Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

jees.. nyt hieman paremmalla ajalla palailen=)
omaa taustaa sen verran että yksi lapsi (reilu 3v.) on ennestään. sai alkunsa vajaan puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäisellä clomikuurilla. toista yritetty 02/08 asti ja nyt viime lauantaina sain sen kaivatun plussan! pitihän se vielä maanantaina vielä testata uudestaan =) taustalla pco, varmaan 8 clomikuuria, joista ei yhtään johtofollia, sit siirryttiin pistoshoitoihin ja toinen kierros tuotti tulosta. niin ja kotipupuilulla mentiin=)

laskettu aika olis 31.7.2010 ja mikkelissä olis tarkoitus synnyttää... (jos kaikki menee niinkuin pitääkin) oireina tällä hetkellä lievää väsymystä, ajoittaista huonoa oloa, röyhtäilyttää ja vatsassa ilmaan tosiaan vaikka muille jakaa :LOL:

jos tehdään jotain listaa nii pitäiskö siihen laittaa seuraavia tietoja (päivittää saa kuka haluaa, itse en ole ekspertti!!! =) ) ja jos joku osaa, niin lisätkää joku kiva kuva!=)

Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi
 
Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

Astrid - 28.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.ICSI:n 1.PAS - 06/05

Isabella81- 31.7.2010 - MKS - toinen lapsi - puregon, pregnyl - 02/08

 




Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

Miukula- 18.7.2010 - TYKS, ensimmäinen, 7x tamofen ja puregon, Lasta toivottu vuosia, hoidoissa 08/08

Astrid - 31.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.ICSI:n 1.PAS - 06/05

Isabella81- 31.7.2010 - MKS - toinen lapsi - puregon, pregnyl - 02/08

dreamer78 - 3.8.2010 - Satks - kolmas lapsi - 2. ICSI - 03/08

Sebu08 - 4.8.2010 - NKL - toinen lapsi - 3. Ivf - 5/08




 
pikkuvadelma tule toki!=)

dreamer kiva kun laitoit kuvan meille!!!

sebu me ollaan taidettu olla joskus aiemminkin samalla palstalla.. vau.fi sivuilla on aika hyvä laskettu aika laskuri! mäki syötin sinne oletetun ovulaatiopäivän ja sen mukaan tuli la! toivottavasti tulet pian tänne!!! =)

jokos miukulalla on ollu se ultra???
 
No mä nyt uskaltaudun tulemaan tänne.. olen tehnyt nyt neljä positiivista testiä, jotka vahvistuu vahvistumistaan!! :heart: :heart: Pakko kai se on nyt uskoa että jotain tuolla alhaalla on tapahtunut. :) Kovasti pelottaa vielä että onko kaikki kunnossa, mutta nyt täytyy iloita tästä päivästä!!

Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi


Sebu08 - 4.8.2010 - NKL - toinen lapsi - 3. Ivf - 5/08

Isabella Kiitos vinkistä! Ollaan varmasti oltukin aikaisemmin samalla palstalla, kiva kuitenkin että ollaan molemmat päästy jo näin pitkälle!!

).( mulla olisi virallinen testipäivä vasta ma, mutta kun meille siirrettiin blastot niin sain luvan lääkäriltä testata jo huomenna. Testi on näyttänyt kuitenkin jo plussaa tiistaista asti, ja hyvä niin!! :) Huomenna soittelen sitten klinikalle veritestistä, se kun otetaan aina plussan yhteydessä. Oletteko muut käyneet veritestissä/mille viikolle teille on varattu ultra?

Sebu :heart: :heart: 4+1
 
heips.
kyllä tää on yhtä vuoristorataa. :| välillä on ihan semmoinne olo, ettei siellä kohdussa varmaan mitään kasva. :ashamed: tiedän että nää on ihan normaaleja ajatuksia ja samoin olen ajatellut viime kerralla, kun v. 2001 IVF:n jälkeen plussasin. olen kirjoittanut silloin päiväkirjaa ja sieltä voi kyllä sitten lukea tunteita ja ajtuksia laidasta laitaan. huhhuh.

nytkin tuntuu aika kovaa vihlovaa kipua oikealta alhaalta. se kesti 2-3 sek ja meni ohi.. kyllä sitä heti säikähtää ja ajattelee että lopulopulopujo. :eek:
voi että kun aika matelee; varsinkin kun jouduin sairaslomalle. en oikein täällä kotonakaan jaksa/kykyne tekemään muuta kuin vähän syödä, pestä pyykkiä, katsoa teeveetä ja täyttää astianpesukonetta.
jännittää huominen ihan sikana. menen verikokeisiin hyperin takia ja samalla otetaan se HCG. jee. ja sitten ostin eilen digitaalisen viikkonäytöllisen testin. :saint: B) teen sen aamulla ja toivon että se näyttää vähintään 2-3viikkoa.
 
