Hakutulokset

1. U

Pino alkuraskauden hermoilijoille

Tää pino on kyllä tähän hetkeen loistava!!!! Ihanaa kuulla muiden aivan samassa tilanteessa olevien ajatuksia =) Mä olen 29v ja mieheni kanssa siis ensimmäistä yhteistä odotellaan. Mulla ennestään poika 8v ja tyttö 5v. Hienosti on meidän perhekuviot menneet ja uskon, että uusi tulokas tuo...
  2. U

hmmm...kiitos kärppänä....pitää perehtyä asiaan tarkemmin :)
  3. U

...ja tuolla tuo ihana murunen valmistaa juuri hedelmäsalaattia :heart: ...niin ja mä aloitin napsimaan Multitabs Raskausajan Monivitamiinivalmistetta jo ennen odotusta, siitä saa foolihapon lisäksi monta muuta tarpeellista :)
  4. U

Mun mies on aivan innoissaan, hymyilee jatkuvasti ja ottaa vähän väliä vauvajutut puheeksi :) Tämähän on hänelle ensimmäinen ja kaikki aivan uutta ja outoa. NIIN onnellisia ollaan molemmat! Nyt yritän odotella rauhassa, että muutama viikko kuluu ja otan sitten yhteyttä neuvolaan...ja...
  5. U

Kiitos! Aivan mahtavaa "tavata" muita samassa jännityksessä olevia :) Mulla ennestään lapset 8v ja 5v ja nyt siis uuden rakkaan kanssa tämä pienen pieni alku....perheemme kolmas siis :) Ei tahdo vielä uskoa todeksi vaikka plussattu on ja oireet päällä.
  6. U

Juurihoito!

Kävin just hammaslääkärillä. Piti paikata hampaasta reikä mut lekuri totesi etää voi voi, pakko tehdä juurihoito samantien. Odotin aivan kauhulla alkavaa tuskaa, sillä olin myös kuullut, että karmee hoito! No voin teille nyt kertoa, että ei tuntunut kipua missään! Ainut ikävä tunne koko hommassa...
  7. U

Olen vasta alkanut selailla odotus- ja vauvatäytteisiä sivuja ja tänään löysin tänne... Ainut oikealta tuntuva paikka tässä vaiheessa tuntuisi olevan tää pino...muihin ei vielä ainakaan uskalla :) Laskettu aika jossain 27. tai 28.2. IHANAA!!!!!!!!!!!!!! Nyt pitää vaan toivoa parasta...

Yhteistyössä