Hakutulokset

1. S

Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

Niin ja siis tosiaan tämä tapahtui viikoilla 39+0:) Teksti voi olla hieman sekavaa koska tyttö alkoi juuri kirjoittamisen aikaan vääntelehtimään vatsanpurujen takia ja piti nopeasti saada tarina kirjoitettua:)
  2. S

Heippa taas pitkästä aikaa ja onnea kaikille vauvansa saaneille:heart:! Meille syntyi tyttö maanantaina 16.8 klo 23.33. Painoa 3485 g ja pituutta 50 cm:) Aika synnytyksestä on kulunut kuin siivillä! Ensimmäinen lapsi joten kaikki asiat tuntuu opettelulta ja jopa kaupassa käynti tuntui hurjan...
  3. S

Onnea taas kaikille ihanan vauvan saaneille!! :heart: . Ja ikävää, että joillakin tuo synnytys on ollut traumattinen kokemus:( . Itse olin taas raskausmyrkytysepäilyksen takia sairaalassa 3 päivää. Valkuaiset oli 3 plussalla ja päänsärkyä. Arvot kuitenkin laskivat sairaalassa yhteen plussaan...
  4. S

En ole pahemmin jaksanut kirjoitella, mutta teidän tilanteita olen kyllä seurannut tiheään tahtiin:) Onnea siis hurjasti kaikille vauvansa saaneille ja tsemppiä vauva-arkeen! Kuin myös tsemppiä muillekin odottajille :D . Itselläni koko raskaus on ollu vähemmän tai enemmän...
  5. S

Hurjasti Onnea Sojalle!! :flower: :flower: :flower: Mä en ole ikinä kuullutkaan, että nukkumisasento voisi olla vaaraksi. Ei ole neuvolassa mitää kerrottu tai missään muuallakaan. Enkä kyllä pysty sitä itse määritsemäänkään, nukun siinä asennossa missä on hyvä olla eli suurimmaksi osaksi...
  6. S

MANDE Niin niin niin suuri osanottoni. Tuota surun määrää ei voi ymmärtää kun en ole samaa koskaan kokenut. Hurjasti voimia teille :heart: :heart: :heart: :hug:
  7. S

Heippahei:) Hui kun osa teistä on jo hurjan pitkällä!! Sojalle jaksamisia myös minulta! Mulla oli se sokerirasitustesti viime viikolla ja ei ollut ollenkaan paha. Vaikka litku oli hirvittävän makuista näin pahoinvoivalle. Testin jälkeen tuli kuitenkin jonkinlainen reaktio jostain ja jouduin...
  8. S

No nyt on täälläkin rakenneultra takanapäin ja kaikki oli hyvin! Vauva oli todella liikkuvainen:D. Napanuora oli jalkojen välissä ja varovasti sanoi, että "ei täällä ainakaan kiveksiä näy, mutta voihan ne siellä olla". Tosi tyhjentävää :laugh: . No mutta tiesinhän mä että 100% varmuudella eivät...
  9. S

Heippatihei :D Täällä edelleen sinnitellään huonon olon kourissa. Noh, ehkä vähän helpottanut, mutta ei lähellekkään normaalia hyvää oloa. Sitä ajattelin tulla kyselemään, että mitäköhän mahtaa olla sellaiset aaltomaiset "pistelyt" vatsassa? Tuntuu todella ilkeältä, mutta menee ihan...
  10. S

Kiitos hurjasti myötätunnosta :heart: . Eiköhän tämä olotila tästä parane. Tuntuu vain siltä, että kaikki tunteet ovat nyt pinnassa. Niin ilo, suru, viha kuin muutkin tunteet. Kun Ystävä perui eilen sopimamme illallisen ja tuntui kuin maailma olisi kaatunut! Itkin varmaan 2 tuntia ja päätin...
  11. S

Heippa hei taas pitkästä aikaa. Tuli sellainen olo, että ny haluan purkaantua, mutta kun sellaisia ystäviä ei ole jotka oikeasti ymmärtää. En jaksa edes kokeilla.. Onko teillä kenelläkään ollut sellaista olo, että kärsii edelleen lapsettomuudesta. Mun mielestä tää on ihan hullua! Mulla on...
  12. S

No nyt voi alkaa täälläkin onnellinen odotus! Np -ultra takana ja kuulemma kaikki todella hyvin! Sanoi että reipas ja terve lapsihan täällä! Kääntyili kokoajan ja oli 6,5 cm pitkä :D . On se vaan niin hurjaa! Tuleeko muuten sinne rakenneultraan sitten postissa kutsu vai miten se menee? Ens...
  13. S

Kympin hoidot

Heippa Katjuzka! Kiitos ja tsemppiä sulle ihan hirmuisesti tähän toiseen koitokseen! Toivottavasti nähdään tuolla mukavemmalla puolella:) Mä käyn kyllä ahkerasti katsomassa sunkin vaiheita;) Cateye - Tuhrulle ja verenvuodolle on monta syytä. Kiinnittymisvuoto on vain 1 niistä monesta. Mulla...
  14. S

Kympin hoidot

Heippa tuolta odotus -pinosta. En tule hehkuttamaan omaa oloani vaan tsemppaamaan. Käyn lukemassa tiuhaan tahtiin teidän kuulumisia ja osui silmään tuhruvuodosta kärsivä Paiju. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA PERIKSI HETI JOS TULEE TUHRUA! Se on ihan uskomattoman yleistä alkuraskaudessa! Itselläni...
  15. S

Paljon onnea KIFA !! On se varhaisultra vaan niiiiin kiva juttu kun ei tarvii jännitellä pidempään:) Pikaisia kuulumisia: Yökötysolo täällä vaan jatkuu. Olin jo varma että meni ohi mutta alkoi sitten taas. Muutenkaan ei ole hyvä olla, ehkä flunssa tulossa?!? Viime viikon keskiviikkona oli...
  16. S

Mulla oli n. viikko sitten vielä hirvittävä himo salmiakkiin ja varsinkin kirpeisiin salmiakkikarkkeihin. Nyt lähinnä oksettaa ne. Tekee mieli syödä vaan kaikkea terveellistä. Se harmittaa, että kun on nälkä on pahaolo ja kun on syönyt on pahaolo. N. 1/2 h syömisen jälkeen alkaa olo vähän...
  17. S

Enkä usko et johtui tuosta keitosta :laugh:
  18. S

Mä en oo oikeen jaksanu panikoida noista ruoista. Tietenkin otan tosissani ja tarkistan että tuorejuustot ym. ovat pastöroituja ja aurajuustoa en syö muuta kuin kuumennettuna. Ne ovat ainoat asiat mitä katson. On kuitenkin ollut tuota pahoinvointia niin paljon että eipä ole paljoa tarvinnut...
  19. S

Diodium - Mulla on aivan samanlaiset oireet kuin sulla. Päivät menee ok, mutta iltapäivällä alkaa hirvittävä kuvotus ja turvotus! Päivällä töiden jälkeen väsyttää aivan hirvittävästi mutta en uskalla enää ottaa päiväunia koska herään aina niiden jälkeen kamalaan pahoinvointiin. Kävin...
  20. S

Hienoa Titityy että pikkuisella on kaikki hyvin! Mäkin olen noita masutuubeja katsellut. Täytyy hommata sellainen sitten kun muutenkin alkaa hetkellisesti tuota vaatekaappia uusimaan;) ON: Täällä kärsitään hurjasta iltapahoinvoinnista. Ja myöskin aamupahoinvoinnista jos olen nukkunut...

Yhteistyössä