Katriina: ite olin myös pahassa taudissa tossa vähän aikaa sitten ja kaksi kuuriakin tuli syötyä. Kuitenkin tänään kävin ultrassa ja siellä se kaveri oli, että ei ainakaan vielä ollu itteensä ottanut taudista :hug:
Ja mulle totes neuvolassa täti, että näin alussa ne vauvat on siellä äidin masussa tosi hyvässä suojassa, ettei ne paljon itteensä kai ota. Tietty noita lääkkeitä vaan sellasia mitä saa syödä.
Tosiaan..kyllä oli hermot kireellä tähän aamuun saakka kun np-ultraa odottelin. No, siellä se oli, hengissä. Oli kasvanut älyttömästi kahden viikon takaa, heti huomasi. Tais aueta jotkut salatut tunteet, kun eka kuunneltiin sydäntä ja koko ajan porasin vaan =) Ennen olen ultrissa vaan hymähtänyt, että joo o..
No, sitten sain itteni rauhoitettua ja katsottua läpi sen homman. Oli tosi kivasti, kun oli seinällä telkkari mistä nähtiin kokoajan miehen kanssa. Tämä oli siis Tampereella Terveystalolla, kun sinne on meidän kunnan ultrat ulkoistettu. Yleensä on joutunut tihrustaa samaa näyttöä kun ultraaja. Kaikki oli kunnossa, mittojen mukaan mentäisi kaksi päivää pidemmällä, mutta eihän ne sitä muuta noin pienestä heitosta. Niskaturvotus oli 0,99 ja sitten se riskiluku noiden mittojen ja verikokeen perusteella oli 1:14000. Eli ei ainakaan meidän kohdalla hoidot muuttanu tulosta, tai jos muutti niin silti riski on tosi pieni.
Voi vitsi.. kyllä sitä taidetaan nyt raskaana olla!!!! :heart: Nyt aion avoimesti sen kertoa, jos joku kyselee kuulumisia. Käytiin sitten vielä miehen kanssa ultran jälkeen katselemassa vaunuja ja muuta krääsää, vähän niinkun hengen nostatukseksi
Mies mulle kotimatkalla hyväntahtoisesti naureskeli, kun vollasin vaan silmät päästäni sen ultran aikana.. Maaliskuun alussa olisi sitten rakenneultra ja sitten aion myös mennä 4d ultraan. Täytyy kyllä sanoa, että oon taas ajatellu ettei siellä voi mitään hengissä olla, kun näin helppoa on ollu..että kyllä on helpolla päästy tämä alku ainakin! Jos ei tota stressiä lasketa.
Miukula: Onko se se Bola-koru? mä olen kans kattellu hoitojenkin aikana, että sellasen haluan ostaa. Onko sulla ihan sileä, vai onko siinä joku kuva, kuvio tms? Niitä on aika paljon erilaisia, että yritä siitä nyt sitten valita.
Tänään aion pistää mammavaatteita tilaukseen! :wave:
On muuten tosi hienoa, kuinka meidän ketjussa on nämä hommat edenny. Jatketaan samaan malliin :heart:
Pikkuvadelma 12+5