Hakutulokset

1. U

Helmimasut 2009 ~Heinäkuussa~

Moiks! Sopiiko joukkoon? :) Pysyttelen varmaan hetken vielä tuolla hermoilijoiden puolella, vaikka toisaalta on jo aika rauhallinen olo odotuksen suhteen. Mutta tässä ennakkoilmoittautuminen ;) : l.a. 27.2., ennestään rakkaat lapset poika -00 ja tyttö -03. Ei ongelmia raskauksien kanssa, siksi...
  2. U

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Tiesittekö muuten että ainakin meilläpäin on tulossa paljon vauvoja tuonne alkuvuoteen 2009...? =) Kun varasin terveydenhoitajalta aikaa, hän sanoi että muutaman päivän aikana oli tullut samanlaisia soittoja ihan poikkeuksellisen paljon! Uusis 5+6
  3. U

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!

Moikka! Vaikka en lapsettomien puolelle kuulukaan oli pakko tulla kommentoimaan. Pitäkää arvon naiset puolenne noissa kilppariasioissa ja vaatikaa lääkäriltä toimintaa! Nykypäivänä ei saa edes terveydenhuollolta mitään jos ei osaa itse vaatia... Mulla kans kilpirauhasen vajaatoiminta. Mun...
  4. U

...ja Lentis vielä...kurkin tuolta plussalennon puolelta, että sulta oli otettu myös papa? Mä kysyin sitä terveydenhoitajalta kun varasin ekaa neuvola-aikaa. Sanoi, että ei oteta raskauden aikana ellei sitten ole jotain oireita. Mun papasta on jo sen verran aikaa ett pitäis ottaa, mutta...
  5. U

Lentis tulipa mieleen että oletko muistanut juoda tarpeeksi siellä helteessä ja hankkinut siten suoloja... :) Ennestään alhainen verenpaine jos vielä laskee esim nestehukan takia niin olo on varmasti kurja.... Kokeileppa "suolodrinksuja" B) jos helpottais. Onnittelut kaikille hyviä...
  6. U

jonniina mulla oli viime viikolla ihan sama ongelma... jatkuva nälkä ja painoa ihan tarpeeksi jo valmiiksi. Mä napostelin Eloveenan välipalakeksejä muutaman päivässä ja muuta vastaavaa jotka ei NIIN paljoo lihota. Suurin nälätys on onneksi jo ohi eikä painoa tullut lisää :) Mun paino kyllä...
  7. U

Dada olen pahoillani :'( :hug: Alex täällä ollaan hengessä mukana peukut pystyssä :hug: [/b]Kat[b] voimia ja tsemppiä, tuo vuotohan ei välttämättä tarkoita pahaa :hug: Voimia myös kaikille muille hermoilijoille ja runsaasti vauvaliimaa&jarrusukkia :heart:
  8. U

Ihan viimeiseksi piti vielä käydä tarkistamassa että jokos on sun kuulumisia.... ihanaa, onnea :flower: :hug: :heart:
  9. U

...tai vaikka synnytyspelko :laugh:
  10. U

Täällä kun kuluttelen aikaa ett kuulis teidän ultrakuulumisia niin... katsoin tänään toista kertaa Kätilöt-ohjelmaa! Hui! Ekan kerran katsottuani itkin ja iski hirvee ynnytyspelko ja kaikkee :'( No, tänään katsottiin miehen kanssa yhdessä ja oli jotenkin rauhallisempi olo :) Ihanaa, kun...
  11. U

Tuomenmarja Olen täällä vähän väliä käynyt kuikuilemassa, että milloin kuullaan teidän ultrasta... ONNEKSI OLKOON!!! Ihanaa kuulla, että kaikki hyvin =) :flower: Nyt rauhassa kasvattelemaan masua :) Ja minä noudattaisin tuota 7+2 kunnes toisin määrätään :) Kärppis Meillä ovis ollut...
  12. U

Kärppis uteliaisuuttani kyselen, ett milloin sulla oli viimeiset menkat? Kun näyttäis siltä, ett meidän raskausviikot on täysin samoissa =) Mulla viimeiset alkoivat 24.5. ja kierto 28pv. Neuvolan th vaan sanoi puhelimessa, että la on 27.2. :)
  13. U

Iines79 Mä kävin ekasta ylimääräisessä ultrassa jotain rvko 28 tuolla Varsinais-Suomen Lääkäripalvelussa Kaarinassa. Toisesta kävin samoilla viikoilla Medisonärissä. Tässä raskaudessa ajattelin mennä jälleen tuohon ekaks mainitsemaani, sillä se on huomattavasti muita halvempi. Molemmissa...
  14. U

Tuomenmarja täällä Turun seudulla kun asustelen, ajattelin mennä tuonne Varsinais-Suomen Lääkäripalveluun 4D-ultraan. Siellä jää maksettavaksi 130e. Olen aikaisemminkin käynyt siellä... En vielä tarkalleen tiedä millä viikolla menen, mutta muistaisin että rvkolla 27-30 olisi hyvä. Vauva on...
  15. U

Tuomenmarja jospa tuo ällötyskuvotuksen puuttuminen ennustaakin tyttöä... ;) mulla oli pojasta melkein läpi vuorokauden huonoa oloa, tytöstä ei taas juurikaan mitään =) sukupuolesta... mun sisko kun alkoi odottaa tyttöä, sen takapuoli levistyi ennenkuin vatsa alkoi kasvaa. Eikä levistyminen...
  16. U

Tuomenmarja Mä olen tyytyväinen, että tämä vauveli syntyy lopputalvesta, tää helmikuu kuulostais NIIN passelilta, ku kaikki vaan menis hyvin... Mun eka syntyi tammikuussa ja toka toukokuussa. Mun mielestä vauvan kanssa oli HUOMATTAVASTI helpompi aloittaa talvella just noin ku kimallus kuvaili...
  17. U

kimallus tsemiä, kyllä tuo hermoilu helpottaa ainakin pikku hiljaa... :hug: tiedän hyvin itsekin miten ajatus pyörii mitä kummallisemmin ja hermostuttaa ja epäilyttää ja... Menin eilen sit katsomaan sen Kätilöt-ohjelman. En tiedä oliko hyvä vai huono juttu. Itkin ohjelman aikana, tottakai...
  18. U

Tuomenmarja mulla on ollut siitä päivästä lähtien kun menkat jäi pois tosi turvonnut olo! Ja ilmaakin masussa... Mut oikeesti näytänkin jotenkin plösähtäneeltä :) eikä farkkuja voi pitää kun ne ahdistaa. Mun mielestä ihan outoa... Täällä on monella kummallisia oireita ja se saa epäilemään. Ja...
  19. U

Hei, olettekos vielä huomanneet raskausoireita odottavilla isillä =) ?? Meidän tulevalla isukilla on melkein kaikki samat ku mullakin: poikkeuksellisen väsy, koko ajan nälättää, välillä kipristelee masua... jos sen rinnat alkaa vielä turpoilla niin jo on :laugh:
  20. U

Tuomenmarja: mä otan niitä Multitabs raskausvitskuja yhden päivässä. Oon ajatellut, että kun syön muutenkin terveellisesti niin yksi riittää. Ja kahden aikaisemman lapsen odotusaikana en popsinut mitään tabuja, joten... yksi hyvä kai mulle ainaski :) Niin ja inkivääristä... Olikos se Kärppis ku...

Yhteistyössä