Jos mä eroaisin mun miehestä hän ei uutta vaimoa löytäisi.

• Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"kiinnostunut"
Mä olen eronnut nainen, joten periaatteessa haku päällä. Kerropas nyt siitä miehestäsi että millainen hän on (ikä, koulutus, ammatti, mitat ja luonne), niin mä sanon sitten viitsisinkö edes yrittää pokata jos olis vapailla markkinoilla ;)

[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29015581]Tuskin kukaan haluaisi muuttaa pieneen taloon jonka remppa vuosikausia kesken yms.[/QUOTE]

se uus nainenhan saattais olla niin virkeä että se hoitais rempan loppuun tosta vaan

"kiinnostunut"
Nyt alkaa kiinnostamaan yhä enemmän. Älä pidä jännityksessä, kerro sen miehen ammatti, koulutus, paino ja pituus. Siihen taloon mä en kyllä muuttais, se myytäisiin. Haluan tietää, oisko sille miehelle töitä täällä kaupungissa ja osaisko se asua kerrostalossa ;)

"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="kiinnostunut";29015618]Nyt alkaa kiinnostamaan yhä enemmän. Älä pidä jännityksessä, kerro sen miehen ammatti, koulutus, paino ja pituus. Siihen taloon mä en kyllä muuttais, se myytäisiin. Haluan tietää, oisko sille miehelle töitä täällä kaupungissa ja osaisko se asua kerrostalossa ;)[/QUOTE]

Ei se tätä myisi pappansa rakentama talo josta velkaa eikä viihdy kerrostalossa. Tätä ei nainen yksin remontoi ei ole pintaremppaa vaan peruskorjausta eikä suostu palkkaamaan kirvesmiestä.

"kkk"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29015378]On mut ei saisi koulutettua työssäkäyvää yms naista.[/QUOTE]

Ethän sinäkään ole sellainen. Eli miehesi ottaa sen, kenet saa. Työttömän ammattivalittajan, joka ei saa edes työttömyyskorvausta...heh.

"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="kkk";29015709]Ethän sinäkään ole sellainen. Eli miehesi ottaa sen, kenet saa. Työttömän ammattivalittajan, joka ei saa edes työttömyyskorvausta...heh.[/QUOTE]

Miehen takia en saa työmarkkinatukea.

"kiinnostunut"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29015708]Ei se tätä myisi pappansa rakentama talo josta velkaa eikä viihdy kerrostalossa. Tätä ei nainen yksin remontoi ei ole pintaremppaa vaan peruskorjausta eikä suostu palkkaamaan kirvesmiestä.[/QUOTE]

Hyh, en mä sitä sitten ota. Veikkaan, että mies on jotain 44-v, pituus 170 cm ja paino 80 kg. Orastava kalju, ja koulutuksena on kesken jäänyt amiksen rakennuslinja. Tykkää juoda maitoa suoraan tölkistä ja maksalaatikko on mieliruoka. Asuu maalla, käy hirvipeijaisissa. Sitä naurattaa vanhat reinikaisen jaksot. Kiitos ei siis mulle, saat pitää ;)

"oikea ammattivalittaja"
[QUOTE="kiinnostunut";29015728]Hyh, en mä sitä sitten ota. Veikkaan, että mies on jotain 44-v, pituus 170 cm ja paino 80 kg. Orastava kalju, ja koulutuksena on kesken jäänyt amiksen rakennuslinja. Tykkää juoda maitoa suoraan tölkistä ja maksalaatikko on mieliruoka. Asuu maalla, käy hirvipeijaisissa. Sitä naurattaa vanhat reinikaisen jaksot. Kiitos ei siis mulle, saat pitää ;)[/QUOTE]

Ei ole vaan 36v 174cm 72 kg ja inssi koulutukseltaan plus toinenkin ammatti ja yrittäjä nykyään.

"kiinnostunut"
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29015732]Ei ole vaan 36v 174cm 72 kg ja inssi koulutukseltaan plus toinenkin ammatti ja yrittäjä nykyään.[/QUOTE]

Ei kelpaisi siltikään, joten pidä hyvänäsi vaan :D Se on mulle liian nuori ja liian lyhyt. En tykkää insinööreistä, ne on liian teknisiä ja nynnyjä. Yrittäjää en ottaisi kun eihän se ikinä ehdi olla edes kotona. Mä olen tuota insinööriä korkeammin koulutettu, mutta ihan eri alalta ;) Siltikin veikkaan, että kyllä tuon miehen joku kelpuuttaisi. Multa loppui nyt mielenkiinto :)

uudistus
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29015724]Miehen takia en saa työmarkkinatukea.[/QUOTE]

Saat.On omaa hölmöyttä jos sei seuraa mediaa ja näin ollen hae itselleen kuuluvia etuuksia.Puolison tulot eivät vaikuta työmarkkinatukeen.

Yhteistyössä