Kympin hoidot

Risupesä paljon lohtuhaleja sulle ja jaksamisia!! Toivottavasti loma auttaa!!! :) Itselläni pikku breikki teki terää ja nyt olen taas "voimissani" taistoon.

Utualle paljon paljon onnea -upeaa!!! :heart:

Mulle voi lisätä punktiopäiväksi 1.2 ja siirtopäiväksi 3.2.

Risupesälle ja Jopulle iso voima :hug:!

Utualle onnea! :flower:

(.) Tietoisesti olen yrittänyt nämä pari kuukautta olla ajattelematta tulevaa pas:ia/ovulaation löytymistä/alkioiden selviytymistä sulatuksesta/parin viikon piinailuja, mutta eilen todellisuus iski, kun menkat alkoivat. Olin tuudittautunut ajatukseen, että menkat alkaa aikasintaan lauantaina ja sit vasta alan miettiin koko hommaa, mut näköjään ne päätti sit tulla muutaman päivän etuajassa.
Ja alkohan se stressi sitte heti eilen... :| Ehtinyt tässä jo miljoonaan kertaan miettiin, et miten jos mulla ei tulekkaan sitä kaivattuu ovulaatiota tai jos löytyy, mut sattus sopivasti siirto vklopulle, tai ettei alkiot selviäis sulatuksesta yms.
Mitenköhän sitä osais ottaa rennommin? Mulla on tää asenne lähinnä epätoivoa, se tuoresiirrosta saatu nega vaan kummittelee tuolla jossain takaraivossa ja pelkään jo valmiiks, kuinka paljon taas sattuu, mikäli joku tässä epäonnistuu (viimestään se nega sit parin viikon päästä)

