Moi!
sebu, käytiin joo Brunolla. Hän on kyllä ihana lääkäri, tykkään tosi paljon. Suosittelen!
Murske, mullakin on paksu nahka ja tiivis rasvakerros, vaikkakaan ei kauhean paksu sellainen
, niin läpäisevyys ei ole kovin hyvä ja kuvien laatu melko huono. Saatiin kuitenkin onneksi muutama hyvä otos kun Lilli pitää kättä suun edessä ja toinen missä haukottelee just! Tuo läpäisevyys on lääkärin mukaan niin yksilöllistä, joillakin, vaikka olisi paksukin rasvakerros, kuvan laatu on tosi hyvä, toisilla taas ohutkin nahka on huonosti läpäisevää. Aika jännää.
Hienoa, että ultrakuulumiset kaikilla ovat olleet hyviä! Toivottavsti
sebu sullakin lääkkeet auttaisivat migreeniin, ymmärrän kyllä että varmaan hirvittää syödä noin vahvoja lääkkeitä... Mulla jo jokapäiväinen närästyslääkkeen otto hieman mietityttää, vaikka kuinka lääkärit vakuuttavat että on turvallista. On tää sellaista tasapainoilua jatkuvasti.
Näyttää nyt siltä, että mä en lähde sinne Teneriffalle. En henkisesti ole valmis ottamaan riskiä, että jotain sattuis siellä. Mies on onneksi ymmärtäväinen, mutta on sillä vielä toive että mä päättäisinkin lähteä, koska kyllähän sillä on melkoinen viikko kolmen lapsen kanssa yksistään! Mutta mulla on niin vahva tunne, että kaikki riskit on minimoitava ja mun täytyy nyt priorisoida vauvan ja oma terveyteni ensimmäisiksi. Harmittaahan mua itseänikin ihan tajuttomasti, etten pääse etelän aurinkoon lepäilemään, mutta se on kuitenkin vain yksi matka. Jos jotain sattuis ja joutuis esim hätäsektioon näillä viikoilla, Suomessakin selviytyminen olisi todella suuri kysymysmerkki, puhumattakaan sitten Teneriffan oloista... Ja muutenkin, mä en usko että pystyisin ihan kauheasti nauttimaan ja rentoutumaan, vaan jännittäisin koko ajan miten kaikki menee ja kuuntelisin itseäni koko ajan. Ei se stressikään voi hyvää tehdä vauvalle ja koko tälle tilanteelle. Pahalta tuntuu, kun on sellainen tunne että aiheuttaa pettymyksen toisille (miehelle ja tytärpuolille), mutta nyt on kai aika olla vain itsekäs tässä suhteessa. Menetän lentolippujen hinnan, meillä kun lento lasten kanssa Teneriffalle on Lontoon kautta (lapset asuvat Englannissa), ja se Lontoo-Teneriffa-Lontoo lento on sellaisella halpalentoyhtiöllä, jonka lippuja ei voi perua. No, raha on maallista...
Sori tämä omanapainen purkautuminen, on vain sellainen tunne, että teen väärin ja olen jotenkin ylisuojeleva, vaikka periaatteessa toimin ihan oikein enkä ota turhia riskejä.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!
Diodium & Lilli 22+0 POKS POKS! :-9