipa se ettei lue kirjoja tai koskaan joudu ajattelemaan mitään huomisen ruokaa hankalampaa sellaista aiheuttaa...
Sehän se auttaakin kun lukee taru sormusten herraa tai kaislikossa suhisee. Vai olisko Agatha Gristien kirjat sivistävämpiä? No oli miten oli niin ihan varmasti täällä palstailee kirjautuneena :)

[QUOTE="a p";28716945]Tekopyhät jeesustelijat voivat mennä muualle.[/QUOTE]

Tää on tosi hupaisa kommentti. Et ehkä tajua, ettei kailla ihmisillä ole yhtä voimakas draivi mustamaalata julkisesti toisia ihmisiä kuin sinulla.:]

Jospa korjataan asennettamme ja lopetetaan lapsellinen piikittely. Ymmärrän jos peruskouluikäisten pitää etsiä joku yksittäinen oppilas kiusattavaksi, se on sitä lasten epävarmuutta ja voimain koettelua, mutta ei tuollaista tarvetta pitäisi enää tasapainoisilla aikuisilla olla, eikä tuo aloittajan hakema lynkkaus-mieliala selvästikään ota tuulta purjeisiin. Tämä olkoon osoitus siitä, että tällä palstalla liikkuu huomattavasti enemmän sitä fiksua kuin vähemmän fiksua porukkaa. Hyvä me!

toinen vieras
Jospa korjataan asennettamme ja lopetetaan lapsellinen piikittely. Ymmärrän jos peruskouluikäisten pitää etsiä joku yksittäinen oppilas kiusattavaksi, se on sitä lasten epävarmuutta ja voimain koettelua, mutta ei tuollaista tarvetta pitäisi enää tasapainoisilla aikuisilla olla, eikä tuo aloittajan hakema lynkkaus-mieliala selvästikään ota tuulta purjeisiin. Tämä olkoon osoitus siitä, että tällä palstalla liikkuu huomattavasti enemmän sitä fiksua kuin vähemmän fiksua porukkaa. Hyvä me!
Minä en kyllä ymmärrä tällaista edes terveillä tai tasapainoisilla lapsilla. Toisten ihmisten kunnioittaminen on sellaisia perusasioita, joka pitäisi olla jo kolmevuotiailla hallussa. Normaali ihminen ei koe tarvetta korottaa itseään alentamalla muita. Oli ikä mikä tahansa.

"hastur"
Mä en nyt tajunnut mitä sä tarkoitat. Selitäs vähän paremmin

Yhteistyössä