Voimia ja tsemppiä muille tähän "lottoon"!
:heart: :heart:

~~~~~~~KYMPIN TALVIHOIDOT~~~~~~~~

************26.1.2010.***********

[/b]
[img]http://dl10.glitter-graphics.net/pub/1188/1188410d2tvw10xmk.gif[/img][/url]

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Shenda................2. IVF.....................pi...........25.1....28.1...FEL
fiia 69..................2. IVF......................pi...........25.1.
Linnia..................1.IVF.......................pi...........26.1....28.1...NKL
Raitapaitainen.....2. IVF.....................ly..........27.1......29.1..GRA
Hanuu.................1.IVF.......................pi...........27.1....29.1...NKL
Tähtisilmä-79.......1. IVF:n 1. PAS......lu...........29.1..............OYS
Helmiina78.........2. IVF......................ly...........1.2........3.2.....
Mandalay.............1. IVF.....................pi...........1.2................OYS
Annabell-77.........1. IVF.....................ly............vko 5
kataka.................2. IVF.....................pi.............vko 5
Nonna78............1. IVF......................pi.............vko 5..........TYKS
plasebo...............3.IVF......................pi..............Tammikuu
Cris......................4. ICSI ..................pi..............Tammi-Helmi
Nainen83............ 1. IVF:n 1. PAS.......................Tammi-Helmi
RouvaPapunen....1. ICSI...................pi..............8.2...........OVU
Äititär...................1.IVF:n 1.PAS........................vko 6.........OYS
Maricce.................3.IVF.....................ly.............vko 7
nehma....................2. ICSI................ly..............vko 7
Toivorikas-72.......3. ICSI:n 1. PAS....lu.............vko 7..........NKL
Mansikkainen79...1.ICSI....................pi............vko 7-8.......FEL
Marjaane.............2. IVF:n 1. PAS.......pi.............Helmikuu
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS......................Helmikuu
Joppu................................2. PAS.......................Helmikuu
Isis.......................3.ICSI....................ly.............vko 9
Nipsu74................2. IVF /ICSI...........pi.............vko 10........OYS
Ansku-82.............1. IVF.....................pi.............vko 10........OYS
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi.............vko 10.........NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä............Maaliskuu....FEL
Mimosah76..........1. IVF.....................................vko 11
Heidh ..................2. ICSI...................pi.................
tytti-82..................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä..........PP.........testipv

Cateye.................................:heart::heart: ..............12.............29.1.
Myyrä-2................................:heart:.................12...................
onni ja toivo.........................:heart::heart:..............12...................
Inia.......................................:heart::heart:..............7...............2.2.
SaaraX...................................:heart:................7...............2.2.
Paiju......................................:heart:.................7...............2.2.
Alina79.................................:heart:.................7................1.2.
Willow...................................:heart:.................6...............1.2.
Sanasa...................................:heart:.................6...............3.2.
Syssy...................................:heart::heart:...............4...............3.2.
Katjuzka........AVATre................:heart:..............4................3.2.
Vadelmaunelma...................:heart::heart:..............4.................3.2.
Duffy..............VLO..................:heart: .................1..................

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki...........testipäivä............HCG / pp

Utua81.............25.1.....................357/ 18

Jaahas, meikäläinen taitaa ryhtyä kiilailemaan tuolla piinalistalla. PP 7 (kp 25) ja tuhruvuotoa. Toimiiko tämä progesteroni jotenkin kiertoa lyhennyttävästi?? Eihän tästä touhusta tulee yhtään mitään. :|

Risupesä nautinnollista luomulomaa!

Joppu: voihan paska sitten :hug:. Tää on niin pirun raskasta. Toivottavasti pääset ilman välikiertoa seuraavaan passiin, laitoin sut jo uudestaan listalle, oliko tämä nyt kuinka mones hoito ja mikä on hoitopaikkanne? Linnialle tsemua punktioon, toivottavasti on hyvä saalis!

