Kympin hoidot

Moi! Mihin on kadonneet Myyrä ja Onni ja Toivo? Joko olette testailleet? Mulla vuoto jatkunut...ruskeaa tuhrua tullut ja nyt eka tippa vertakin. En kuitenkaan aio testata ennen perjantaita. Lisäks mulla on nyt tosi huono olo muutenkin. Kiitos kuitenkin rohkaisusta vuotojen suhteen, Sunflower ja Vadelmaunelma. Mulla nyt kuitenkin menossa jo pp 12, joten kiinnittymisvuodosta tuskin on kyse??
Pirpana, olen todella pahoillani, toi on NIIN väärin!!! :hug:
Vielä muutama päivä pitäis malttaa oottaa - sitten on testi tehty. Pelottaa. Veritestillä olis tiedon saanut jo tänään, mutta säästän nyt rahaa edes siinä...

Kiitos kaikille myötäelämisestä. Vadelmaunelma pahoittelut myös sinulle! Lohduttaa se, että kuulee muiden kokemuksia ja että kuitenkin selviää menetyksestä. Nyt tuntuu, että tämä on pahinta mitä on ikinä tapahtunut, ja että miten tästä voi selvitä.
Minua pelottaa, että käy samoin kuin sinulle, vadelmaunelma ja monelle muulle jotka ovat käyneet lääkkeellisen keskeytyksen läpi... että se ei onnistu ja kauheiden kipujen ym jälkeen sitten kuitenkin joudutaan kaavintaan. :'(
Vielä ei ole mitään merkkejä vuodosta tai muustakaan vaikka otin Mifegynin jo 9 tuntia sitten. Torstaina aamulla vasta pääsen varsinaiseen tyhjennykseen.

Inia ja Paiju: Miten sujuu, piinailusiskot? Minulla ei muita oireita kuin vähän alavatsan nippailua, nyt tuo väsymys on jo poissa. Pistin juuri isännän ostamaan herkkää testiä, että voi testailla ensi lauantaina... Onneksi viikko on niin haipakkaa ettei ehdi miettiä asiaa jatkuvasti.

Pirpanalle osanottoni! Suru kova varmasti tuollaisen jälkeen! Cateye, pidän peukkuja että plussa on tulossa!

Voi Pirpana, olen niin pahoillani. Iso :hug: sinulle ja miehellesi. Taisit vielä olla ensimmäisten joukossa plussaamassa siellä syksyn pinossa. Surkaa ihan rauhassa ja antakaa itsellenne aikaa toipua surusta ja menetyksestä.

Risikselle ja Jopulle myös iso :hug: - ja paljon jaksuja!
Cateye laittelen täältä tarraliimaa. Toivottavasti kaikki hyvin ja plussa tulee.
Katjuzkalle ja muille piinailijoille paljon tsemiä ja tarraliimaa myös. Plussatuulta täältä puhaltelen :whistle:

).( Huomenna kontrolli verikoe ja toivottavasti HCG nyt vihdoin nega. Tuulimunan jälkeistä vuotoa on nyt kestänyt 4vkoa... Veikkaan tosin, että nyt tulee jo ihan "normaalia" kuukautisverta. Tässä alkaa vaan mieli olla ihan maassa, kun vuoto vaan jatkuu ja jatkuu. Mistä tätä verta oikein riittää??? Onneksi on edes hyvä hemoglobiini :LOL:
En ajatellut vielä tähän kiertoon (?) varata kontrolliultraa vaan odottelen taukoa vuotoihin ja seuraavaa täti kierrosta. Siitä se sitten taas alkaa, jos alkaa.

Tsemppistä edelleen kaikille ja paljon jaksuja! Plussatuulia! Niin ja onnittelut utua :heart: :heart: :heart:

Sannis

pirpana74
Olen myös erittäin pahoillani puolestasi :'( Voimia surun keskelle.

Linnia
Kiva kuulla, että punktio meni niin hyvin ja monta soluakin saitte =) Mä yritän sit olla jännittämättä ja tuun huomenna kertomaan omat kokemukseni. Toivottavasti meidänkin saaliina olis useampi solu, ettei olis follikkelit tyhjää täynnä...

Aamulla ja päivällä on kyllä hyvin huomannut, että Pregnyl on vaikuttanut. Kävellessäkin on mielellään pitänyt vähän hitaampaa tahtia, kun on aristanut ja arkuus heijastunut myös nivusiin. Mutta iltaa kohti ei oo enää ollu niin voimakkaat tuntemukset. Pistän nyt kaiken toivon peliin, että saadaan huomenna hyviä uutisia ja kaikki menee hyvin!

