Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

JeJa mulla ihan samat tuntemukset jo about viikko sitten :wave: Alkoi jo lenkillä hieman tuntua ja illalla oli jo aikast kipee! Niitä liitoskipuja varmaan... lohdutukseks voin kertoa, ett mun siskolla ne alkoi kans jo alussa, kesti koko raskauden ja vielä ½vuotta synnytyksestä :laugh: No ei...
  2. U

Miiuliini85 tervetuloa, meillä sama l.a. :wave: :hug: Ja tervetuloa kaikille muillekin uusille, muutama on tainnut taas tulla sen jälkeen ku viimeks kävin =) Ihanaa, että meitä on näin paljon :flower: Ja hyvä ettei kovin moni oo tulos mun kaa ruuhkauttamaan TYKS:aa :laugh: Pitääkin...
  3. U

Ilmoitus vaan, että mukana ollaan :wave: ja kaikkien jutut käyn lukemassa. Itellä ei vaan erityistä kerrottavaa, kaikki hyvin =) UÄ 17+0
  4. U

Pahoittelen jo heti aluksi etten muista juuri koskaan kommentoida muiden juttuja... paitsi niitä jotka kolahtaa täysillä omaan odotukseen! Nytkin tätä alkaessa oli mielessä vaikka mitä ja silti taisin jo unohtaa... :snotty: No ainakin sitä piti kertomani, että eilen neuvolassa ja sydänäänet...
  5. U

Tatuka meidän esikoisen -00 vaunuissa jo heittoaisa joten aikast kauan ovat olleet :D Ja nyt tulee pimeetä tekstii... :laugh: Siis äsken makoilin sohvalla enkä malttanut nousta ku vauvalla oli niin kova meno päällä, ihana kuulostella elämää masussa :heart: No, aloin siinä sitten...
  6. U

Labello älä murehdi, mun maha taitaa olla jopa pikkaisen suurempi ku sulla ja viikkoja 15+2!!!! Itse kyllä toivoisin, että olisi pienempi maha, kun tiedän, että lopussa se tulee olemaan jälleen kerran jättisuuri :ashamed:
  7. U

Tinttu meillä on odottamassa Gracon AutoBaby-kaukalo, saatiin siskolta. Se onkin ainut vauvatavara minkä olen kotiini huolinut. Vauvan vaatteita ja muita tarvikkeita tarjoillaan ovista ja ikkunoista, mutta en suostu ottamaan niitä vastaan ennekuin tiedän kumpi on tulossa. Osa on kuitenkin täysin...
  8. U

Mä oon tässä lukiessa vetänyt nassuun salmiakki-Sisuja ja huomasin, että tosiaan, menevät verenpaineen "hoitoon" :laugh: Mullakin alhainen RR, joten eikun sisua posken! On muuten vauva vilkasta sorttia! Liikkeet tuntuu monet kerrat päivässä ja ovat aikamoista jumppaa!!!! Hui, eikö se nuku...
  9. U

Niiskunenä itse asiassa nyt kun kysyit, huomaan, että mulla ei ole ollut pahoinvointia tänään ollenkaan!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT?! Uskomatonta!!!! Ja niin tavattoman ihanaa :) On tästä levosta siis hyötyä!!!! Väsymykseen vaikutuksesta en osaa sanoa, kun olen aamupäivät vuoroin lukenut lehteä ja...
  10. U

niiskunenä-78 peesaan sua TÄYSIN noissa oireissa :ashamed: terveydenhoitaja ylipuhui mut hakemaan saikkua ja nyt siis olen tämän viikon kotona. Sanoi, että nyt ajattelet itseäsi&vauvaa ja unohdat ne työt. Oli kyllä vaikeaa myöntää itselle, ettei pysty töitään tekemään. Ja lääkäri sanoi, että...
  11. U

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!!!! Ja Kärppis, sama l.a. taitaa siis vaan olla meillä :) hyvä hyvä! Ja tervetuloa uudet!! Mä meen kans 4D-ultraan about 25+ viikolla. Kaiken muun hyvän lisäksi haluan ehdottomasti tietää sukupuolen (tosin sen pitäis saada tietää jo rakenneultrassa...) Ja...
  12. U

Helmimasut 2009 ~Elokuussa~

äitiyspakkauksesta en aio ottaa... yleensä ne vaatteet ei käy mun makuun, toppapuku on ihan liian iso ja siihen kuuluva lakki: yök. Makuupusseja on edellisistä ja ne muutamat vauvan tavarat joita pakkauksesta olen käyttänyt, on tallella. Ja itse laatikkojakin on, jos laitan ensisängyksi...en...
  13. U

Lentis kyllä ne vauvan liikkeet on tuossa vaiheessa niin hentoa "räpistelyä" ettei potkuista voi puhuakaan. Tunnet tod näk kohdun kasvusta johtuvaa kipua, noilla viikoilla se on juuri kuvailemaasi. Niin ja olisikohan sillä lääkkeelläkin ollut osuutensa suppareiden loppumiseen =) Joka...
  14. U

Ihanaa, minäkin tunnen vauvan liikkeet :wave: :heart: Kiitos teille, en olisi tajunnut edes kuulostella niitä vielä tässä vaiheessa jollei täällä olisi kerrottu miten aikaisin tuntuvat. Aikaisemmissa raskauksissa selvät liikkeet tuntuneet rvkolla 16 about... ...mutta nyt =) huippua...
  15. U

Hui apua, ihanaa :heart: Siis mä tunnen vauvan liikkeet!!!!! On jo tuntunut useana iltana ja nyt niitä huomaa päivisinkin =) Uskomatonta, siis tässä vaiheessa jo???? Vielä ne on tietty ihan pientä "perhosen pyristelyä", mutta ei epäilystäkään etteikö olisi vauvan elämöintiä :) Kertakaikkisen...
  16. U

Lentis no hyvä hyvä =) toivottavasti supistukset katoaa kuurin myötä... todennäköisesti niin :)
  17. U

Lentis tuo streptokokki ei näy papakokeissa tai muissa vaan testataan ihan erikseen jos esim kovasti supistelee. Ja se voi ilmaantua ihan missä vaiheessa raskautta vaan... Mun mielestä sun kannattaa varmistaa, että onko se nyt lähiaikoina testattu. Se ei ole sulle vaarallinen, mutta tarttuu...
  18. U

Lentis mukavan kivaa, että olet takas =) Ja noista supistuksista... oletko kurkannut helmimasuihin ku siellä Lorelailla oli löydetty streptokokki B? Onko sulta tutkittu nyt tuo bakteeri kohdunsuulta? Se on erittäin usein supistelujen aiheuttajana!! Ilmeisesti siitä aika vähän puhutaan, mutta...
  19. U

Lorelai, älä turhaan murehdi! Tuo streptokokki kuulostaa paljon pahemmalta kuin mitä on!!Itse asiassa aika monellakin odottajalla todetaan tuo, on yleensä supistusten aiheuttajana. Lääkekuuri on täysin vaaraton ja se kannattaa tietty ottaa. Asia on yhtä vakava kuin esim.silmätulehduksen...
  20. U

Testeistä... mulla on ollut koko ajan tyttöolo ja tyttöähän nuokin molemmat lupaili :) Poika ja tyttö jo löytyy joten ei silleen väliä...mutta hieman poikaa toivoisin. No, rakenneultrassa selviää! UÄ 12+5

Yhteistyössä