Murske, huh mikä kauppamatka!
Pikkuvadelmalle jaksuja supistuksien kanssa.
sebu: Mä oon kärsinyt ennen raskautta migreenistä, pahimmillaan 6 pv putkeen. Sain apua akupunktiosta. Nyt raskausaikana on kyllä ollut päänsärkyä, mutta ei migreeniä lainkaan. En ole selvittänyt saisiko akupunktiolla hoitaa migreeniä raskuaden aikana. Toivon sulle helpotusta, on tosi ikävä vaiva :hug:
Diodium: Muakin pelottais varmaan tuollainen istukka-asia. Jännitin, kun mulla oli kanssa vielä np-ultrassa istukka kohdunkanavan päällä, mutta rakenneultraan mennessä se oli siirtynyt. Hyvä kuitenkin, että tilannetta tarkkaillaan normaalia enemmän. Toivottavasti painajaiset jäis pois!
Mä oon ollut täällä muuttopakkaamisen ja remontin keskellä pari päivää. Rasitin sitten eilen itseäni ihan liikaa ja nukkumaan mennessä luulin, että oon tulossa vatsatautiin. Olin ihan varma että oksu tulee - ei tullu. No, tänään olen saanut kokea parit supistuksetkin (aiemmin ei oo ollu tällaisia) ja muutenkin olen ollut ihan poikki. Eli rasituksesta tais kaikki nuo johtua. Plus Hoopi ei tänään päivällä liikkunut yhtään. Onneksi nyt illalla on vilkastunut elämä tuolla masussa
Huomenna on tiedossa myös neuvolalääkäri.
Onko muilla ollut
rytmihäiriöitä? Mulla on nyt 2 viikon aikana ollut muutamia kertoja, hieman on helpottanut kun aloin syödä joka päivä magnesiumia. Täytyy puhua niistä huomenna lääkärille.
Liikkeistä: Mä taisin alkaa tuntea jotain satunnaista viikon 17 maissa, mutta päivittäin vasta siinä rv 20 tietämissä. Välillä on päiviä, että tuntuu tosi vähän liikkeitä, luulen että kaveri on silloin enemmän selkään päin. Viime aikoina olen saanut potkuja suoraan virtsarakkoon, ei ole muuten hauskaa se :kieh:
Vaunuista ja
ostoksista: Me hankittiin Teutonia Lambdat, etupyörät ovat kääntyvät. Vaatteitakin on tullut ostettua suht paljon ja otamme vielä äitiyspakkauksenkin. Saa nähdä olenko ostellut jo liikaa
Myös kestovaippoja olen jo saanut ja ostellut valmiiksi.
Mä lähden nyt lepäämään, muistakaa muutkin levätä kunnolla :heart:
verve + hoopi 24+6