Soja, varmaan on tosi rankkaa odotella siellä sairaalassa!!
Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ehkäpä pienillä on tosiaan nyt vähemmän tilaa liikkua ja siksi eivät niin aktiivisesti nyt liiku. :hug:
Unista, mä olen nähnyt kans todella kummallisia unia ja aika paljon painajaisiakin. Pari kertaa oon nähnyt sellaisen unen, että synnytän jonkun 10 senttisen pikku-ukon, joka jo kävelee ja kaikkee.. ja sitten yhtäkkiä pikku-ukko on hävinnyt ja etsin sitä joka puolelta.. Syytän unessa itseeni, muten saatoin olla niin huolimaton että lapsi hävis.. ja joskus unessa taas unohdan antaa lapselleni ruokaa ja lapsi kuolee... ja taas kauhee syyllisyys.. Tosi kummalista, mistä moinen syyllisyys oikeen kumpuaa!
Mä olin äsken siellä rakenneultrassa. Kaikki oli hyvin, vauvan rakenteet oli kunnossa, painoarvio oli 370 g.. Ja poikahan sieltä on tulossa! :heart: Eli alusta asti tuntunut poikafiilis piti paikkaansa.. Oli kivaa saada varmistus sukupuolelle niin voi alkaa ostelee pikkuhiljaa nuttuja ja muuta kivaa. On tää odotus ihanaa aikaa, oon niin onnellinen!! :heart:
Mitäs
Uskallankolle kuuluu?
fifiris 20+3 (vauvan koon puolesta olisi jo 21+0)