Ja kiva, jos moni meistä haluaa jatkaa samassa pinossa, varmaan sit kun näitä sivuja kertyy enemmän, voidaan aloittaa vaikka uusi pino uudella nimellä, jos siinä pinon nimessä mainitaan hermoilija tai jotain sinne päin, niin varmaan kaikki sinne osaa! Tyylin Hermoheikot ja hysteeriset oireiden mietiskelijät vol2
No ei kai, mutta sellainen mä ainakin oon
Itselläni rinnat on oikein "mukavan" kipeet jatkuvasti, mutta johtuu varmaan siitä, että kun oli b-kuppi ja nyt c-kuppi, niin tuntuuhan se. Jos on rintojen koko pysynyt suht samanlaisena, niin ei kai silloin niin kauheasti satu. Hyi kamalaa, ja nännit ovat turvonneet
Niissä oikein näkyy ne maitotiehyet vai mitä ne on. En voi väittää, että olisin tästä muutoksesta jotenkin onnellinen, vaikka varmaan pitäisi, kun eikös niillä rinnoilla pitäisi sitten tehdä jotain sen raskauden loputtua, niin kuin imettää tai jotain sellaista
kärppis ja nimiko Euroopassa mä suosittelen teitä noudattamaan noita ohjeita, joita annetaan raskaana oleville naisille Italiassa ja Espanjassakin. Eli normaalien listeriavaromisien lisäksi on varottava toksoplasmoosia, koska se on Keski-Euroopassakin tosi yleinen. Siis hedelmät kuorittava, kasvikset ja liha hyvin kypsennettyjä, ei mitään salaatteja, jätskiä varoisin Itä-Euroopan maissa (ei tiedä tehtaiden hygieniatasosta), Ranskassa uskaltaa kyllä syödä yksittäispakattuja jätskejä niin kuin Etelä-Euroopassakin. Ei mitään mansikoita, ja ranskalaiset juustot on jätettävä sikseen, samoin oisterit ja muut äyriäiset.
Itse täällä haaveilen, että saisimme säästettyä jostain ihmeellisesti rahaa Malediivien matkaan ensi syksyllä, harmi vaan että meillä on remppa meneillään ja keittiö uusittava
Vähän kyllä miestä houkuttelin tyyliin "aattele, meidän vipa romanttinen loma yhdessä"...
Oltiin siellä viime syksynä häämatkalla, ja se oli oikea maanpäällinen paratiisi. Mutta tosiaan pitäisi voittaa varmaan lotossa tai jotain... =)
No joo, ne on nää mun raskausaivot kun haaveilee. Eiköhän siitä uudesta keittiöstä ole pitemmän päälle enemmän iloa
Watrossi mulla on vielä yksi ultra kolmen viikon päästä eli 10+2, ja siitä sitten viikko tai kaksi, niin varaan ultriin erikoistuneelta asemalta sen np-ultran. On muuten tosi ärsyttävää, kun kaikki kysyy niiden hemmetin vipojen kuukautisten alkamispäivää, kun mulla niillä ei ole mitään merkitystä, kun ovuloin kp30. Mun pitää kai vaan valehdella tästä lähin, että joo, ne oli silloin ja silloin, niin täsmää näiden laskutkin :kieh:
:heart: lentoemo ja lentäjän poikanen 7+1 :heart: