Voi, Ihana nähdä sua täällä
Tuomis!!!! :heart: Mulla onkin ollut sinnuu ikävä, ja ihan päivittäin olen sua ajatellut, ja monet itkutkin tirauttanut ihan empatiasta... Kuule, jos vain haluat, niin sinähän kuulut juuri tänne, meidän kanssa! Saadaan sitten yhdessä jännitellä hoitoja sun muita - voi, miten mahtavaa huomata muuten, että olet jo kääntänyt katseesi tulevaa kohti! Hurjasti tsemppiä sulle! :heart:
Kärppiksen kuulumisia odottelen minäkin kynsiä pureskellen...
Huh, pisti tää meidän ipana taas jänitysnäytelmän pystyyn; kävin siis tänään siellä kätilöllä, ja kyllä hänkin möntyi, että LA on pakko siirtää aikaisemmaksi -hänhän meinasi ensin, että se olis vasta 3.2, mutta nyt muutettiin se 21.2 -ekan ultran mukaan.
No, sanoi sitten, että nyt varmasti kuuluu jo sydänäänet. Mutta eipä kuulunutkaan mitään. Varmaan puoli tuntia se reppana yritti ja yritti; ja mulla tietty jo tuskan hiki otsalla.
Lupasi jo laittaa lähetteen ultraan, mutta käski vielä mennä juomaan pari kuppia vettä, ja odottelemaan hetkeksi.
Kun rakko oli aivan täys, yritettiin uudestaan, ja sieltähän ne kuului heti...jumps jums vaan...mokoma pentu, kun tollai äitiään säikytelee!!! Eli loppu hyvin, kaikki hyvin, ja nyt mamma nukkumaan! Hyv yöt, ja huomiseen!