:flower:

Heeei!

Sebu08 ja dreamer 78!! Mukava nähdä teitä tällä puolella!! SUUREN SUURET onnittelut molemmille :))
(Olen taustalla lueskellut teidän juttuja lapsettomuuspuolella)

Ja ihanat onnittelut myös muille lapsettomuuden jälkeen plussanneille! Perästä tullaan :) :)
 
Heippa sebu! Mulla ei ole veritestiä lainkaan. Ois kyllä toisaalta ollut kiva, koska kuulisi konkreettisemmin vielä, että millaisia arvoja on... Mulla on ultraus 8.12., vielä vajaa kaksi viikkoa pitäisi kärvistellä.

dreamer mulla on ihan samanlaisia tunteita kuin sulla. Eilen oli sellainen epävarmempi olo, mutta tänään taas "luulen olevani raskaana"... :ashamed: Mulla on kanssa ollut monenlaisia vihlontoja ja tuntemuksia alavatsassa/nivusissa, toivottavasti kuuluvat asiaan.
Mulle tää kaikki on sikälikin uutta ja ihmeellistä, kun kyseessä on eka odotus. Tsemppiä sinne verikokeeseen!

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!

Ai niin,sikapiikki on nyt otettu..
 
Heippa vaan. Minäkin kirjoittelen nyt sitten tänne! :wave:

Minulla siis oli tänään se ultra ja löytyihän se pieni alkio sieltä, vastasi viikkoja 5+6 ja myös syke näkyi heikosti. Ihanaa!!! :heart: Haluavat kuitenkin viikon päästä tarkistaa tilanteen. Nyt mulla on ovulaation mukaan rv 6+2, et vähän pienempi oli alkio. Saattoi olla myös mittausvirhe kun koko niin pieni. Kyllä vaan helpotti kun tosiaan sieltä kohdusta elämää löytyi! =) Hain tänään myös sikapiikin. Ei vielä ainakaan ole tullut mitään oireita siitä.

Eli mun tiedot: Miukula: la 18.7.2010 TYKS, ensimmäinen, 7x tamofen ja puregon, Lasta toivottu vuosia, hoidoissa 08.08

Kiva nyt kun meillä alkuvaiheissa olevilla on myös oma pino! Oireista voin sanoa, että ilmaa on täälläkin, rinnat hieman arat ja valkovuotoa paljon. Kyllä mullakin nippailee ja viiltelee välil tuolta nivusista, että taitaa kuulua asiaan. Toistaiseksi ei oikein muita oireita ole. Ei pahoinvointia eikä väsymystäkään vielä pahemmin.
Niin ja tuo laskettu aika voi kyllä muuttua kun saadaan parempi ultra ensi viikolla, tuo nyt oli vain laskurin antama päivä.

Hyviä vointeja kaikille! Toivoopi: Miukula ja pieni muru 6+2
 
Jee - minäkin tähän pinoon haluan ! Tokihan tuo kesä-syksy -pinkkakin olis käyny, mutta tämä osuu vielä enempi kohdalle.

Eli tervehdys vaan isabella, dreamer, astrid, sebu, pikkuvadelma ja Miukula :wave: (ja oliko vielä joku...)
Ajattelin ensin, että "lainaan" tuosta dreamerin hienosti tekemää listaa, ja lisään omat tietoni... mutta iski epäusko jotta pysyykös se hieno kuva siinä mukana muutumattomana tuolla lainaa -komennolla...? Tietääkö joku? Jos ei, niin voin päivittää tietoni siihen kyllä B)

Täällä muutama jo kirjoittikin, että epäusko valtaa välillä mielen... samaa tekee täällä. Ajoittainen kuvottava ja välillä todella väsynyt olo tosin muistuttaa jo kolmesta tehdystä plussatestistä, mutta odotan ensi viikon varhaisultraa kun kuuta nousevaa... Samalla sais nuo ällöt luget lopettaa. Verikoetta ei ole otettu.

Taustastamme sen verran, että olemme uusioperhe jossa yhteisestä lapsesta haaveiltu kesästä -07. Tutkimuksiin lähdimme reilun vuoden yrittämisen jälkeen ja nyt lokakuussa siis tehtiin toinen IVF. Ekasta siirtoon selvityi yksi, ei yhtään pakkaseen. Tässä tokassa siirrettiin kaksi - joten saapas nähdä, olisko Pojilla kummallakin ollut tarrasukat jalassa!?