Heippa Katjuzka! Kiitos ja tsemppiä sulle ihan hirmuisesti tähän toiseen koitokseen! Toivottavasti nähdään tuolla mukavemmalla puolella:) Mä käyn kyllä ahkerasti katsomassa sunkin vaiheita;)

Cateye - Tuhrulle ja verenvuodolle on monta syytä. Kiinnittymisvuoto on vain 1 niistä monesta. Mulla tuhru ja osittain verinenkin vuoto jatkui vielä pp14...
Ensimmäisellä kierroksella (kemiallinen raskaus) alkoi verenvuoto hyytymisineen pp10. Ja sitä verta tuli niin paljon, että mies meinasi lähteä viemään ensiapuun koska olin ihan heikkona. Silloin jo uskalsivat sanoa suoraan Väestöliitossa että on mennyt kesken.

Eihän sitä koskaan tiedä..
Tottakai pitää olla varautunut siihen pettymykseenkin, ymmärrän sen hyvin. Itse olin ekalla kerralla TÄYSIN VARMA että se onnistuu. Pettymys oli todella kamala:( Joten olen kokenut myös sen.

Toivotaan nyt että tuhru vain säikyttelee turhaan! Eikä ole pahitteeksi, että yksi pieni ihminen täällä rukoilee teidän puolesta :wave:

Heippa!
Cateye ja Myyrä, samoissa mennään...Mulla aamulla lämpöä 37.2.
Ei vuotoa, ei mitään tietoa missä mennään. Toivo vielä korkealla, toisaalta
joka toinen minuutti hermoilen ettei ole masussa mitään...
Yritän ajatella positiivisesti. Itkin kyllä eilen moneen kertaan, kun katsoin Sinkkuelämää elokuvan. Aikaisemmin se lähinnä ärsytti.
Tällaista tämä on, kun toivoo kovasti...
Mitä toi lämpö vois enteillä, vai enteileekö mitään? Kyseessä aamulla mitattu kainalosta.

Vastatkaa rakkaat palstalaiset jos tiedätte?

Sydämelliset pahoittelut Joppu ja lämmin halaus Pirpana, sanoja ei ole :hug:

Piinailijat peukut on teille pystyssä.

Onni ja toivo, itselläni lämmöt laskee vuorokautta ennen kun vuoto alkaa. Raskaana lämpöjen ilmeisesti kuuluisi pysyä korkealla. Mulla myös luget nosti lämpöjä, ja koska vuoto alkoi vasta 2 vuorokautta sen jälkeen kun lopetin luget, myös lämmöt laskivat vasta niiden lopettamisen jälkeen. Pidän kovasti sulle peukkuja, että olisi hyvä merkki.

~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************27.1.2010.***********

[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Shenda................2. IVF.....................pi...........25.1....28.1...FEL
Linnia..................1.IVF.......................pi...........26.1....28.1...NKL
Raitapaitainen.....2. IVF.....................ly..........27.1......29.1..GRA
Hanuu.................1.IVF.......................pi...........27.1....29.1...NKL
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lu.......................29.1...OYS
Helmiina78.........2. IVF......................ly...........1.2........3.2.....
Mandalay.............1. IVF.....................pi...........1.2................OYS
Annabell-77.........1. IVF.....................ly............vko 5
kataka.................2. IVF.....................pi.............vko 5
Nonna78............1. IVF......................pi.............vko 5..........TYKS
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Maricce.................3.IVF.....................ly.............vko 7
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 7
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 7..........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pi.............Helmikuu
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
Joppu................................2. PAS.......................Helmikuu
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 11.........FER
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Cateye.................................:heart::heart: ..............13.............29.1.
Myyrä-2................................:heart:.................13...................
onni ja toivo.........................:heart::heart:..............13...................
Inia.......................................:heart::heart:..............8...............2.2.
SaaraX...................................:heart:................8...............2.2.
Paiju......................................:heart:.................8...............2.2.
Alina79.................................:heart:.................8................1.2.
Willow...................................:heart:.................7...............1.2.
Sanasa...................................:heart:.................7...............3.2.
Syssy...................................:heart::heart:...............5...............3.2.
Katjuzka........AVATre................:heart:..............5................3.2.
Vadelmaunelma...................:heart::heart:..............5.................3.2.
Duffy..............VLO..................:heart: ................2...............
fiia 69....................................:heart:.................0...............12.2.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp

Utua81................25.1.....................357/ 18

Cateye, Myyrä ja onni ja toivo: Teillä on nyt todella jännät paikat...mä en itse päässyt noin pitkälle siirrossa ilman vuotoa, joten teidän tilanne näyttää todella hyvältä...en ymmärrä miten te pystytte olemaan testaamatta...vaikka mulla vuoto alko aikasin niin silti kerkesin monta testiä tuhlaamaan...Peukutuksia teille :heart: toivottavasti plussa pino kasvaa kohisten!

