Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

JeJa :wave: täällä samat fiilikset =) Mutta eikös tässä olla siirtymässä siihen seesteiseen mutta energiseen keskiraskauteen :) Mä ainakin TODELLA toivon, että näin on. Alkuraskaus on ollut paljon pahempi=uuvuttavampi kuin kahdesta ekasta! Onkohan ikä tuonut oman lisänsä ku viime raskaudesta...
  2. U

Pino alkuraskauden hermoilijoille

cadillac paljon tsemiä huomiseen ultraan :)
  3. U

Hiljainen masuasukas

Pitäisi ehdottomasti
  4. U

rautatableteista... joku täällä laittoi, että ottaa rautatabletteja ja lisännytkin annosta. Mun terkkari sanoi, että rautatabletteja ei saa aloittaa ennen 16.rvkoa, koska niiden vaikutusta sikiöön ei tiedetä. Mites muilla? Uusis 12+2
  5. U

Voi Kärppis, onpa raskasta :( Rauhallisia lepopäiviä sinulle ja vauvalle, kaikki kääntyy vielä hyväksi =) :heart: :hug:
  6. U

Voi Kärppis....pääsin vasta koneelle ja lukemaan sun kuulumisia :'( Toivottavasti kaikki hyvin :hug: Nyt jännittää... :ashamed:
  7. U

Allusmamma juu, mä kuuntelin NIIN tarkkana joka ainoan sanan mitä lääkäri sanoi =) Keskityin hyvin tarkasti vaikka onnenkyyneleet valui poskilla koko ultran ajan :heart:
  8. U

Ultrassa kaikki hyvin :heart: :heart: :heart: Siellä hän nukkui käsi poskella... Ihan lopuksi heräsi ja heilutteli kovasti =) Ihanan suloista!!!!!! 3D-kuvaa yritettiin ottaa, mutta vaavi tarjoili vaan selkäänsä kameralle...saatiin kyllä kuva missä on pää melkein kokonaan piilossa :D...
  9. U

Onnittelut leidille hyvistä ultrakuulumisista :flower: :hug: Almaa :wave: mulla huomenna kans niskapoimu-ultra...hitto, ett jännittää jos kaikki ei olekaan hyvin... :ashamed: voi tuska.... :/ Aika onneks heti aamulla, mutta tänne pääsen kertoilemaan kuulumisia ehkä vasta illalla...
  10. U

angelmum :hug: :'( Mulle voi lisätä tietoihin, että synnäri TYKS ja kolmas tulossa mutta siis eka yhteinen :) Uusis 11+2
  11. U

Kärppis me jaetaan siis yhä enemmän raskaushengenheimolaisuutta :laugh: meillä lasketut ajat ihan samoissa ja molempien ystävät n.4pv perässä.... huisia =) :hug:
  12. U

Heeeelou pitkästä aikaa!! Ja tervetuloa kaikille uusille :flower: Sulla on Kärppis sitten ihana vaaka!! Meikäläisen vaaka on näyttänyt jo USEAMMAN kilon lisäyksiä ja siksi ei huvittaisi yhtään mennä huomenna ekaan neuvolaan. Harmittaa niin pirusti nuo lukemat! Enkä ees tiiä mistä tulleet...
  13. U

Kärppis, onnittelut myös sinulle hyvistä ultrakuulumisista :flower: Ja mä en noihin päivän tai parin heittoihin perusta, menen kuukautisista laskemalla kunnes toisin varmuudella todistetaan B) Ja ihanaa jo aatella, että kun palataan reissusta, viikkoja on kasassa jo 10....huiiih :) Uusis...
  14. U

Varhaisultra takana, tehtiin vatsanpäältä vaikka viikkoja vasta 9+2!? Mutta hyvin näkyi pikkuinen ja sydän sykki reippaasti :heart: =) Isukki oli ihan ihmeissään ja pelästyikin sydänäänien voimakkuutta :D Pituutta 2.7cm eli vastaa viikkoja 9+4 mutta lekuri sanoi että noin pieni ero voi johtua...
  15. U

Pikainen moi kaikille, mukana ollaan vielä :) Huomenna ultra, nähdään eka kerran onko masussa oikeesti jotain....hui! (.) Pahoinvointi helpottamaan päin, ilmavaivoja edelleen, yöllä pitää käydä kerran vessassa ja nukun tosi levottomasti=heräilen usein...eipä kai muuta... Tuomenmarja :hug...
  16. U

It`s a girl sanoi ennustus ja olen samaa mieltä kunnes toisin todistetaan ;) Mun mielestä selviä tytön merkkejä on tää plösähtäminen, finnit, kaamee pahoinvointi... ihan tyttöolo. Näin eilen yhen kaverin, ei olla nähty pariin viikkoon. Totesi, että ohoh, ei tuon mahan kanssa enää mitään...
  17. U

HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

Tervehdys kaikille! Olen vasta alkuraskaudessa, mutta käynyt mielenkiinnolla lukemassa teidän synnytysodotuksianne ja -kertomuksianne :) Mulle jäi kakkosen synnytyksestä synnytyspelko, mutta mieli kivasti rauhoittunut lukemalla teidän kertomuksianne...kaikesta selviää ja palkinto on mahtava...
  18. U

Hei kaikille ja tervetuloa uusille! Onnittelut ultrassa ihania nähneille :heart: Täällä mennään kuten ennen: kuvotusta, masun turvotusta+kamalasti ilmavaivoja, lievää väsymystä... Mutta niinkuin joku joskus sanoi, uskomatonta että liikunta helpottaa olotilaa eikä silloin oireet tunnu...
  19. U

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

caro79 kyllä meitä tyksiläisiä on, mutta itse ainakin pysyttelen vielä hermoilijoiden puolella ja käyn kurkkimassa täällä La 27.2. Neuvolaan kun soitin aikaa, terkkari naureskeli että kylläpä näitä soittoja on tullut poikkeuksellisen paljon parin päivän aikana!! Eli hänen mukaansa ruuhkaa...
  20. U

Lentisaak, mikä nainen!!! Ymmärrän todella huolesi uuden sisaruksen suhteen!!!! Mutta jos miehesi pystyy näköjään edelleen mielipiteillään vaikuttamaan naiseen, niin toivottavasti nytkin ymmärtää mikä on lapsille parhaaksi...vaikka hänellä se tuntuu vääristyneen. Ehkä hän ajattelee olevansa hyvä...

Yhteistyössä