Hakutulokset

1. S

Lapsettomuushoidoista loppuvuonna (2009) plussanneet <3

Mulle voi muuten muuttaa tuohon lasketuksi ajaksi 23.8 :D .Dreamer - hienoa että selvisit vain säikähdyksellä! Tuollaisia säikähdyksiä ei todellakaan tarvittais!!
  2. S

Oho, onpas täällä taas tapahtunut! Doris - Voimia sulle ihan hirvittävästi! Tuo on NIIIIIN VÄÄRIN! Paljon paljon tsemppiä PASiin ja monet tarrasukat! :hug: Meillä oli alkuraskauden ultra torstaina eli eilen ja vahva syke kuului ja näkyi! Oli se hieno hetki! Mies liikuttui syvästi ja...
  3. S

Heippa hei! Pitkästä aikaa alkaa huomenna normaali arki..näiden ihanien vapaapäivien jälkeen! Uusivuosi meni ystäväpariskunnan mökillä ja ei tarvinnut heitellä juomia kukkapuskiin :laugh: . Olo oli kuitenkin niin huono, että minusta ei hyvää seuraa saanut. No, naurettiin ja rupateltiin mutta...
  4. S

Heippa pitkästä aikaa täältäkin! Ei mitään sen erikoisempaa ole tapahtunut. Väsyttää kamalasti ja ällötysöllötys olo melkein kokoajan. Nälkä on jatkuvasti mutta silti ei tee mieli syödä ja syömisestä tulee paha olo. Yöt on painajaismaisia. Ramppaan vessassa ja heräilen muutenkin vähän väliä...
  5. S

Eikun siis häh. Mähän oon laittanu siihen laskuriin 3.12..?!? No eihän se pidä edes paikkansa. 2.12 oli siirto ja punktio 30.11. Jos se lasketaan punktiopäivästä eteenpäin niin sit mulla kuitenkin olis vasta 5+2..
  6. S

Heippa Doris!! Tuttujakin näkee :D . Mut nyt mä olen AIVAN PIHALLA.. Eikös sulla Doris ollu siirto päivä mun jälkeen eli 3.12? Mä oon ymmärtänyt että mä olen vasta 4+6.. tai siis tuo vau.fi laskuri näytti sellaisen. Mutta mikä toi 5+2 on? En mä noista mitään ymmärrä :D Dream84 - Ihanaa että...
  7. S

Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Elenia - Mä meinasin sulle kirjoittaa että älä tee samaa virhettä kuin minä - eli luovuta ennen testin tekoa! Mullakin tuli verta ja luovutin totaalisesti! Ja yhtäkkiä testi näyttikin plussaa! Ei se veri tai tuhru vielä tarkoita yhtään mitään - Aivan mielettömästi onnea sulle plussasta!! :hug: ...
  8. S

Kiitos Pikkuvadelma ja Dreamer lohdutuksen sanoista. Ehkä tässä nyt kuitenkin yritän rauhoittua ja ajatella, että hermoilemalla ei asia ainakaan parane. Kuitenkin elimistössä tapahtuu suuria ja mä en ole eläissäni edes särkylääkkeitä syönyt kuin varmaan 5 ja yhtäkkiä pumpataan täyteen hormonia...
  9. S

Lapsettomuudesta 5 vuotta kärsinyt raskaana oleva ihminen ei saisi valittaa... MUTTA.. Koko eilisen päivän ja yön (ja vähän nyt aamullakin) olen kärsinyt kovista alavatsakivuista. Mahtaakohan kuulua asiaan? Vai pitääkö tässä nyt jouluna keskenmenoa pelätä :o . Yöunet ovat muutenkin todella...
  10. S

Mä oon ottanu sitä 2 tablettia heti aamulla samaan aikaan ku laitan crinonen.. en oo ees ajatellu et vois olla jotain haittaa :|
  11. S

Pikkuvadelma - Oliskohan kyse vain itsesuojeluvaistosta? Kun kuitenkin selvästi pelkäät että jotain tapahtuu etkä ehkä sitten halunnut liikaa heittäytyä onnelliseksi? Voisin ajatella että itse toimisin juuri näin. ON: Mä herään joka hemskatin yö ainakin pari kertaa!! Raivostuttavaa...
  12. S

Kirma - Kiitos:) Lääkärit päättelivät siis asian siitä koska kärsin todella huonosta olosta lugejen aikana. Siis ilta- ja yöpahoinvoinnista. En koskaan saanut kohtauksia aamuisin tai päivisin vaan aina tarkalleen illalla alkoi. Lääkärit sanoivat että lugethan aiheuttavat raskausoireita ja...
  13. S

Heippa Nippe!! Testiviivan kohdalla ei pitäisi olla yhtään mitään eli kyllä sulla jossain vaiheessa on hcg noussut kun on sen saanut aikaiseksi. Koska sulla on virallinen testipäivä? Meinaatko mennä veritestiin? Sun tapauksessa menisin ehdottomasti:) Hurjasti tsemppiä!!
  14. S

Mä elelen edelleen epäuskossa.. siihen asti kunnes pääsen sinne ultraan. En vaan pysty uskomaan ja kokoajan pelkään että punaista tulee pyyhkiessä. Eilen olin torilla myymässä siskoni kanssa ja sanoin hänelle, että nyt alkoi menkat. Että tunnen sen kun tulee vertakin. Siskolla on 2 kaksi lasta...
  15. S

:D Kiitos vielä onnitteluista! Mä tyhmä luulin, että piinailu loppuu plussaan.. mutta ei. Nyt se vasta piinaa onkin! Edelleen jokaisella vessareissulla pitää tarkistaa näkyykö punaista jos nyt sattumalta Crinonetöhnässä pari vaaleanpunaista pistettä näkyy niin päivä on pilalla. Hirvittävän...
  16. S

Kiitos te ihanaiset!!! Ja mä niiiin toivon että tulette mun perässä plussanneisiin! JOS MÄ TEIN SEN NIIN KYLLÄ TEETTE TEKIN!!! Oli toivo aivan järjettömän alhaalla! En voi vieläkään uskoa.. Mutta muistakaa: Ei se tuhru ja pieni verimäärä välttämättä merkitse yhtään mitään!!
  17. S

Heippa! Mä nyt uskaltaudun mukaan kun kerran selkee plussa oli:) Tänään sain keskiviikon (pp14) hcg:n tietää ja se oli 276. Oon sen lisäks tehny lukemattomia testejä + tavallisen raskausveritestin. Ai miten niin pelaan varman päälle :whistle: . Vielä pitää jännitellä ultraa..:ashamed...
  18. S

HCG OLI 276 ELI OLEN OIKEASTI RASKAANA!! MÄ EN VOI USKOA TÄTÄ, EN VAAN VOI!!! EI HERRANJUMALA!! YLI 5 VUODEN YRITYKSEN JÄLKEEN... MÄ OLEN RASKAANA!!!
  19. S

Ripperi - Siis hienoa että pikkuinen ei ole tullut ulos!! Tuo VIELÄ sana häiritsi mua.. vaikka kyllähän se sitten joku päivä sieltä ulos tulee väkisinkin :laugh:
  20. S

Ripperi - hienoa että pikkuinen ei ole vielä tullut ulos!! Mä olen tehnyt vasta.. öööö.. 5 testiä ja varmasti tulen tekemään enemmänkin! Mies pitää mua ihan hulluna mutta mun mielestä tää on täysin normaalia :laugh: Nyt on alkanu aamupahoinvoinnitkin. Taas viime yönä heräsin huonoon...

Yhteistyössä