Heipä hei!
Olen ollut 2 päivää kotona flunssan kourissa ja vasta nyt jaksoin avata tietsikan. Paljon on tullut ihania uutisia, mutta myös surua.. :hug: Onnea kaikille ultrassa käyneille, ihan pistää kateeksi!
Itsellä tosiaan aivan surkea olo, kauhea flunssa ja kauhea kuvotus. Aina kun yskittää, niin meinaa laatta lentää. Voimat kertakaikkiaan pois, hyvä kun jaksaa vessaan välillä raahautua ja kyllä, vessapaperin tarkastan joka kerta!
Onneksi siskoni otti meidän 3 -vuotiaan heille tänään yökylään, niin saan rauhassa tänään levätä ja huomenna aamulla nukkua niin pitkään kuin nukuttaa.. aah, luksusta. Menen tosiaan sitten huomenna vanhemmilleni, siskoni asuu heidän vieressään ja ollaan siellä vielä yksi yö. Sunnuntaina pitäisi jaksaa mennä rippijuhliin.. Saas nähdä arvaako äitini huomenna minun olevan raskaana, hänellä kun on vähän sellaisia lahjoja, että jotenkin vaan näkee ihmisistä kun nämä odottavat vauvaa.. viimeksikin kerrottiin kaikille tosi myöhään, vasta rv 14. Juttelin äidilleni kaikkea muuta ja sanoin vaan, että arvaas mitä? Äitini vastasi tähän, että odotat vauvaa.. minä ihan, että mistä sen tiesit ja äitini vaan totesi, että no kyllähän sen on jo huomannut monta viikkoa sitten. Seuraavana viikonloppuna olisi tarkoitus mennä anoppilaan grillaamaan ja myös minun vanhempani ovat tulossa sinne. Ajateltiin siellä kertoa heille, että kuulevat uutisen sitten yhtäaikaa. Tosin silloin on menossa vasta rv. 8, mutta jos menee kesken, niin varmasti tukevatkin. Oma äitini on vaan sellainen lörppösuu, että ei malta pitää tietoa itsellään vaan pian sen tietävät ihan kaikki, ei kiva... Niin siis vielä ei kukaan muu mieheni ja minun lisäksi tiedä tästä vauvasta mitään.
Nyt taas sänky kutsuu, kauhea olo. Toivottavasti huomiseksi helpottuu, että jaksan lähteä liikkeelle.
Hyviä vointeja kaikille! Sini, rv 6+5