Mulla olisi perjantaina siirto jos ja kun pinokaiset selviää sulatuksesta...huomenna ottavat sulamaan ja saan kauhulla pelätä puhelinta että se ei soisi eli soittavat vain jos mitään siirettävää ei ole eli jos kaikki kunnossa puhelua ei tule...järkyttävää piinaa ja unettomia öitä tiedossa...

Toivotaan parasta meille kaikille ja koitetaan jaksaa kaikesta piinasta ja pettymyksistä huolimatta :heart:

Pirpana Ei oikein osaa sanoa mitään. Julma on maailma.. Oikein paljon jaksamisia sinulle ja miehellesi.

Mä en jaksais millään odotella ensi viikkoon.. Ens keskiviikkona alkaa sumuttelut. Onko teille muille muuten tullu minkälaisia oireita niin sumuista ku piikeistä? Kuumia aaltoja? Aknea?

Tsemppiä piinailijoille. Teillä on rautahermot ei voi muuta sanoa! Mä olisin tehty teidän tilassa jo varmaan 101 testiä. :LOL:

Iso lohtuhali Pirpanalle :hug: Elämä on joskus toooodeeella epäreilua :'(

Munkkiniemi, kiva kun saadaan lisää piinailukavereita, mulla punktio kans viikolla 10.. ensi viikolla lauantaina alkaa sumut ja eka ultra 24.2.
Tästä se pikkuhiljaa lähtee :)

Tsemppiä piinailijoille ja paljon paljon tarrasukkia :)

Samoin multa tsemppiä piinailijoille, rautahermot teillä on tosiaan. Mulla on aina alkanut vuoto PP9 lugeista piittaamatta joten mun mielestä aika hyvä merkki jos PP13 ei oo vielä hanat auenneet.... PLUSSATUULIA!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Kiitos kaikille kannustajille! Tänään paistaa upeasti aurinko, vaikka pakkasta onkin.
B)
Cateye ja Myyrä-2, oletteko kuulolla?
Mun rautahermoisuuteni johtuu negapelosta. Pelottaa yksinkertaisesti tehdä testiä, kun on aikaisemmin joutunut pettymään...

Moi taas...tää odottelu on kyl NIIN piinaavaa! Onni ja toivo, pidän peukkuja sulle - vaikuttaa lupaavalta, kun oot selvinnyt ilman vuotoja!
Mulla sen sijaan on vuotoa edelleen ja nyt se on jo tummempaa ja hieman runsaampaa. Elättelen vielä toivoa (etenkin, kun 2 alkiota on siirretty), mutta kyl tässä on itkukin jo päässyt jo moneen kertaan vessaan mennessä. Ja kiitos, Sunflower ja muut mukana olijat tsempistä. Kaikella lienee tarkoituksensa, kävi miten kävi. Kävin jo tänään sijaisvanhemmuus- ja adoptiosivuillakin. Adoptio kestää niin kauan, että se ei taida meidän kohdalla enää tulla kysymykseen. Ristin kädet, että meillä olis vielä toivoa oman lapsen suhteen...

Tähtisilmä79: Pidetään peukkuja että pienokaisesi selväiävät sulatuksesta :heart: Mäkin jännitän et kuuluuko puhelua kun jos yksikään niistä eilen punktioiduista munasoluista ei hedelmöity niin soittavat tänään, kääk, nyt vaan pitää toivoa ettei puheluita kuulu. Sanoin jo miehellekkin että sammutan koko kännykän ni se ei sit ainakaan soi :LOL:

Vähän harmittaa miehen puolesta kun se on ollut n.3kk juomatta ja simppatulos ei ollut muuttunut yhtään paremmaksi... Niin on toinen kiltisti tsempannut ja sitten ei mitään tulosta tullutkaan. Täytyy vain toivoa, että munasolut silti jaksaisivat hedelmöittyä.