Nyt on sit aika varattuna ultraan... Vähän kyllä epäilyttää, et käykö tässä nyt niin, et vielä joudutaan odottelemaan PAS-siirtoa ainakin seuraaviin menkkoihin, koska täähän oli tarkoitus tehdä luomukiertoon, mut ihmettelin hoitajalle juurikin sitä, et ainakaan aiemmin minulla ei ole ollut yhtä johtofollikkelia ja sen takia aikoinani olen Clomifenia popsinut... Mietin, et tuskimpa tilanne on sillä saralla ainakaan parempaan suuntaan muuttunut viidessä vuodessa, kun tänä aikana on torvet tukkeutuneet ja kohtu ollut täynnä kiinnikkeitä...
Meinaahan tää taas hiukan vetää mieltä matalaks....

No Niin, nyt tuli Naikkarilta soitto eli 9.2 alkaa sumut ja 24.2 pistokset. Jos kaikki menee odotetusti, niin punktio ja siirto on viikolla 10. Nyt pelottaa tää toivon ja innostuksen viriäminen, kun tietää, että pudotus on sitten korkealta ja kovaa, jos ja kun tämä ei onnistukaan. Yritän uskaltaa antaa itselleni luvan kuitenkin toivoa. Jotenkin sitä haluais suojella itseään pettymyksiltä-as you all well know....listaan voi päivittää siis NKL ja punktio viikolle 10.

Moi!
Kävin tänään toisessa ultrassa (viime ke oli eka). 4 isoa munista (15-17 mm) ja 4 pienempää (12-14 mm) näkyi. Oli kuulemma liiankin hyvin tuo Puregon tehonnut ja lääkäri pähkäsi aikansa että punktio pe vai ma. Limiskin oli 8 mm!! Parempi ku ikinä aiemmin! :wave: Tuuletukset sille!
Lääkäri päätyi kuitenkin jättämään punktion maanantaille että tulee parempi saalis. Puregonia pistän enää vain kerran (ke 75 IU) ja perjantaina taas ultrataan. Onko kellään irronnut ne munikset ennen aikojaan ja punktio on mennyt mönkään?
Paiju Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Piinapäiviä on vaikka kuinka monta jäljellä! Tsemppiä! :flower:
Toivorikas:Päivittäisitkö mulle sen punktiopäivän 1.2. ja jos siirtoon asti päästään niin se on 3.2.? Kiitos! :)
Helmiina:Mennään samoissa aikatauluissa! HUi, jänskättää!
Utua: Miljoonasti onnea! Nautithan täysillä olostasi. Litratolkulla liimaa ja kilokaupalla tarrasukkia, ole hyvä! Perästä tullaan.. :)
Piinailijoille tsemppiä ja muuta ajateltavaa hauskan videon muodossa: http://www.youtube.com/watch?v=yJzQiemCIuY !

:hug: ja voimia Risiksella ja Jopulle!

Onnea kovasti punktioon menijöille! Raitapaitainen, tuo oikean punktioiminen kuulostaa hurjalta, tule sitten kertomaan miten meni!

ON: Ei mitään oireita! Muut pp7, onko teillä? Ai niin Paiju, peukkuja että tuo on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa!

Heippa kaikille! Palaan tuolta odotuspuolelta tänne hoitopinoon. :'( Eilen raskausviikolla 13+3 nt-ultrassa todettiin sikiön menehtyneen reilu viikkos sitten. Oli ihan hirveä järkytys nähdä pieni vauva siellä kuolleena makaamassa kohdussa. Mitään oireita keskenmenosta ei ollut, ei kipuja eikä vuotoja, luulin jo selvinneeni keskenmenoriskistä kun olin jo 14:lla viikolla. :/
Ihan kamalaa, kun ensin pitkän hoitohistorian jälkeen vihdoin onnistutaan mutta sitten pieni otetaan pois juuri kun oli saanut vähän hengähtää keskenmenon pelossa.
Tänään aloitettiin lääkkeellinen tyhjennys. Nyt odotan kotona vuodon alkamista ja torstaina gynen polilla lisätään lääkitystä ja varmistellaan että kohtu alkaa tyhjentyä. Tämä on ihan hirveää, ei voi kuin itkeä... :'( en kyllä toivois tällaista tuskaa pahimmalle vihamiehellekään!
Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti että kuitenkin raskaus alkoi ja ilmeisesti keskenmeno oli sikiöstä johtuvaa eikä minun huonosta kohdustani ja muusta minun tekemisestä. Lääkäri sanoi että näillä viikoilla menehtyneissä sikiöissä on yleensä joku vika, kromosomihäiriö tms. Yritän ajatella, että parempi näin kuin, että olisin saanut pahasti vammaisen tai todella sairaan lapsen.
Tämä oli viimeinen pakkasalkio ja yritetäänkin päästä uudelle IVF-hoitokierrokselle mahdollisimman pian kun tästä on toivuttu.
Minut voi merkata listalle 2. IVF ja väestöliitto. Ajankohdasta ei vielä tiedä.
Tsemppiä kaikille lapsettomuuden kanssa kamppaileville kohtalotovereille!

pirpana: olen todella pahoillani sun puolesta, en pysty kuvittelemaankaan mitä käyt läpi. Eipä tuohon juuri mitään lohdutuksen sanoja löydy. Äärimmäisen lämmin lohtuhali. :hug:. Lisään sut listalle, toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.

