Hakutulokset

1. U

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Lentis Miehesi kuulostaa kyllä todelliselta helmeltä :) ja on löytänyt sinusta ansaitsemansa kumppanin. Miehesi ei ollut se oikea exälleen vaan sinulle! Hienolta kuulosta teidän lähtökohdistanne! Ja juuri tuo teidän kypsä suhtautuminen auttaa jo huomattavasti miehesi lapsia suhtautumaan...
  2. U

Lenttis joo, kyllä mä tietty suhtauduin tilanteeseen niinkuin pitää ja näytin lapsille, että uusi sisarus on heille hieno asia. Ja tämä helpotti heidän suhtautumistaan kun äiti viestitti, että kiva asia :) Lasten isän eli exäni kaikkia toilailuija en tietenkään ole ymmärtänyt, mutta en KOSKAAN...
  3. U

Lentis meillä lasten isä sai uuden puolison kanssa lapsen ja jännitin kanssa miten meidän lapset kokee isän uuden lapsen. Se lapsihan on heidän isän kanssa koko ajan ja meidän lapset vain joka toinen vkl. No, vauvan tultua lapset ei aluksi puhuneet kotona mitään uudesta tulokkaasta. Ilmeisesti...
  4. U

Ihan nopee moi kaikille kun lähdetään päiväks mökille...:) olettepa olleet ahkeria :) Mä näin viime yönä unta ett odotan kaksosia :x Hui! Ja Kärppis&sunnuntaityttö, ihan samoissa mennään :wave: Mut nyt pakkaamaan kassit ja menoks! Uusis 6+3
  5. U

Ou mai kaad!! Pitääks mun oikeesti mennä kohta ostamaan mammahousut?? Enää mahtuu kahdet housut jalkaan, farkut ei oo sopinu enää pariin viikkoon... ampolivipul!!! Uusis 6+2!!!!
  6. U

Kerrottiin eilen isoveljelle ja -siskolle, iloa riitti ja riittää. Siinäpä sitten lapset jo suunnitteli miten laitetaan vaipanvaihtovuorot ja muut :) Illalla isoveli 8v tuli sängystään. Sanoi, ettei saa nukuttua kun miettii onko vauva tyttö vai poika :heart: ja sit hän miettii ett mitä jos...
  7. U

Sori, kone heitti mun tekstin ja boldaukset ihan sekaisin :snotty:
  8. U

HEI [b]Kärppis[b] ja muut toispuoleista alavatsakipua hermoilevat! Käykääpäs lukemassa tuolta Helmimasut 2009 heinäkuussa -pinosta!! Siellä oli yksi odottaja (nimimerkkiä en nyt muista) saanut lääkäriltä tuohon kipuun RASKAUDESTA JOHTUVAN selityksen =) Eli onnelliseen odotukseen se tod näk vain...
  9. U

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!

suikku ei oikeestaan muuta kuin vilutusta ja sitten ihmettelin kun olin jatkuvasti ihan väsynyt ja vetämätön, ei olisi jaksanut mitään tehdä. Olo koheni kun lääkitystä lisättiin eikä tietoakaan poikkeavasta väsymyksestä. Eikä myöskään oireita liikatoiminnasta. Viimeksi arvo oli vähän päälle 1 ja...
  10. U

Mä oon aika rauhallisin mielin ollut viime päivinä tämän odotuksen kanssa. Koskaan ei oo mitään ongelmia ollut joten miksi pelätä nytkään... No sitten menin ja näin viime yönä unta, että vessassa paperiin tuli runsaasti limaista verta! Kiva kiva... tietty aloin miettiä että mitäs tuo...

Yhteistyössä