Linnia: olet sitten siellä samassa piinassa ja epätietoisuudessa...on tosi inhottavaa kun soittavat vain jos ei siirettävää. Olisi kiva jos saisi jotain väliaikatietoja jokatapauksessa...mun piti yhdelle kaverille soittaa että "älä vain soita mulle nyt" (soittelee joka päivä yleensä)) että en kestä nyt puhelimen soittoa...aikoi sitten laittaa varotus tekstarin ennen puhelua =) Tsemppiä ja peukutuksia täältä Linnia sinullekkin! :heart:

Harmi kyllä kun miehesi on noin hienosti tsempannut ja silti parempaa tulosta ei tullut. Tämä on kyllä miehillekkin kova paikka vaikka välillä tuntuu että yksin tässä jännää ja kärsii, mutta kyllä se vaan miehillekkin kovalle ottaa. Meillä on miehellä priima tavaraa, joten hänessä ei ole vikaa, mutta muistan kuin jännäsi tulosta ja kun sai tiedon niin painu heti sikarille (ei tupakoi muuten) joten siinä näki kuin huojentunut oli ja kuin oli tulosta pelännyt...

Mut tsemppiä teille kovasti huomiseen ja toivotaan et meillä ei puhelimet pirise!

pirpana74 Olen todella pahoillani puolestanne.

Mä en haluu mennä huomenna sinne siirtoon :( .
Pelottaa jos ne soittaakin ettei kannata tulla...ei ole pienintäkään hajua että kuinka moni hedelmöittynyt tai mitään koska lääkäri maanantaina sanoi että torstaina vasta teitää koska tilanne elää koko ajan.

Mä inhoon tunkee noita lugeja tuonne kun ne sitte valuu pois.

Voimia ja jaksamista Pirpanalle :hug:

tsemppiä viimeisiin piinailupäiviin Cateye, Myyrä-2 ja onni ja toivo!! hermoja raastavaa aikaa elätte! Mulla itsellänihän testissä näkyi vasta pp15 haalea viiva, eikä mulla ollut minkäänlaisia oireita, paitsi se että vuotoa ei tullut. Niin ja niistä lämmöistä onni ja toivo: mulla on lämpöä ollut nyt koko ajan n. 37.3. Sekin alkoi kyllä vasta siinä pp14-15.
Olin malttamaton ja varasin ensiviikon tiistaille varhaisultran, sittenpähän näkee onko siellä alakerrassa ketään elossa, eli taas piinaillaan sinne asti. On tää kyllä varsinaista piinailua koko homma... huoh...

T. vieläkin hämillään oleva Utua 5+0

Hei Utua!
Kiva kun kirjoitit kuulumisiasi! Ja onnittelut sinulle! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!Ja kiitos tsempeistä.
Niin se kyllä on, että piinailun tuskaisuuden tietää vain toinen
saman läpikäynyt. Tänä aamuna vasta mittasin
lämmön, koska oli jotenkin kuumeinen olo.
Niinkuin jo mainitsin, pelkään testaamista, koska nega on niin hirvittävä näky.
Sinun kohdallasi piinailu päättyi onnellisesti, vaikka koit yhden negankin.
Toivon kaikille piinailijoille plussatulosta, ja jaksamista uuteen yritykseen negailijoille..
Saa nähdä miten itselläni käy.
:) :)

Cateye kunpa sen vaan tietäisikin että edes joskus se lapsi tulee! Ootko varmasti tarkistanut nuo adoptiorajat? - itsekin luulin, että hoidot alkaa olla ainoa vaihtoehto, mutta yllätyin iloisesti ettei rajat olekaan niin tiukkoja, niin nyt on jotenkin helpompi jaksaa näitä hoitoja kun ne ei ole se ihan viimeinen oljenkorsi

SaaraX piinaillen..vuodot ei ole tällä erää sentään jatkuneet, palelee, odotan kauhulla selkäkipuja, ne on mulla aina se merkki. Ollapa jo tuolla 13:ssa missä noi muut! Vadelmaunelma se aivot off-tilaan olisi tosi kiva. Miksen osaa ottaa tätä yhtään fiksummin kuin viimeksi? Koska oppii?

Pirpana toivoa torstaille, että kaikki menee nappiin, olisi aika. Sannis samaten, voitais teitä jo vähitellen palkita jaksamisesta.

Voisko joku siirtää kelloja viikolle kymmenen kiitos! Mä en jaksa odottaa enää ollenkaan. Tai jos sais sen ajan siirrettyä edes ens viikon keskiviikolle et alkais ne sumut. Miten mä ikinä jaksan piinapäiviä jos en jaksa odottaa edes noitten lääkkeitten alotusta? :LOL:

ON ihme kipuilua ja nippailua vasemmalla alavatsalla... samas kohtaa tuntui repäisevä kipu yöllä sangyssä kääntyessä. auts, mitä tää tämmönen on. tuntunu tänään sellasena tasaisin väliajoin tulevina jomotuksina. tällästa ittensä kyttäämistä tämä homma! :$

Yhteistyössä