Nyt olemme yksityisellä asiakkaana, koska KSKS pitää vieläkin hieman pitkähköä kesätaukoa.loppuneeko tammi- vai maaliskuussa, en edes tiedä. En pystynyt enää odottamaan toista hoitoa niin pirun kauan. Toivottavasti tämä kyytiläinen pysyy, niin ei tarvitse sinne mennä enään jonottamaankaan.

dreamerille tsemppiä saikkupäiviin. Ja ihana kun Miukula on päässyt jo sydämentykytyksiä kuuntelemaan - sitä odotan minäkin!
Neuvola-aika saatiin ensi viikolle ja parin viikon päästä siitä on aika kunnallisen puolen ekaan ultraan. Odottamista siis. monella tapaa :)
Joop, ja sikapiikin hain jo viime viikolla.

..nyt taidan lopetella ja kohta vällyjen väliin. vaikka tuntuu, ettei mikään unimäärä riitä - jossain vaiheessa päivää iskee silti tajuton väsy.
Mutta nämä kaikki kestetään - eikö vain! Kun tänne asti on vihdoin päästy!!!

Voikaa hyvin pinolaiset ja hyvää yötä............ Möhkis & boy(s)
 
Miukula: ai joko sä kävit?? miten mää muistin että viikon päästä. No ihanaa kuitenkin, että kaveri löytyi!! :)
Itsellä piti olla 2.12. ultra, mutta jouduin siirtämään työkiireiden takia sen 3.12.

Taikapapu: juu poista vaan, parempaa tukea tulee täältä kun ollaan aikalailla samoilla menossa.


Mites tää piti nyt pistää eli: LA 19.7., TAYS, toinen, kolme inssiä + puregon, pregnyl, luget, yritys alkanut 12/06

Sikapiikin otin toissa viikolla, sain tosi kamalat oireet siitä. Toivottavasti mahassa selvittiin hengiss.. :/ Mulla on rinnat turvonnu, maha turvonnu, nippailuja ja yökötystä ja ällötystä.

 
Pikkuvadelma: Joo kyllä se piti olla vasta ens viikol ja nyt sit varmistus on ensi torstaina. Tämän päiväinen muutettiin, kun halusin varmistuksen, että kohdus on jotain sen pienen vuodon takia. No nyt meillä on sit molemmilla käynti 3.12. =) Mitä oireita muuten sait siitä piikistä jatuliko ne heti vai myöhemmin?

Olen varannut jo ekan neuvolan ajan 10.12. Millä viikolla muuten on se varsinainen eka ultra, minkä kunnallinen tarjoaa?
 




Nimimerkki - la - synnytyslaitos- monesko lapsi- millä hoidoilla- lapsi haaveissa kk/vuosi

Miukula- 18.7.2010 - TYKS, ensimmäinen, 7x tamofen ja puregon, Lasta toivottu vuosia, hoidoissa 08/08

Kristiina76- 26.7.2010 - TAYS/VAS - toinen (PAS-poika-06) - 3.IVF

Astrid - 31.7.2010 - TAYS - ensimmäinen - 1.ICSI:n 1.PAS - 06/05

Isabella81- 31.7.2010 - MKS - toinen lapsi - puregon, pregnyl - 02/08

dreamer78 - 3.8.2010 - Satks - kolmas lapsi - 2. ICSI - 03/08

Sebu08 - 4.8.2010 - NKL - toinen lapsi - 3. Ivf - 5/08





 
Tuo listan päivitys toimii siis niin, että lainaa tuota viestiä ja poistaa siitä sit alusta ja lopusta sen "quote"-tekstin ;)

Lisäsin rohkeesti itteni kans jo tonne, vaikka eka ultra on vasta 9.12 eli lievässä epätietoisuudessa oon sinne asti. Ihan alun vahvat oireet on parina päivänä nyt lieventyneet ja pelkään tässä vähän keskenmenoa, kun edellinen hoito päättyi 5+0 keskenmenoon.

Mutta ihanaa, kun meitä on näin monta jo, ja lisäähän tulee! Ja näin lähekkäin lasketut ajatkin, niin on kiva valitella yhdessä oireita :D

(Tossa mun tiedoissa on TAYS/VAS eli Tampere tai Vammalan aluesairaala siksi, koska mulla on mahdollisuus valita näistä kahdesta synnytyssairaalasta enkä vielä tiedä kumpi kutsuu :) Esikoisen tein Taysissa.)
 

Yhteistyössä