Heippa tuolta odotus -pinosta. En tule hehkuttamaan omaa oloani vaan tsemppaamaan. Käyn lukemassa tiuhaan tahtiin teidän kuulumisia ja osui silmään tuhruvuodosta kärsivä Paiju. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA PERIKSI HETI JOS TULEE TUHRUA! Se on ihan uskomattoman yleistä alkuraskaudessa! Itselläni tuli puhdasta verta pp7 jonka jälkeen 6 päivää tuhrua. Olin jo luovuttanut sen verran että ilmoittauduin mukaan bileisiin ja en todellakaan säästellyt juomisiani :whistle: . Testipäivänä piti kuitenkin testi tehdä ja näyttikin 2 selkeää punaista viivaa! pp14 oli hcg 276 eli hyvinkin raskaana olin:) rv7 näkyi ja kuului sydänäänet..
ETTÄ ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET LUOVUTTAKO SIITÄ TUHRUSTA. TSEMPPIÄ TEILLE KAIKILLE HURJASTI JA PIRPANALLE MYÖS KOVASTI VOIMIA SURUTYÖHÖN JA UUTEEN HOITOKIERROKSEEN...

Sun 10+1

Pirpanalle paljon jaksamista :hug: ja uskoa tulevaan :heart: voin kuvitella mikä järkytys on ollut, kun tuo on se peloista pahin, jonka ei toivoisi kenellekään käyvän toteen.

Moi, Sunflover! kiva kuulla sinusta!Onnea masun kasvatteluun! :flower:

Voi Pirpana..... olen tosi pahoillani...:( Ihan kamalaa....:(

Mandalay; Jee meillä on ihan sama aikataulu!!! :D Pistätkö myös orgalutrania?

Mulla oli eilen ultra ja siellä näkyi 11 follikkelia. Ei vielä osattu sanoa ehtiikö kaikki sopivan kokoiseksi. Pienin taisi olla 13mm ja isoin 17 mm. Perjantaina seuraava ultra. Eilisestä lähtien aloin pistämään orgalutrania Puregonin lisäksi. Maha ihan hellänä piikittelyistä :)

Pirpana :hug: olen tosi pahoillani sun puolesta. Että viikolla 14, huh huh. Voimia pahimpiin päiviin!! Ja kerro jatkoista sitten kun jaksat.

Kiitos Sanasalle, Sunflowerille ja muille kannustuksesta. Yritän piinailla paremmin, mutta tällasta se nyt vaan on.

Mitens te Cateye, Myyrä ja Onni, jotka olette jo 12 asti selvinneet??

Helmiina minusta tuo ultra kuulostaa tosi lupaavalta!

Paiju; kiitos, ihan hyvältä tuo saalis kyllä kuulostaa :) Tsemppiä sulle piinailuun!!! :)

Fiia; Saatteko te itse päättää laitetaanko molemmat? Mä yritin jo viimeksi, että oisin saanu kaksi kerralla. Eikös siinä oo suuremmat mahdollisuudet että edes toinen kiinnittyy? Eli itse haluisin kaksi mukaan jos saisin päättää.. :)

Pirpana: :hug: Paljon voimia Sinulle.

).( Nyt on punktiosta kotiuduttu ja meni kaikkinensa ihan hyvin vaikka niin paljon jännitinkin. Mutta onneksi suoneen tuleva kipulääke ja rauhoittava olivat niiin tehokkaat että turhaan pelkäsin. Saaliina 28 mutta vain 15 oli solu.. Et ihan ok =)

Hanuu: Ei kannata jännittää hyvin se menee, jos olisin tiennyt että punktio sujuu näin kivuttomasti niin ehkä olisin osannut ottaa sen rennommin mielin. Tsemppiä huomiselle! :)

Paiju: Mulla oli silloin tuoresiirrossa pp8 ja pp9 tuhrua ja plussa tuli :) Älä siis panikoi. Minä panikoin täällä taas sitä, että entä jos ei nyt tuhrua tulekaan, niin tarkoittaako se, että tulos on negaa :/ Tyhmää varmaan miettiä tällaista, mutta jäi vain mieleen tuo vuoto ja mietin, että olenko mä niitä ihmisiä, joilla kiinnittymisvuotoa on vai voiko olla samalla ihmisellä niin, että joissakin raskauksissa sitä on ja joissakin ei. Nyt pitäisi saada aivot off -tilaan :headwall:

Pirpana :hug: Lämmin halaus ja pahoittelut sinulle :'( Pystyn kuvittelemaan, miltä sinusta tuntuu ja mitä tällä hetkellä käyt läpi. Koin nimittäin itse syksyllä vastaavaa: eka 2 alkion tuoresiirto toi plussan, raskaus alkoi tuplina, joista toinen kesken rv 5+. Viikolla 6+3 näkyi ultrassa 2 raskaussäkkiä, mutta vain toisessa asukki ja sillä syke. Kaikki meni loistavasti, oli pahoinvoinnit ja muut. Ei mitään merkkejä ongelmista. Vielä rv 10+ alussa neuvolassa pieni vilkas ja syke ultrassa selvä. Mutta rv 10+4 maailma romahti, kun lääkäri ei enää löytänyt sykettä. Sairaalareissusta tuli monella tapaa karsea, epäonnistunut lääkkeelinen tyhjenys päättyi keskellä yötä kaavintaan. Tuskallisinta omalla kohdalla tuossa tilanteessa oli kuitenkin se, että samaan aikaan siskoni oli samassa sairaalassa synnyttämässä ja hoitamassa vastasyntynyttä vauvaansa, kun taas minä olin pieniä elämänalkuja poistamassa kehostani :'( Toipuminen on kestänyt pitkään ja olen ollut tosi katkera, että näin kävi. Lapsettomuus on jo yksistään niin kohtuuton taakka, että mitään keskenmenoja siihen ei enää tarvittaisi. Voimia sinulle ja miehellesi :hug:

Joppu: Ei tarvitse välikiertoja, heti voi tehdä perään uuden PAS:n.

Täällä ollut tänään lieviä alavatsakipuja aamulla. Samoin yöllä heräilin pienoisiin alamasun kramppehin ja repäisykipuihin munasarjojen tietämillä.

Yhteistyössä