K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaivelin nyt Twitteriä paremmin ja ilmeisesti nyt eri puolilla Georgiaa pystytetään lavasteita ja kuvausten on määrä alkaa siellä kuun lopulla. Eli silloin ehkä päästään bongailemaan Sadiea tai sitten ei. Ja sarjaa kuvataan myös muualla joten kuvaukset voivat olla käynnissä sisätiloissa jo nyt, en tosin tiedä kuinka hyvin tuollaiset tulevat fanien tietoon.
Onhan sitä kuvattu jo tammikuusta lähtien 🤔 Sadie aloitti vissiin maaliskuun alussa osuutensa.
 
vierailija
Miksi BL olisi lähtenyt kumppaninsa luokse partyjen jälkeen kun kumppani oli jo Madridissa? Lisäksi BL on kihloissa ja ainakin enkunkielisissä haastatteluissa käyttää kumppaneistaan sanaa fiance mutta tässä haastattelussa käytti sanaa tyttöystävä. Tai en tiedä voiko se tarkoittaa myös kihlattuaan kroaatiksi.
Mä jälleen muistutan että ne lauseet mitä BL heitteli eivät olleet suoria lainauksia heidän keskustelustaan, vaan esimerkkejä siitä millä tasolla juttu kulki. Siinä ei siis paljastunut mitään varsinaista keskustelua, jota hän olisi täsmällisesti muistellut. Ja twitteriin tämän kääntänyt tyyppi oli lisännyt siihen aika paljonkin sellaista, jota siinä ei itse asiassa sanottu ollenkaan, esim. "BL sanoo että Bojan kertoo" ja "sitten hän puhuu elisabetasta (tyttöystävästään)". BL ei sano Elisabetan nimeä ollenkaan, ja se viimeinen lausekin jää vähän kesken, eli juuri se jossa hän tulkinnan mukaan olisi kertonut puhuneensa omasta tyttöystävästään. Suoran käännöksen mukaan se ihan eka kysymyskin olisi ollut "mihin olet nyt menossa" eikä että mihin olet tämän jälkeen täältä menossa.

Ennen kuin mua väitetään totuuden kieltäjäksi tms niin olen kyllä vahvasti sillä linjalla että bojan on taatusti viettänyt sadien kanssa aikaa nyt tälläkin tauolla ja mahdollisesti siinä on jotain sutinaakin käynnissä. Mutta BL ei ole sellaista puheissaan tuonut esiin, eikä luultavasti ole tiennyt Bojanin menemisistäkään yhtään mitään. BL on ainoastaan demonstroinut sitä että heidän juttelunsa ei ole koskenut euroviisuja ja urasuunnitelmia, kun haastattelija sitä häneltä kysyi.
 
vierailija
Mä jälleen muistutan että ne lauseet mitä BL heitteli eivät olleet suoria lainauksia heidän keskustelustaan, vaan esimerkkejä siitä millä tasolla juttu kulki. Siinä ei siis paljastunut mitään varsinaista keskustelua, jota hän olisi täsmällisesti muistellut. Ja twitteriin tämän kääntänyt tyyppi oli lisännyt siihen aika paljonkin sellaista, jota siinä ei itse asiassa sanottu ollenkaan, esim. "BL sanoo että Bojan kertoo" ja "sitten hän puhuu elisabetasta (tyttöystävästään)". BL ei sano Elisabetan nimeä ollenkaan, ja se viimeinen lausekin jää vähän kesken, eli juuri se jossa hän tulkinnan mukaan olisi kertonut puhuneensa omasta tyttöystävästään. Suoran käännöksen mukaan se ihan eka kysymyskin olisi ollut "mihin olet nyt menossa" eikä että mihin olet tämän jälkeen täältä menossa.

Ennen kuin mua väitetään totuuden kieltäjäksi tms niin olen kyllä vahvasti sillä linjalla että bojan on taatusti viettänyt sadien kanssa aikaa nyt tälläkin tauolla ja mahdollisesti siinä on jotain sutinaakin käynnissä. Mutta BL ei ole sellaista puheissaan tuonut esiin, eikä luultavasti ole tiennyt Bojanin menemisistäkään yhtään mitään. BL on ainoastaan demonstroinut sitä että heidän juttelunsa ei ole koskenut euroviisuja ja urasuunnitelmia, kun haastattelija sitä häneltä kysyi.
En usko viettäneen aikaa S:n kanssa enkä olleen usassa, eikä se tee kenestään mitään totuudenkieltäjää, en vaan näe viitettä siihen
 
vierailija
Lähinnä huvittaa, kun joku täällä yrittää kieltää B:n ja S:n yhteyden. Ei meistä kukaan tiedä heidän suhteensa laatua, mutta tämä yksi kieltäjä ei kestä edes sitä, että koko aiheella spekuloidaan.
 
vierailija
Tää on varmaan se slovenialainen kirjoittaja, tunnistaa tuosta vähän töksähtelevästä kirjoitustyylistä, voi jäädä tännekin ketjuun, jos ei toisten ketjujen K&B shippaus enää kiinnosta
 
vierailija
Tää on varmaan se slovenialainen kirjoittaja, tunnistaa tuosta vähän töksähtelevästä kirjoitustyylistä, voi jäädä tännekin ketjuun, jos ei toisten ketjujen K&B shippaus enää kiinnosta
Ei ole ainakaan ladyslo, hän kirjoittaa suoraan enkuksi. Toi eka viesti oli jostain muusta kielestä enkuksi konekäännetty ja toka viesti joku kummallinen käännös suomeksi.
 
vierailija
Meni vähän pieleen kirjoittajan arvuuttelu, en ole A tai pidä B:tä täydellisenä. Olen vain kielipoliisi jota ärsyttää tuo sana.
Miksi sitten sun oma kielellinen ilmaisu ja kielioppi on niin epätäydellistä ja virheellistä? Mua huvittaa, kun täällä morkataan toisten käyttämiä sanoja ja laitetaan oksuhymiö perään, mutta silti ei huomata niitä virheitä omassa tekstissään. Sitäpaitsi naamioit vttuilun kielipoliisin toimen alle, vaikka oikeasti haluat vaan vähätellä muiden kirjoituksia.
 

Yhteistyössä